Djurovski Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) Kansje wagen dan volgend weekend. Spelen tegen @Marius zijn Lierse dankzij tip van @Bogatyr Ah niet dus door bericht van @FlyD Of oplossing ik ga vrijdag al naar Antwerpen of nee dus geen publiek tsk Tussen Antwerpen en Luik nog wedstrijd op zondag waar makkelijk kaarten te krijgen zijn ( Eupen bvb ) 19 augustus 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 12 minuten geleden zei FlyD: Openingsuren Ticket Corner tijdens het seizoen Indien u tickets wil aankopen voor uw favoriete plaats(en) in het Olympisch Stadion dan kan u uw ticket(s) aanschaffen tijdens de voorverkoop van iedere thuiswedstrijd. Je kan hiervoor terecht in de Ticket Corner op woensdag tussen 17u en 20u of op vrijdag tussen 17u -20u. De Ticket Corner is open op matchdagen. Dit 2u30 voor de wedstrijd. De Ticket corner zal niet open zijn met de thuiswedstrijden tegen SK Beveren en Lierse Kempenzonen aangezien die matchen achter gesloten deuren worden afgewerkt. https://beerschot.be/nl/ticket-corner-fanstore Is dat nog door die supportersrellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 22 minuten geleden zei Djurovski: Kansje wagen dan volgend weekend. Spelen tegen @Marius zijn Lierse dankzij tip van @Bogatyr Ah niet dus door bericht van @FlyD Of oplossing ik ga vrijdag al naar Antwerpen of nee dus geen publiek tsk Tussen Antwerpen en Luik nog wedstrijd op zondag waar makkelijk kaarten te krijgen zijn ( Eupen bvb ) Eupen ligt niet tussen Antwerpen en Luik hé, pik. dat zal voor die supportersrellen tegen Union zijn. @Bogatyr Eupen speelt vanavond al thuis tegen Seraing. Standard speelt thuis op zondag om 16u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Aaron21: Eupen ligt niet tussen Antwerpen en Luik hé, pik. dat zal voor die supportersrellen tegen Union zijn. @Bogatyr Eupen speelt vanavond al thuis tegen Seraing. Standard speelt thuis op zondag om 16u. Volgend weekend he. Niet deze. Als ik van Antwerpen terug naar zuid Limburg ( nl ) ga maakt het mij niet of ik via Luik ( via Maastricht) of Eupen ( via Aken) ga. Uurtje om op die route geen probleem. Mag ook best lager niveau zijn. Maar geen idee waar die Waalse ploegen allemaal voetballen 19 augustus 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 minuut geleden zei Djurovski: Volgend weekend he. Niet deze. Als ik van Antwerpen terug naar zuid Limburg ( nl ) ga maakt het mij niet of ik via Luik ( via Maastricht) of Eupen ( via Aken) ga. Uurtje om op die route geen probleem. Mag ook best lager niveau zijn. Maar geen idee waar die Waalse ploegen allemaal voetballen Gent, Kortrijk, Union, Westerlo spelen thuis op zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 3 minuten geleden zei Aaron21: Gent, Kortrijk, Union, Westerlo spelen thuis op zondag. Rekenen was niet jou sterkste vak he Gent en Kortrijk is uur naar de kust toe. Dus ook nog eens uur terug. Is geen uurtje om. Union lijkt mij wel echt tof. Van Antwerpen of Brussel terug maakt niet gek veel. Westerlo kan ook idd. En anders in de regio Namur en Spa zeg maar. Maar geen idee op welke niveaus die clubs daar spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 35 minuten geleden zei Djurovski: Rekenen was niet jou sterkste vak he Gent en Kortrijk is uur naar de kust toe. Dus ook nog eens uur terug. Is geen uurtje om. Union lijkt mij wel echt tof. Van Antwerpen of Brussel terug maakt niet gek veel. Westerlo kan ook idd. En anders in de regio Namur en Spa zeg maar. Maar geen idee op welke niveaus die clubs daar spelen Niemand in die regio die volgende zondag speelt op het 2e of 3e niveau. Union speelt thuis tegen RSCA. Daarvoor begon de vrije verkoop vandaag om 10u online, dus vermoed dat die al uitverkocht is. Westerlo - Eupen lijkt me de enige optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 51 minuten geleden zei FlyD: Niemand in die regio die volgende zondag speelt op het 2e of 3e niveau. Union speelt thuis tegen RSCA. Daarvoor begon de vrije verkoop vandaag om 10u online, dus vermoed dat die al uitverkocht is. Westerlo - Eupen lijkt me de enige optie. Op naar Westerlo dan maar. Of nog wat leuks in de lagere klassen ( qua stadions dan? niveau hoef ik daar niet te zoeken haha ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 augustus 2022 Share Geplaatst 20 augustus 2022 (bewerkt) 14 uur geleden zei Djurovski: Op naar Westerlo dan maar. Of nog wat leuks in de lagere klassen ( qua stadions dan? niveau hoef ik daar niet te zoeken haha ) Zoals flyD zegt Westerlo, gezellig stadion, leuke supporters en leuk clubje met familiale sfeer. Mijn schoonbroer is er vaste klant, aangezien hij in de buurt woont met mijn zus. Enige waar ik nog aan kan denken is Berchem Sport maar denk niet dat die dan een wedstrijd spelen. 20 augustus 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Noa Lang na 5 minuten in zijn invalbeurt al geblesseerd uitgevallen. Zal het nog moeilijker maken om een nieuwe club te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 2 uur geleden zei FlyD: Noa Lang na 5 minuten in zijn invalbeurt al geblesseerd uitgevallen. Zal het nog moeilijker maken om een nieuwe club te vinden. Zonde, zowel voor de speler als voor Club. Hopelijk geen al te erge blessure, maar ik vrees ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Standard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Standard Die gaan echt een lang seizoen tegemoet hoor. Zeker met 3 degradanten. Enige speler van niveau die daar nog zit, is Amallah. Ik had die nog wel naar Antwerp willen zien komen, voor de komst van Ekkelenkamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Mechelen wat een match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Echt gek zeg! Heerlijke strijd en passie op en naast het veld. Debuutje voor die Robberechts, ook mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ik vermoed niet dat we de spektakelwaarde van Mechelen-Westerlo dit seizoen nog gaan overtreffen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ze mogen wel beide hun verdediging op orde zetten, idem Standard. Dramatisch qua zoneverdediging en onderlinge dekking. Stonden allemaal nergens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Een wat mindere speeldag in Pronoland. Ruben, Dgremlin, TomFsoccer en mezelf haalden de hoogste score. We mogen nog altijd zeer blij zijn met onze klassering. We staan momenteel op een mooie 38e plaats. @Netzwerk opnieuw vergeten en bij de volgende keer zal hij automatisch verdwijnen uit ons team. Vergeet zeker jullie prono deze week niet in te vullen! @Djurovski @Aaron21 @TomFsoccer @RubenS2 @FlyD @SpartaPiet @DGremlin @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Wat voor uitslagen waren dat nu ook dit weekend wie weet kunnen Antwerp-Union en Anderlecht-Gent nog wat extra puntjes opleveren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 2 minuten geleden zei DGremlin: Wat voor uitslagen waren dat nu ook dit weekend wie weet kunnen Antwerp-Union en Anderlecht-Gent nog wat extra puntjes opleveren.. Ja die spelen volgende week pas deze wedstrijden blijkbaar .. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 De idioot die kvm - westerlo juist heeft staat nu riant aan kop wss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 22 uur geleden zei RubenS2: Zonde, zowel voor de speler als voor Club. Hopelijk geen al te erge blessure, maar ik vrees ervoor. 4 tot 6 weken out. Dat wordt wellicht geen transfer meer. En misschien Vanaken nog weg? West Ham geeft niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 2 uur geleden zei Kami: 4 tot 6 weken out. Dat wordt wellicht geen transfer meer. En misschien Vanaken nog weg? West Ham geeft niet op. Lang zou zich er al bij hebben neergelegd dat een transfer niet voor deze zomer is, aldus zijn moeder. Hopelijk blijft Vanaken, maar ik vrees ervoor. Hij wil zelf de stap maken, dus dan kan je als Club weinig inbrengen tegen een speler met die staat van dienst. Hopelijk halen ze een waardige vervanger. Boyata trouwens officieel naar Club. Ik ben enorm benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei RubenS2: Lang zou zich er al bij hebben neergelegd dat een transfer niet voor deze zomer is, aldus zijn moeder. Hopelijk blijft Vanaken, maar ik vrees ervoor. Hij wil zelf de stap maken, dus dan kan je als Club weinig inbrengen tegen een speler met die staat van dienst. Hopelijk halen ze een waardige vervanger. Boyata trouwens officieel naar Club. Ik ben enorm benieuwd. McTominay en Fred zijn te koop! oei, Boyata. misschien ok op niveau JPL, maar als je stappen wil maken Europees ga je hiermee weer geweldig door de mand vallen. 22 augustus 2022 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) Heerlijk die concurrentie tussen Antwerp en Brugge. Brugge moest en zou ook een Rode Duivel halen Voor JPL idd een aanwinst, maar Europees schat ik Boyata niet al te hoog in. Iemand die mij kan proberen uitleggen wat West Ham in Vanaken zou zien? 22 augustus 2022 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten