Miz Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Het is erg dat ik het zeg, maar hopelijk blijft Kara. Als er nu nog een verdediger weggaat is het helemaal om zeep. Tenzij Lombaerts alsnog komt (aint gonna happen), dan mag Kara uiteraard ophoepelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Niets meer binnen bij Club dus, vrij teleurgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Ho, we hebben nog een uur he :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Bankzitter bij Toulouse halen... Konden ze niet beter Heylen houden dan? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Gaan we echt CL spelen met Boli? Nuja, beter niks kopen dan brol kopen. Als iedereen fit is, is dit nog steeds de beste kern van het land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Of hopen dat Limbombe opeens alles kapot speelt? Nuja als we eerlijk zijn, Joske-Vanaken-Refaelov is het beste wat er hier rondloopt, maar voor enkele van die drie hebben we eigenlijk een evenwaardige backup. Als Vanaken nu zou uitvallen is het wel om zeep de komende weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Echiejile, Wallyson, Bahlouli en Orlando Sa dus nog binnengehaald. Geen idee wat ik er van moet verwachten. Ook Belfodil wordt nog genoemd als vrije speler. Osvaldo werd ook aangeboden (zou serieus willen inleveren), maar werd geweigerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Waanzin gewoon die deadline day gisteren. Pure waanzin. Lombaerts niet nemen omdat hij te duur is ok, maar dan is het plan B een slager die bij het huisvuil staat bij een Franse ploeg die op een haar na degradeerde. Toen ze Heylen nog snel verscheepten richting Westerlo dacht ik dat dat wel moest betekenen dat ze nog iets gingen halen achteraan. Maar Herman is blijkbaar echt zo debiel om zijn enige verdediger die een pass van 5 meter kan geven nog te verhuren een uur voor het sluiten van de transfermarkt :-D Kara, Nuytinck, Spajic en Deschacht als centrale verdedigers, ok dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Echiejile, Wallyson, Bahlouli en Orlando Sa dus nog binnengehaald. Geen idee wat ik er van moet verwachten. Ook Belfodil wordt nog genoemd als vrije speler. Osvaldo werd ook aangeboden (zou serieus willen inleveren), maar werd geweigerd. Ken alleen Walllyson niet uit het lijstje, de rest zouden zeker een meerwaarde moeten bieden, vooral Eldersen en Belfodil als die komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Ken alleen Walllyson niet uit het lijstje, de rest zouden zeker een meerwaarde moeten bieden, vooral Eldersen en Belfodil als die komt zijn vooral 'grotere' namen. Wil het nog maar eens zien, zegt wel al iets dat Belfodil vrije speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Echiejile, Wallyson, Bahlouli en Orlando Sa dus nog binnengehaald. Geen idee wat ik er van moet verwachten. Ook Belfodil wordt nog genoemd als vrije speler. Osvaldo werd ook aangeboden (zou serieus willen inleveren), maar werd geweigerd. Who? Ken ik nu echt eens geen kat van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Waanzin gewoon die deadline day gisteren. Pure waanzin. Lombaerts niet nemen omdat hij te duur is ok, maar dan is het plan B een slager die bij het huisvuil staat bij een Franse ploeg die op een haar na degradeerde. Toen ze Heylen nog snel verscheepten richting Westerlo dacht ik dat dat wel moest betekenen dat ze nog iets gingen halen achteraan. Maar Herman is blijkbaar echt zo debiel om zijn enige verdediger die een pass van 5 meter kan geven nog te verhuren een uur voor het sluiten van de transfermarkt :-D Kara, Nuytinck, Spajic en Deschacht als centrale verdedigers, ok dan. En ook nog eens een middenveld dat compleet uit evenwicht is. Tielemans zal er wel een paar binnenlappen van op 25 meter, maar is absoluut geen 8. En als er iets met hem of Dendoncker gebeurt is het al met Badji te doen zeker? Lol Nee, Stanciu en Theodingskes zijn mss geen slechte, maar dit is absoluut nog altijd geen ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 3-0 winst vandaag tegen Marseille (met o.a. Doria, Vainqueur, Thauvin en Gomis). Goals van Emond, Edmilson en Belfodil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Jankovic dus naar Standard, gewoonweg degoutant! Meer heb ik er niet over te zeggen. "Mijn werk bij KV is nog niet af", bla bla bla... Ach ja, ben er totaal niet rouwig om, hopelijk gaan ze voor Ferrera zelf! Al vrees ik een beetje voor Rednic, aangezien die net aangaf naar België terug te komen. Dacht altijd naar Moeskroen, maar nu vrees ik voor naar ons... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Als Rednic naar jullie gaat gaan zijn jullie dik gekloot. Ik zou gewoon voor Y. Ferreira gaan, vind ik nog altijd een heel talentvolle trainer. Heel dom van Standard... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Renard en Van Buyten :-D Wat een retards. Nu kan Ferrera wel MPH opvolgen in de zomer (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Topper, mag ik als sup van KVM Standard bedanken voor deze bewezen dienst? Ferrera is altijd welkom uiteraard. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Gedegouteerd. Helaas wordt onze club weer gegijzeld door makelaars... Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Perfect, Janko weg én geld gekregen ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Timing is ook wel bizar. Meer dan een week na de laatste competitiematch, net nog 3-0 van Marseille gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 7 september 2016 Share Geplaatst 7 september 2016 Is nu binnen dus. Echt een prima transfer voor Kortrijk denk ik Wat zal zo'n jongen gaan verdienen bij Kortrijk? Heeft bij Nottingham toch geen misselijk salaris gehad denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Djeezes wat een triestige match weeral. Snap echt niet wat er aan de hand is. Zit echt helemaal niks in het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 (bewerkt) zie post Simonsav voor verslag Antwerp - Lierse Fredje buiten aub, snap echt niet wat Limbombe en Omolo misdaan hebben om telkens naast de ploeg te vallen. Dierckx man of the match en tekenend voor de onkunde van de trainer dat die nu pas zijn eerste basisplaats krijgt. Daarentegen scoort Lierse met een own-goal en een belachelijke penalty en moeten wij er altijd minstens 3 maken...kan toch niet blijven duren dat elke ploeg hier zijn muur komt optrekken en op een diefje de 3 punten komt halen? 9 september 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 zie post Simonsav voor verslag Antwerp - Lierse Fredje buiten aub, snap echt niet wat Limbombe en Omolo misdaan hebben om telkens naast de ploeg te vallen. Dierckx man of the match en tekenend voor de onkunde van de trainer dat die nu pas zijn eerste basisplaats krijgt. Daarentegen scoort Lierse met een own-goal en een belachelijke penalty en moeten wij er altijd minstens 3 maken...kan toch niet blijven duren dat elke ploeg hier zijn muur komt optrekken en op een diefje de 3 punten komt halen? Ik vond de eerste helft eigenlijk goed. Sowieso het beste dat ik dit seizoen al gezien heb. 2 domme tegengoalen uiteraard, maar voor de rest leuke aanvallen gezien. Ik zou ook altijd met Limbombe en Dierckx spelen en Omolo ipv Ndiaye, maar bon. Tweede helft werd veel te snel gekozen voor een voorzet/lange bal naar Vleminckx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Ferrera naar Malinwa :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten