Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Brabec zit in Genk. Op HBVL staat een foto van hem aan het Molenvijverhotel in Genk. Hij zou gisteren een deel van de testen doorstaan hebben en gaat vandaag verder met de rest. Schijnt dat hij en zijn club het wachten op Anderlecht beu waren en Genk er toen terug voor gegaan is. Ik denk dat als deze transfer doorgaat, we toch een redelijk goede ploeg hebben om voor de prijzen mee te doen.

Wout Faes meegetraind met de Rode Duivels. Wordt het niet eens tijd om die jongen z'n minuten te gunnen bij Anderlecht? Kan alleen maar meevallen als je dr voorbije weken die verdediging zag staan.

Moet eerst nog drie jaar rijpen om klaar te zijn om te worden uitgeleend aan Zulte Waregem of Moeskroen

Lombaerts zal ook wel niet gaan (gelukkig). Anderlecht zou blijkbaar maar 2 miljoen willen bieden, terwijl Zenit 4.5 wilt. Daarnaast vertrekt Garay naar Valencia, dus zouden ze nu minder happig zijn om hem te laten vertrekken.

Net een update dat die transfer bijna zeker niet doorgaat nu.

Of Lombaerts nu komt of niet. Er moet sowieso nog een andere centrale verdediger komen, anders redden we het niet dit seizoen.

En sowieso Faes zijn kans geven als die niet wordt uitgeleend.

Zullen er sowieso wel nog minimum één halen neem ik aan.

Verwacht zelf rond half 10 vanavond een naam die nog niet genoemd is. Zoals met Teodorczyk en Harbouai.

Gaat natuurlijk 90% zeker weer brol zijn. Als je ziet wat voor koekenbakkers op die positie gehaald zijn. Heb het hier al gezegd, maar kan toch écht niet moeilijk zijn om een verdediger te kopen die gewoon een beetje kan verdedigen. Moet nog niet niveau Mbemba of Pareja zijn. Gewoon een Juhasz ofzo.

Volgens de laatste berichten zou Kara nu toch blijven en wordt zelfs zijn contract verlengd :r

Alleszins is 4,5 miljoen voor Lombaerts wel een pak geld natuurlijk.

Maar vraag is of je je het kan veroorloven om hem niet te halen. Als je 10 miljoen investeert voor een spelmaker moet je ook gewoon doorgaan en all in gaan. Stanciu halen en met een gammele verdediging blijven zitten is gewoon zonde van het geld.

Edited by Scifo

Niet per sé nodig hebt ga ik niet mee akkoord.

Met alle respect voor Hanni want hij doet het goed naar zijn mogelijkheden, maar als dat de meest creatieve speler van je elftal is, is dat toch Anderlecht onwaardig.

Probleem lijkt me eerder die 3 miljoen van De Maio die ze verpist hebben. Zonder die transfer speelde Lombaerts allicht al 2 speeldagen mee.

Niet per sé nodig hebt ga ik niet mee akkoord.

Met alle respect voor Hanni want hij doet het goed naar zijn mogelijkheden, maar als dat de meest creatieve speler van je elftal is, is dat toch Anderlecht onwaardig.

Probleem lijkt me eerder die 3 miljoen van De Maio die ze verpist hebben. Zonder die transfer speelde Lombaerts allicht al 2 speeldagen mee.

Oke, maar dan had je Hanni niet moeten halen. Stanciu is kwalitatief wss beter, maar Hanni op links zetten is ook geld verneuken.