Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Of hopen dat Limbombe opeens alles kapot speelt?

Nuja als we eerlijk zijn, Joske-Vanaken-Refaelov is het beste wat er hier rondloopt, maar voor enkele van die drie hebben we eigenlijk een evenwaardige backup. Als Vanaken nu zou uitvallen is het wel om zeep de komende weken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echiejile, Wallyson, Bahlouli en Orlando Sa dus nog binnengehaald. Geen idee wat ik er van moet verwachten.

Ook Belfodil wordt nog genoemd als vrije speler.

Osvaldo werd ook aangeboden (zou serieus willen inleveren), maar werd geweigerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waanzin gewoon die deadline day gisteren. Pure waanzin.

Lombaerts niet nemen omdat hij te duur is ok, maar dan is het plan B een slager die bij het huisvuil staat bij een Franse ploeg die op een haar na degradeerde.

Toen ze Heylen nog snel verscheepten richting Westerlo dacht ik dat dat wel moest betekenen dat ze nog iets gingen halen achteraan.

Maar Herman is blijkbaar echt zo debiel om zijn enige verdediger die een pass van 5 meter kan geven nog te verhuren een uur voor het sluiten van de transfermarkt :-D

Kara, Nuytinck, Spajic en Deschacht als centrale verdedigers, ok dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echiejile, Wallyson, Bahlouli en Orlando Sa dus nog binnengehaald. Geen idee wat ik er van moet verwachten.

Ook Belfodil wordt nog genoemd als vrije speler.

Osvaldo werd ook aangeboden (zou serieus willen inleveren), maar werd geweigerd.

Ken alleen Walllyson niet uit het lijstje, de rest zouden zeker een meerwaarde moeten bieden, vooral Eldersen en Belfodil als die komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waanzin gewoon die deadline day gisteren. Pure waanzin.

Lombaerts niet nemen omdat hij te duur is ok, maar dan is het plan B een slager die bij het huisvuil staat bij een Franse ploeg die op een haar na degradeerde.

Toen ze Heylen nog snel verscheepten richting Westerlo dacht ik dat dat wel moest betekenen dat ze nog iets gingen halen achteraan.

Maar Herman is blijkbaar echt zo debiel om zijn enige verdediger die een pass van 5 meter kan geven nog te verhuren een uur voor het sluiten van de transfermarkt :-D

Kara, Nuytinck, Spajic en Deschacht als centrale verdedigers, ok dan.

En ook nog eens een middenveld dat compleet uit evenwicht is. Tielemans zal er wel een paar binnenlappen van op 25 meter, maar is absoluut geen 8. En als er iets met hem of Dendoncker gebeurt is het al met Badji te doen zeker? Lol

Nee, Stanciu en Theodingskes zijn mss geen slechte, maar dit is absoluut nog altijd geen ploeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jankovic dus naar Standard, gewoonweg degoutant! Meer heb ik er niet over te zeggen. "Mijn werk bij KV is nog niet af", bla bla bla... Ach ja, ben er totaal niet rouwig om, hopelijk gaan ze voor Ferrera zelf! Al vrees ik een beetje voor Rednic, aangezien die net aangaf naar België terug te komen. Dacht altijd naar Moeskroen, maar nu vrees ik voor naar ons...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie post Simonsav voor verslag Antwerp - Lierse

Fredje buiten aub, snap echt niet wat Limbombe en Omolo misdaan hebben om telkens naast de ploeg te vallen. Dierckx man of the match en tekenend voor de onkunde van de trainer dat die nu pas zijn eerste basisplaats krijgt.

Daarentegen scoort Lierse met een own-goal en een belachelijke penalty en moeten wij er altijd minstens 3 maken...kan toch niet blijven duren dat elke ploeg hier zijn muur komt optrekken en op een diefje de 3 punten komt halen?

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zie post Simonsav voor verslag Antwerp - Lierse

Fredje buiten aub, snap echt niet wat Limbombe en Omolo misdaan hebben om telkens naast de ploeg te vallen. Dierckx man of the match en tekenend voor de onkunde van de trainer dat die nu pas zijn eerste basisplaats krijgt.

Daarentegen scoort Lierse met een own-goal en een belachelijke penalty en moeten wij er altijd minstens 3 maken...kan toch niet blijven duren dat elke ploeg hier zijn muur komt optrekken en op een diefje de 3 punten komt halen?

Ik vond de eerste helft eigenlijk goed. Sowieso het beste dat ik dit seizoen al gezien heb. 2 domme tegengoalen uiteraard, maar voor de rest leuke aanvallen gezien. Ik zou ook altijd met Limbombe en Dierckx spelen en Omolo ipv Ndiaye, maar bon. Tweede helft werd veel te snel gekozen voor een voorzet/lange bal naar Vleminckx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites