Simonsav Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Vietto en Gameiro werden allebei genoemd bij Barça, maar geen van beide komt dus :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 (d) Bas Maes is laatst getrouwd, die stuurt me nog wel eens een verdwaald Facebook berichtje. Verder is dan hier alleen nog Simonsav denk ik? Pieter (toen nog Marc-Fivien Foë) zie ik hier nog sporadisch. Voor de rest geen idee. Wellicht zijn Bramvinos (Kavinos), Östlund (frietsaus), Arsene (Wouter) en Gert ook nog van die tijd. Ik zit wel al jaren in de scene ja. Sinds Champman. Speelde toen net CM0102 en via google ofzo daar toen terecht gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Atlético :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Waarom :r? [MENTION=27637]Root[/MENTION]; Lucas Perez is een goeie trouwens. :< Machtig linkerbeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 35m voor Gameiro gaat er nu toch wel een beetje over :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Lees nu weer de geruchten over Verratti bij Real. Dat zou pas een transfer zijn, nog beter dan Kante : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Lijkt me onlogisch, is voor positie van Modric dan. Lijkt me niet dat Luka vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Of slachtoffert ie Casemiro en gaat ie met een voetballende 6 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Waarom :r? [MENTION=27637]Root[/MENTION]; Lucas Perez is een goeie trouwens. :< Machtig linkerbeen. Hebben toch duidelijk een targetman nodig i.p.v. een diepgaande spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Nja, Mandzukic en Jackson mislukten al (deels). Weet dus niet of ze dat echt nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Mandzukic mislukt ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Niet dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Ik vind 20 doelpunten uit 42 wedstrijden niet mislukt nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Ik zeg ook deels mislukt. Een doorslaand succes was het toch ook niet, of wel dan? Vond nooit z'n draai in het systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Ik zou hem niet mislukt noemen, het is een prima spits maar niet iemand die je veel verder brengt. Bij Bayern deed ie het volgens mij ook niet onaardig, maar ten opzichte van een Lewandowski is het toch een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Heeft Mandzukic niet bijna het hele seizoen met een blessure gespeeld bij Atleti? Zoiets meen ik me te herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Ik moest net denken aan een Sierd de Vos uitspraak en toen ging het balletje natuurlijk rollen.. Kwam ik deze gouden weer tegen :r http://www.dumpert.nl/mediabase/6614137/c9c3fb89/sierd_vertelt_over_pijpzomer_met_dave_roelvink.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Mandzukic is toch gewoon een beperkte spits zeg. Pastte ook niet bij dit Atlético. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Mijns inziens wel. Enorme jankbal, past prima in die competitie daar. Lekker provoceren en dan bij het minste geringste 20 meter rollen en doen alsof je poot eraf ligt. Perfect match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Sevilla :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Ben Yedder dus naar Sevilla. Negen miljoen voor Ben Yedder en maximaal twintig voor Vietto, bazendeals hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Dat Sevilla doet me toch weer een zaken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Gaat wel vlotjes bij Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 (bewerkt) Real speelt echt goed ja. Barça-Celtic daarnet ook gezien trouwens, was makkelijke winst. Wel lachen hoe allemaal jonkies in de 2de helft nog moeiteloos Celtic afhielden, zeker op technisch vlak. Ook positief opgevallen: Carlos Alena, die 2de helft speelde. Heerlijk talent. Doet me erg denken aan Thiago. 30 juli 2016 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Asensio _O_ : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten