Simonsav Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Carcela naar Granada, verdomme, ik zag het al volledig zitten :moop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcolinhoo Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Brabec zit in Genk. Op HBVL staat een foto van hem aan het Molenvijverhotel in Genk. Hij zou gisteren een deel van de testen doorstaan hebben en gaat vandaag verder met de rest. Schijnt dat hij en zijn club het wachten op Anderlecht beu waren en Genk er toen terug voor gegaan is. Ik denk dat als deze transfer doorgaat, we toch een redelijk goede ploeg hebben om voor de prijzen mee te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattijs. Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Wout Faes meegetraind met de Rode Duivels. Wordt het niet eens tijd om die jongen z'n minuten te gunnen bij Anderlecht? Kan alleen maar meevallen als je dr voorbije weken die verdediging zag staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Wout Faes meegetraind met de Rode Duivels. Wordt het niet eens tijd om die jongen z'n minuten te gunnen bij Anderlecht? Kan alleen maar meevallen als je dr voorbije weken die verdediging zag staan. Moet eerst nog drie jaar rijpen om klaar te zijn om te worden uitgeleend aan Zulte Waregem of Moeskroen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Kara geraakt blijkbaar maar niet weg, dus wordt Brabec niet aangetrokken. Onbegrijpelijk natuurlijk. Hopelijk pakken ze niet naast Lombaerts, ben benieuwd met wat ze dan afkomen. Die Amerikaan van Chelsea waar ze achter zitten schijnt echt een goeie te zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Carcela naar Granada, verdomme, ik zag het al volledig zitten :moop: Spaanse degradatiekandidaat verkiezen boven CL, onbegrijpelijk tbh. Ach ja, straks komen ze aanzetten met Jozefzoon of zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Of Lombaerts nu komt of niet. Er moet sowieso nog een andere centrale verdediger komen, anders redden we het niet dit seizoen. En sowieso Faes zijn kans geven als die niet wordt uitgeleend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattijs. Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Lombaerts zal ook wel niet gaan (gelukkig). Anderlecht zou blijkbaar maar 2 miljoen willen bieden, terwijl Zenit 4.5 wilt. Daarnaast vertrekt Garay naar Valencia, dus zouden ze nu minder happig zijn om hem te laten vertrekken. Net een update dat die transfer bijna zeker niet doorgaat nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Victor Vazquez zou een akkoord hebben met Standard, alleen op clubniveau nog niet :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_Caje Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Altijd plezier met den Herman. Maakt zichzelf (en Anderlecht) keer op keer belachelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 (edited) Of Lombaerts nu komt of niet. Er moet sowieso nog een andere centrale verdediger komen, anders redden we het niet dit seizoen. En sowieso Faes zijn kans geven als die niet wordt uitgeleend. Zullen er sowieso wel nog minimum één halen neem ik aan. Verwacht zelf rond half 10 vanavond een naam die nog niet genoemd is. Zoals met Teodorczyk en Harbouai. Gaat natuurlijk 90% zeker weer brol zijn. Als je ziet wat voor koekenbakkers op die positie gehaald zijn. Heb het hier al gezegd, maar kan toch écht niet moeilijk zijn om een verdediger te kopen die gewoon een beetje kan verdedigen. Moet nog niet niveau Mbemba of Pareja zijn. Gewoon een Juhasz ofzo. Volgens de laatste berichten zou Kara nu toch blijven en wordt zelfs zijn contract verlengd :r Alleszins is 4,5 miljoen voor Lombaerts wel een pak geld natuurlijk. Maar vraag is of je je het kan veroorloven om hem niet te halen. Als je 10 miljoen investeert voor een spelmaker moet je ook gewoon doorgaan en all in gaan. Stanciu halen en met een gammele verdediging blijven zitten is gewoon zonde van het geld. Edited August 31, 2016 by Scifo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Ja, ik begrijp niet goed dat je 10mil neertelt voor een speler die je niet perse nodig hebt in de plaats van 2,5mil extra neer te tellen voor Lombaerts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Niet per sé nodig hebt ga ik niet mee akkoord. Met alle respect voor Hanni want hij doet het goed naar zijn mogelijkheden, maar als dat de meest creatieve speler van je elftal is, is dat toch Anderlecht onwaardig. Probleem lijkt me eerder die 3 miljoen van De Maio die ze verpist hebben. Zonder die transfer speelde Lombaerts allicht al 2 speeldagen mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Dat laatste ben ik helemaal mee akkoord inderdaad. Maar ze hadden dan toch een goedkopere optie kunnen vinden of niet? Of zo'n Capel of Chipciu niet genomen, die twee vind ik nog steeds maar heel armpjes spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Brabec officieel, Esiti wordt nog genoemd. _O_ _O_ http://www.krcgenk.be/nl/nieuws/detail/2749/jakub-brabec-kiest-voor-krc-genk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Ziek aan het inkopen wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Niet per sé nodig hebt ga ik niet mee akkoord. Met alle respect voor Hanni want hij doet het goed naar zijn mogelijkheden, maar als dat de meest creatieve speler van je elftal is, is dat toch Anderlecht onwaardig. Probleem lijkt me eerder die 3 miljoen van De Maio die ze verpist hebben. Zonder die transfer speelde Lombaerts allicht al 2 speeldagen mee. Oke, maar dan had je Hanni niet moeten halen. Stanciu is kwalitatief wss beter, maar Hanni op links zetten is ook geld verneuken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rexcoder Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 (edited) Het wordt dus plan D weeral :r Het zal gaan tussen: -Lombaerts (pokerspelletjes van Hermie) -Spajic in ruil met Lukebakio -Miazga huur -Subotic (hoor ik, maar ja) Spanning en sensatie! Edited August 31, 2016 by Rexcoder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 KV Kortrijk zou in onderhandeling zijn met Lars Veldwijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 KV Kortrijk zou in onderhandeling zijn met Lars Veldwijk. Dat zou een belachelijk goede transfer zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Messidona Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Brabec officieel, Esiti wordt nog genoemd. _O_ _O_ http://www.krcgenk.be/nl/nieuws/detail/2749/jakub-brabec-kiest-voor-krc-genk Esiti was dus GenT en niet GenK dus... Ken je hem als speler misschien? Goed of niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Esiti was dus GenT en niet GenK dus... Ken je hem als speler misschien? Goed of niet? Topper. Type Ndidi. Dus eerder vervanger voor Neto dan Kums Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Spajic van Toulouse wordt een jaar gehuurd bij Anderlecht (officieel) Sowieso rommel En Bayat vult, uiteraard, weer zijn zakken :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 KV Kortrijk zou in onderhandeling zijn met Lars Veldwijk. Is nu binnen dus. Echt een prima transfer voor Kortrijk denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost August 31, 2016 Share Gepost August 31, 2016 Spajic van Toulouse wordt een jaar gehuurd bij Anderlecht (officieel) Sowieso rommel En Bayat vult, uiteraard, weer zijn zakken :r Hopelijk voor jullie Kara of Nuytinck nog weg en een topper achterin in de plek.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts