Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Kansje wagen dan volgend weekend. Spelen tegen @Marius zijn Lierse dankzij tip van @Bogatyr

Ah niet dus door bericht van @FlyD

Of oplossing  ik ga vrijdag al naar Antwerpen of nee dus geen publiek tsk

Tussen Antwerpen en Luik nog wedstrijd op zondag waar makkelijk kaarten te krijgen zijn ( Eupen bvb )

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei FlyD:

Openingsuren Ticket Corner tijdens het seizoen
Indien u tickets wil aankopen voor uw favoriete plaats(en) in het Olympisch Stadion dan kan u uw ticket(s) aanschaffen tijdens de voorverkoop van iedere thuiswedstrijd. Je kan hiervoor terecht in de Ticket Corner op woensdag tussen 17u en 20u of op vrijdag tussen 17u -20u.

De Ticket Corner is open op matchdagen. Dit 2u30 voor de wedstrijd. De Ticket corner zal niet open zijn met de thuiswedstrijden tegen SK Beveren en Lierse Kempenzonen aangezien die matchen achter gesloten deuren worden afgewerkt.

https://beerschot.be/nl/ticket-corner-fanstore

Is dat nog door die supportersrellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Djurovski:

Kansje wagen dan volgend weekend. Spelen tegen @Marius zijn Lierse dankzij tip van @Bogatyr

Ah niet dus door bericht van @FlyD

Of oplossing  ik ga vrijdag al naar Antwerpen of nee dus geen publiek tsk

Tussen Antwerpen en Luik nog wedstrijd op zondag waar makkelijk kaarten te krijgen zijn ( Eupen bvb )

Eupen ligt niet tussen Antwerpen en Luik hé, pik.

dat zal voor die supportersrellen tegen Union zijn. @Bogatyr

Eupen speelt vanavond al thuis tegen Seraing. Standard speelt thuis op zondag om 16u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Aaron21:

Eupen ligt niet tussen Antwerpen en Luik hé, pik.

dat zal voor die supportersrellen tegen Union zijn. @Bogatyr

Eupen speelt vanavond al thuis tegen Seraing. Standard speelt thuis op zondag om 16u.

Volgend weekend he. Niet deze. Als ik van Antwerpen terug naar zuid Limburg ( nl ) ga maakt het mij niet of ik via Luik ( via Maastricht) of Eupen ( via Aken)  ga. Uurtje om op die route geen probleem. Mag ook best lager niveau zijn. Maar geen idee waar die Waalse ploegen allemaal voetballen 

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Djurovski:

Volgend weekend he. Niet deze. Als ik van Antwerpen terug naar zuid Limburg ( nl ) ga maakt het mij niet of ik via Luik ( via Maastricht) of Eupen ( via Aken)  ga. Uurtje om op die route geen probleem. Mag ook best lager niveau zijn. Maar geen idee waar die Waalse ploegen allemaal voetballen 

Gent, Kortrijk, Union, Westerlo spelen thuis op zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Aaron21:

Gent, Kortrijk, Union, Westerlo spelen thuis op zondag.

Rekenen was niet jou sterkste vak he:D

Gent en Kortrijk is uur naar de kust toe. Dus ook nog eens uur terug. Is geen  uurtje om. Union lijkt mij wel echt tof. Van Antwerpen of Brussel terug maakt niet gek veel. 

Westerlo kan ook idd. En anders in de regio Namur en Spa zeg maar. Maar geen idee op welke niveaus die clubs daar spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Djurovski:

Rekenen was niet jou sterkste vak he

Gent en Kortrijk is uur naar de kust toe. Dus ook nog eens uur terug. Is geen  uurtje om. Union lijkt mij wel echt tof. Van Antwerpen of Brussel terug maakt niet gek veel. 

Westerlo kan ook idd. En anders in de regio Namur en Spa zeg maar. Maar geen idee op welke niveaus die clubs daar spelen

Niemand in die regio die volgende zondag speelt op het 2e of 3e niveau. Union speelt thuis tegen RSCA. Daarvoor begon de vrije verkoop vandaag om 10u online, dus vermoed dat die al uitverkocht is. Westerlo - Eupen lijkt me de enige optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei FlyD:

Niemand in die regio die volgende zondag speelt op het 2e of 3e niveau. Union speelt thuis tegen RSCA. Daarvoor begon de vrije verkoop vandaag om 10u online, dus vermoed dat die al uitverkocht is. Westerlo - Eupen lijkt me de enige optie.

Op naar Westerlo dan maar. Of nog wat leuks in de lagere klassen ( qua stadions dan? niveau hoef ik daar niet te zoeken haha )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Djurovski:

Op naar Westerlo dan maar. Of nog wat leuks in de lagere klassen ( qua stadions dan? niveau hoef ik daar niet te zoeken haha )

Zoals flyD zegt Westerlo, gezellig stadion, leuke supporters en leuk clubje met familiale sfeer. Mijn schoonbroer is er vaste klant, aangezien hij in de buurt woont met mijn zus. Enige waar ik nog aan kan denken is Berchem Sport maar denk niet dat die dan een wedstrijd spelen.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.bd1708dc9b202f837d2c6b6ecd22a767.png

image.png.4e3bf283d50aa2ee5c22ad9deb06171b.png

Een wat mindere speeldag in Pronoland. Ruben, Dgremlin, TomFsoccer en mezelf haalden de hoogste score.

We mogen nog altijd zeer blij zijn met onze klassering. We staan momenteel op een mooie 38e plaats. @Netzwerk opnieuw vergeten en bij de volgende keer zal hij automatisch verdwijnen uit ons team. 

Vergeet zeker jullie prono deze week niet in te vullen! :) 

@Djurovski @Aaron21 @TomFsoccer @RubenS2 @FlyD  @SpartaPiet @DGremlin @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kami:

4 tot 6 weken out. Dat wordt wellicht geen transfer meer. En misschien Vanaken nog weg? West Ham geeft niet op.

Lang zou zich er al bij hebben neergelegd dat een transfer niet voor deze zomer is, aldus zijn moeder.

Hopelijk blijft Vanaken, maar ik vrees ervoor. Hij wil zelf de stap maken, dus dan kan je als Club weinig inbrengen tegen een speler met die staat van dienst. Hopelijk halen ze een waardige vervanger.

Boyata trouwens officieel naar Club. Ik ben enorm benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei RubenS2:

Lang zou zich er al bij hebben neergelegd dat een transfer niet voor deze zomer is, aldus zijn moeder.

Hopelijk blijft Vanaken, maar ik vrees ervoor. Hij wil zelf de stap maken, dus dan kan je als Club weinig inbrengen tegen een speler met die staat van dienst. Hopelijk halen ze een waardige vervanger.

Boyata trouwens officieel naar Club. Ik ben enorm benieuwd.

McTominay en Fred zijn te koop!

oei, Boyata. misschien ok op niveau JPL, maar als je stappen wil maken Europees ga je hiermee weer geweldig door de mand vallen.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk die concurrentie tussen Antwerp en Brugge. Brugge moest en zou ook een Rode Duivel halen :D Voor JPL idd een aanwinst, maar Europees schat ik Boyata niet al te hoog in. 

Iemand die mij kan proberen uitleggen wat West Ham in Vanaken zou zien? 

bewerkt door Michiel RAFC
Link naar opmerking
Deel via andere websites