Mathi Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Erg goed :cab: Is nooit goed geweest sinds Rafa coach is. Ja, in het begin werden er meer wedstrijden gewonnen op enkele uitschuivers (Gijon en Malaga) na. Nu zijn ook de resultaten slecht geworden. Tegen Sevilla, Barcelona en PSG zijn we gewoon weggespeeld en dat met zo'n selectie, sja 13 december 2015 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Erg goed :cab: Is nooit goed geweest sinds Rafa coach is. Ja, in het begin werden er meer wedstrijden gewonnen op enkele uitschuivers (Gijon en Malaga) na. Nu zijn ook de resultaten slecht geworden. Hmm ja niet mee eens, die eerste helften tegen Atletico en Bilbao vond ik echt geweldig, alleen bij Atletico speelden ze uiteindelijk gelijk, omdat ze idd gas terugnamen aangezien Benitez zo'n vreselijk laffe en bange coach is, die bij een 1-0 voorsprong verdedigend wisselt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Benz had wel mogen scoren, verder erg matig spel ja. Villarreal goed gespeeld en zeker niet onterecht gewonnen Cristiano ook weer onzichtbaar, was wss nog aan het nagenieten van zijn goals tegen het grote Malmö Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Goh, Benz mist kansen, Ronaldo onzichtbaar. En als ie wel had gescoord was het 'maar een 'intikker' zeker. Voorspelbaar allemaal, koekblik aan standaard one-liners is alweer geopend merk ik. Mag Benitez nu weg? En Perez ook, zou heerlijk zijn. Ik heb trouwens wel een seizoen uitgekozen om alle betaalzenders op te zeggen hoor, huhu, ik mis inderdaad niets zo blijkt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Maar hij heeft niet gescoord, en hij was onzichtbaar, dus je moet niet zo zeuren :@;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Ik blijf het onbegrijpelijk vinden hoe je met deze kern zo kan presteren. En ik gok dat Benitez dit hele seizoen van Perez mag blijven aanmodderen, ik kijk er niet gek van op als ie dan vierde wordt en gewoon mag blijven. En dan nog in de wetenschap dat je naar Barcelona moet en nog CL speelt :mrg:. Ja, ik zie nog wel een aantal flinke afstraffingen in het verschiet liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Wat is Griezmann toch een fenomeen hé. Echt een geweldige ontwikkeling onder Cholo bij Atletico de laatste twee jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Enkel de eerste helft van Real gezien, maar wat een los zand is dat team. Zowel in balverlies als balbezit geen enkele vorm van structuur. Echt schrijnend om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Gaat wel lekker zo. Kan hier helaas niet ook nog Atletico volgen, op een enkel potje na, maar nu naast Barca is zeker niet slecht. Voor mijn gevoel tot nu toe echt een seizoen met minimale overwinningen maar ook daar krijg je 3 punten voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Enkel de eerste helft van Real gezien, maar wat een los zand is dat team. Zowel in balverlies als balbezit geen enkele vorm van structuur. Echt schrijnend om te zien. Luisteren ze dan gewoon niet naar de coach? Want je kan zeggen van Benitez wat je wilt, maar los zand is het niet vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Bij Napoli ook wel hoor 2de seizoen. Maar goh ik ben geen fan van ''Rafa'' maar kern van het probleem is die Perez natuurlijk die moet eruit. Je moet er niet van opkijken als Benitez weg is dat hij dan bijvoorbeeld uit het niets een Michel, Laudrup of een Zidane aanstelt. Imo 1 voor 1 verkeerde keuzes. Ik zou het liefst Schmidt zien bij zo'n club. Dat soort coaches dus (Guardiola, Schmidt, Klopp, Tuchel) Die coach van Villareal doet het ook wel prima overigens. Maar ja het is vrijwel onmogelijk dat Perez eruit gaat toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Een coach bij Real aanstellen is altijd een verkeerde keus. Als een coach geen topprestaties brengt dan is het vanaf het moment van zijn aanstelling al gezeik en gezeur en wachten op een ontslag, als de coach wel een topprestatie brengt dan is er binnen de korte termijn (zo'n twee jaar) een omslagpunt waarin het bijvoorbeeld even wat minder gaat wat hem bij de door mij beschrijven eerste situatie brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Schmidt :cab: Ancelotti was bijvoorbeeld allesbehalve een verkeerde keuze. Mourinho idem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Spaans Voetbal #21 Benitez is toch een controlfreak? Als je taken voorin gaat uitdelen gaat het niet werken lijkt mij. Spelers, en vooral Ronaldo hadden onder Ancelotti meer vrijheid. Alleen Modric en Kroos moesten serieus werk verrichten van hem en dat zag je ook duidelijk terug op het veld. Tegen Villareal was iedereen gefrustreerd leek het wel, en dat was ook voor die goal. Die Danilo kan echt niet trouwens, net Brenet tegen ADO. Ik snap niet hoe je als rechtsback zo eruit springt op negatief vlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Jongens toch, zal Torres die goal nog maken voordat hij zijn schoenen aan de wilgen hangt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Loting 1/8 finale van de Copa.. 6 & 13 januari zijn de wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Bilbao - Villareal lijkt me een mooi affiche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Maar vervalt in het niets bij de derby van Sevilla Weejoh ook nog derby van Barcelona en Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 (bewerkt) AS: Lewandowski leaves door open to his arrival at the Bernabeu "I prefer not to talk. Its not an easy situation" Perez wil een paniekaankoop doen zo te zien. [spoiler=AS] 19 december 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 (bewerkt) Real MadridItalian's party dialled the Bernabéu before committing Ancelotti left longing for Real thumbs-up The day that Florentino Pérez decided to call time on Carlo Ancelotti's reign in the Real Madrid hotseat, the 'Los Blancos' chief was turning his back on a man who was Real Madrid through and through. From the moment it was announced that he had been given the boot by Real Madrid, there was no shortage of offers. Amongst others, Chelsea and Manchester United considered Ancelotti to be the ideal candidate to take over at their clubs. The response was 'no', in all instances. Ancelotti was holding out for that one phone call which would allow him to complete an unfinished project. He wouldn't have minded, and was fully prepared to bide his time and start from scratch in the summer of 2016. He was living in hope more than anything, but he just couldn't bear to rule out the prospect. Things got to such an extent that with a contract on the table at Bayern Munich and contractual negotiations well underway, Ancelotti's representatives were telephoning the powers that be at the Bernabéu to assure themselves that there was absolutely no chance of Ancelotti making a return to the capital club to lead 'his' team. Real Madrid had other plans however, and they made this perfectly clear to Ancelotti's entourage. The Italian's hopes were left in tatters as reality set in. :( 19 december 2015 bewerkt door LosMerengues Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Sjonge, dat Betis tegen Sevilla :cab: het lijkt wel alsof hier 2 rivaliserende bendes op een veld staan, waarbij dan iemand toevallig een bal er tussen heeft gedropt Heeft echt weinig met voetbal te maken in de eerste helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Zag dat er 'maar' 2 gele kaarten waren gevallen in de eerste helft. Dat is dan vrij weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Scheids was niet heel streng nee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Bij Napoli ook wel hoor 2de seizoen. Maar goh ik ben geen fan van ''Rafa'' maar kern van het probleem is die Perez natuurlijk die moet eruit. Je moet er niet van opkijken als Benitez weg is dat hij dan bijvoorbeeld uit het niets een Michel, Laudrup of een Zidane aanstelt. Imo 1 voor 1 verkeerde keuzes. Ik zou het liefst Schmidt zien bij zo'n club. Dat soort coaches dus (Guardiola, Schmidt, Klopp, Tuchel) Die coach van Villareal doet het ook wel prima overigens. Maar ja het is vrijwel onmogelijk dat Perez eruit gaat toch? Drie van de vier coaches die je noemt zijn nog geen halfjaar in dienst bij hun nieuwe club zowat :r Dus die gaan echt niet komen naar Real...Klopp en Tuchel al helemaal niet. Roger Schmidt uitgeschakeld met Leverkusen in CL en 7e in Bundesliga...:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten