Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

In het kader van 'even het voetbalgedeelte opschonen', un nuevo topic.

Lijkt Bielsa te worden. Sowieso De Paul basis dan, snap niet waarom die jongen er naast word gezet.

De naam die ik zelf steeds vaker voorbij zie komen is die van Juan Antonio Pizzi. Lees ook hier en daar dat mevrouw de voorzitter alles behalve een Mendes coach wilt hebben en zelfs dat de relatie tussen Lim en Mendes op springen staat.

Bielsa, die man heeft echt afgedaan na zijn verschrikkelijke gedrag hoe die OM in de steek liet. Nee die moet je als club niet willen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kader van 'even het voetbalgedeelte opschonen', un nuevo topic.

Sanel zei:
Lijkt Bielsa te worden. Sowieso De Paul basis dan, snap niet waarom die jongen er naast word gezet.

Cerebral zei:
De naam die ik zelf steeds vaker voorbij zie komen is die van Juan Antonio Pizzi. Lees ook hier en daar dat mevrouw de voorzitter alles behalve een Mendes coach wilt hebben en zelfs dat de relatie tussen Lim en Mendes op springen staat.

cimbomcu zei:
Bielsa, die man heeft echt afgedaan na zijn verschrikkelijke gedrag hoe die OM in de steek liet. Nee die moet je als club niet willen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees het Martin [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];. Lay Hoon die aangeeft dat ze niet nog eens voor een Mendes trainer gaan omdat hij de club niet regeert. Voorlopig is het Voro die de honneurs waar zal nemen overigens.

Verder wordt een Bielsa genoemd en ja, hij wordt niet voor niets Loco Bielsa genoemd, maar hij is wel een trainer die een basis kan neerzetten. Hij liet OM overigens in de steek omdat hij het niet kon vinden met de voorzitter. Dat is ook het punt.. een voorzitter moet hem ook zijn gang laten gaan of niet halen.

Verder staan de volgende trainers op de eerste shortlist:

Alejandro Sabella - kent Enzo Perez goed en heeft de finale van het WK nog gehaald.

Frank Rijkaard - Nu coach ergens in het Midden Oosten en moet zijn carrière in Valencia weer oppakken.

Brian Laudrup - nu werkeloos na enkele succesvolle projecten

Carlo Ancelotti - ook werkeloos

Vooralsnog geen Bielsa op de eerste shortlist, maar wel op de meest realistische lijst gok ik. Ga er niet van uit dat één van die vier naar Valenz komt en bij Sabella zou ik het niet eens willen omdat hij te verdedigend speelt. Ancelotti ja graag, maar niet realistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijkaard heeft volgens mij geen club nu.

En over Bielsa of die wel of niet met de voorzitter overweg kan, ploeg was in voorbereiding naar het nieuwe seizoen terwijl Bielsa nog vakantie aan het houden was want hij wist niet of die wel door ging ja of nee. En toen die bruin genoeg werd van het strand kwam die toch maar terug en wou die het nieuwe seizoen in om dan na 1 verloren competitie wedstrijdje weer zijn spullen te pakken en weg te gaan.

Plus dat je denk ik met Valencia denk ik continuïteit wil hebben, met Bielsa kun je al een bet plaatsen dat hij binnen 2 en waarschijnlijk 1 jaar weer weg is :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hij was natuurlijk niet bruin genoeg, daarom stopte hij ermee. Is natuurlijk niet waar he Cimmie.. er speelde veel meer en hij lag in de clinch met de leiding die haar beloftes niet na kwam.

Verder is er niets mis mee met een trainer die er slechts 2 jaar zit, wetende dat hij dan wel de boel qua structuur zo neer zet dat een volgende er alleen maar profijt van heeft (mits een aanvallende ingestelde coach).

Verder bestaat het woordje continuïteit al jaren niet meer, dus is een trainer die een jaar vol maakt al knap.

Dat Laudrup geen interesse heeft wist ik niet. Zou niet weten waarom, aangezien het qua statuur en mogelijkheden een topclub is en veel groter is dan waar hij voor gewerkt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over Nuno:

‘Ik word er moe van om iedere keer over Mendes te moeten praten’

Woensdag, 2 december 2015 om 01:00

Peter Lim Eng Hock nam in mei 2014 een meerderheidsbelang van 70,06 procent in Valencia, beloofde een deel van de schuldenlast van 320 miljoen euro bij Bankia af te lossen en de selectie te versterken. De supporters hoopten dan ook dat de glorietijd uit de beginjaren van de huidige eeuw herleefd kon worden, maar na dertien speelronden staan de oranjehemden teleurstellend negende.

Na de 1-0 nederlaag tegen Sevilla was de maat vol en maandagavond maakte de club het ontslag van Nuno Santo officieel. Het publiek schreeuwde al maande om het ontslag van de oud-doelman uit Portugal, onder meer omdat Álvaro Negredo geen kans werd gegeven. Met het vertrek van Nuno - de coach kreeg 3,6 miljoen euro mee - kregen de fans dus hun zin, maar toch blijft de onvrede smeulen als een veenbrand. Dat heeft alles te maken met de invloed van Jorge Mendes binnen Valencia.

Kreeg blijkbaar gewoon geld mee en niet weinig ook ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opmerkelijke keus inderdaad, maar ben zeer benieuwd. Qua analyseren heeft hij grotendeels gelijk imo en je kunt ook direct merken dat hij het spelletje wel snapt. Als hij dit weet door te zetten naar het trainersvak, dan kan het zomaar gaan lopen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die spleetoog is ook mede-eigenaar van dat Salford United, Neville bezit 10% en Lim bezit 50%. Connectie is snel gemaakt. Wat een vriendjespolitiek man, stel gewoon een fatsoenlijke trainer aan. Je kunt toch geen trainer aanstellen om het zooitje te redden als je weet dat meneer geen enige ervaring in het trainersvak heeft. En dan ook nog een Engelsman, goh wat is dat een succes gebleken in het buitenland... not

Jammer dat ze al tegen Gent hebben gespeeld. Zou die Neville graag een pak slaag zien krijgen van Vanhaezebrouck.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL, huhuhu wat een opmerkelijke aanstelling inderdaad.

Als ik erover nadenk vind ik het ergens niet onlogisch in de zin dat, A hij heeft enorm veel ervaring in de voetbalwereld, als speler alles gezien en meegemaakt. B als ik zijn analyses soms zie op de Engelse TV heeft hij volgens mij ook echt wel flink wat verstand van voetbal, oprecht intelligente man volgens mij. Maar hij spreekt 0,0 Spaans, heeft enkel in Engeland gespeeld en gewoond, kent de hele cultuur van Spanje niet, laat staan de voetbalcultuur. Zal dus in het begin aan de slag moeten met een tolk dunkt me, dat vind ik dan allemaal weer zaken die de keus juist wel weer vrij onbegrijpelijk maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die spleetoog is ook mede-eigenaar van dat Salford United, Neville bezit 10% en Lim bezit 50%. Connectie is snel gemaakt. Wat een vriendjespolitiek man, stel gewoon een fatsoenlijke trainer aan. Je kunt toch geen trainer aanstellen om het zooitje te redden als je weet dat meneer geen enige ervaring in het trainersvak heeft. En dan ook nog een Engelsman, goh wat is dat een succes gebleken in het buitenland... not

Jammer dat ze al tegen Gent hebben gespeeld. Zou die Neville graag een pak slaag zien krijgen van Vanhaezebrouck.

Heb je dit soort termen al vaker zien gebruiken. Doe maar gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je dit soort termen al vaker zien gebruiken. Doe maar gewoon niet.

Er is iemand moderator geworden hoor. Waar maak jij je druk om? De afgelopen 8/9 jaar heeft geen een moderator of admin mij daar op aangesproken, dus denk dat je even mag dimmen met dat enge gedoe hier. En als je iemand aanspreekt stuur je een PM tenzij je iets inhoudelijks te posten hebt voor dit topic, heb je in dit geval niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is iemand moderator geworden hoor. Waar maak jij je druk om? De afgelopen 8/9 jaar heeft geen een moderator of admin mij daar op aangesproken, dus denk dat je even mag dimmen met dat enge gedoe hier.

Nou, ik doe het wel. Beetje fatsoenlijk praten over andere rassen en culturen lijkt me een vrij normale omgangsregel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik doe het wel. Beetje fatsoenlijk praten over andere rassen en culturen lijkt me een vrij normale omgangsregel.

Oke grote vriend. Als ik iemand zie posten op dezelfde wijze krijg je een PM en dan mag je diegene op dezelfde manier als nu waarschuwen. Succes ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites