Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Neem gewoon een aanloop en schiet die bal erin/ Of naast. Maar doe niet zo fucking irritant, arrogant en Madrileens.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, 2 strafschoppen zijn op die manier goed gegaan, 2 niet, nu is dat dan wel 50/50 maar ik geloof zeker dat dit niet zo blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, 2 strafschoppen zijn op die manier goed gegaan, 2 niet, nu is dat dan wel 50/50 maar ik geloof zeker dat dit niet zo blijft.

Dan nog, ook al scoort hij, het blijft een arrogante actie. Je kunt niet winnen als speler zijnde. Of je bent een arrogant ventje die scoort, of je bent een arrogant ventje die mist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens als Messi en Suarez leven voor doelpunten. Als je zo een buitenkansje aan je maatje gunt, lijkt mij het niet tof dat hij van die achterlijke capriolen uithaalt alvorens hij mist. Zou ik hem liever zelf in een winkelhaak poeieren als ik hun was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij moet toch lekker zelf weten hoe hij die penalty schiet. Man, man. :cab:

Uiteindelijk wel. Maar je hebt als grootverdiener bij een wereldclub wel een enorm vergrootglas over je liggen en de daarbij behorende verantwoordelijkheden. Ergens is nu een jochie dat een doodschop krijgt omdat hij Neymar nadoet. Is het niet van de tegenstander, omdat hij zich als een debiel gedraagt, dan is het wel door zijn teamgenoten, omdat hij zich als een debiel gedraagt...

Laat 'm lekker drie stappen achteruit doen en dan z'n circusact opvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites