Keeza Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Gvd, die penalty van Neymar weer gisteren :cab: Schrijnend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Ik snap niet eens waarom Neymar telkens penalty's mag nemen. Laat dan Suarez ze nemen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Wat dan, als hij 1 centimeter meer naar links trapt gaat die bal erin :cab: allemaal omdat ie zonder aanloop trapt of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Kreeg hij niet sowieso de pingel omdat de rest al gescoord had enzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Neem gewoon een aanloop en schiet die bal erin/ Of naast. Maar doe niet zo fucking irritant, arrogant en Madrileens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Kreeg hij niet sowieso de pingel omdat de rest al gescoord had enzo? Dat idee had ik ook ja. Al schoot ie m echt belachelijk slecht in:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Neymar mag 'm wel vaker nemen. En het gaat ook wel vaker mis, zeker op deze manier. Gewoon idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Neem gewoon een aanloop en schiet die bal erin/ Of naast. Maar doe niet zo fucking irritant, arrogant en Madrileens. Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, 2 strafschoppen zijn op die manier goed gegaan, 2 niet, nu is dat dan wel 50/50 maar ik geloof zeker dat dit niet zo blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, 2 strafschoppen zijn op die manier goed gegaan, 2 niet, nu is dat dan wel 50/50 maar ik geloof zeker dat dit niet zo blijft. Dan nog, ook al scoort hij, het blijft een arrogante actie. Je kunt niet winnen als speler zijnde. Of je bent een arrogant ventje die scoort, of je bent een arrogant ventje die mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Hij moet toch lekker zelf weten hoe hij die penalty schiet. Man, man. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Jongens als Messi en Suarez leven voor doelpunten. Als je zo een buitenkansje aan je maatje gunt, lijkt mij het niet tof dat hij van die achterlijke capriolen uithaalt alvorens hij mist. Zou ik hem liever zelf in een winkelhaak poeieren als ik hun was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Hij moet toch lekker zelf weten hoe hij die penalty schiet. Man, man. :cab: Uiteindelijk wel. Maar je hebt als grootverdiener bij een wereldclub wel een enorm vergrootglas over je liggen en de daarbij behorende verantwoordelijkheden. Ergens is nu een jochie dat een doodschop krijgt omdat hij Neymar nadoet. Is het niet van de tegenstander, omdat hij zich als een debiel gedraagt, dan is het wel door zijn teamgenoten, omdat hij zich als een debiel gedraagt... Laat 'm lekker drie stappen achteruit doen en dan z'n circusact opvoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Who cares zeg, serieus :cab: Je kan ook gewoon genieten van zijn frivoliteit. https://streamable.com/updn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Who cares zeg, serieus :cab: Je kan ook gewoon genieten van zijn frivoliteit. https://streamable.com/updn Niks mis met frivoliteit als je met 5-0 voor staat zoals tegen Valencia, maar aub doe dat niet in een belangrijke wedstrijd in de CL.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 5 februari 2016 Share Geplaatst 5 februari 2016 Als die penalties echt zo slecht waren zou hij ze ook niet zo mogen nemen, wij zien dan 2 uit 4 gemist maar als hij ze er op de training niet beter inschiet dan anderen geloof ik ook echt niet dat hij voorrang krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Altijd Suárez laten nemen. Messi schiet ze namelijk ook weleens de tweede ring in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Straks om 12u al Barca en vanavond het ontslag van Neville. Zin in. Al vanaf dag één een hekel aan hem, mooi dat hij het slecht doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Ja gelukkig post je dat ook niet elk weekend;c. Waarom heb je zo een hekel aan hem dan? Omdat hij het als analist allemaal beter wist en nu door de mand valt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Omdat hij een irritante voetballer was. Mede door hem, en types zoals Scholes nooit echt sympathie gehad voor dat hele United. Bizzare aanstelling verder, qua nationaliteit maar ook qua ervaring. Er moet een ervaren trainer staan bij Valencia, geen rookie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Hoe was dat buitenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Niet echt een heel overtuigend Real, maar dit was wel weer een heerlijke opening. 0-1 Benz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 1-1 :-D Wat een drama toch die uitwedstrijden. Gooi maar gewoon alles op de CL want kampioenschap is toch onhaalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Alles zat ook even tegen. Benz had het moeten afmaken, en die tegengoal begint doordat de scheids in de weg liep van Modric :D Desondanks heel matige match van Real, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 We gaan staan met Sierd : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Wat een achterlijke pot van Ramos gisteren, die liep ballen weg te schieten alsof ze een 1-0 aan het verdedigen zijn in de CL finale. Ronaldo had er ook echt geen trek in, wilde niet eens zijn voet uitsteken om een bal aan te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten