Miz Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 30 minuten geleden zei Mansveld: Ach joh, soms moet je mensen even de frustraties van vijf jaar niks presteren van hun club van zich af laten schrijven. Gelukkig verandert dat komende maandag als we de bekerfinale winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 2 uur geleden zei Miz: Prima. Dan noem ik ze bij hun geuzennaam, de ratten. Of je doet gewoon normaal en noemt ze Beerschot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 1 minuut geleden zei Tim': Of je doet gewoon normaal en noemt ze Beerschot. Dat is gewoon hun bijnaam hoor, de kielse ratten. Net zoals KV Mechelen de kakkers zijn of Club Brugge de boeren zijn. Zie het probleem niet goed om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 3 minuten geleden zei Miz: Dat is gewoon hun bijnaam hoor, de kielse ratten. Net zoals KV Mechelen de kakkers zijn of Club Brugge de boeren zijn. Zie het probleem niet goed om eerlijk te zijn. Dan past Meijer daar wel goed bij de Boeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Op 13-4-2022 om 12:23 zei Djurovski: Dan past Meijer daar wel goed bij de Boeren Kan die jongen wat voetballen trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 31 minuten geleden zei RubenS2: Kan die jongen wat voetballen trouwens? Hij doet het leuk na de winterstop toen die basisspeler werd. Goede voorzet en drang naar voren. Maar vind 6 miljoen veel. Ben benieuwd voor welke bedragen Duarte en JSL dan wel niet gaan vertrekken die vallen mij veel meer op. Denk dat Meijer wel aardig wat potentie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Tussenkomst van de VAR moest weer vijf minuten duren hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Blijf het toch tamelijk bizar vinden hoe eenvoudig Union overeind blijft tot dusver. Weinig spelers waarvan je verwacht dat ze heel veel hogerop kunnen, maar toch is het allemaal heel degelijk. Zo'n Undav ook, vond hem tegen Anderlecht niet eens heel sterk spelen en aan het eind heeft hij doodleuk 3 assists op zijn naam. Hoop echt dat ze het gaan redden, al zal de titel waarschijnlijk wel in Brugge terecht komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden. Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Op 26-4-2022 om 14:32 zei Miz: Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden. Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? Zie union Berlin daar niet spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Union zal zijn Europese wedstrijden (wellicht) in Leuven spelen (voorrondes) en op de Heizel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Seraing blijft een seizoen langer in de JPL, RWDM promoveert niet (helaas). Had het liever omgekeerd gezien. Match nadien alweer ontsierd door rellen. Belachelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Jammer dat Union 2 punten laat liggen tegen Antwerp. Nu maar hopen dat Anderlecht ze kan helpen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Op 1-5-2022 om 08:18 zei Miz: Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he. Hoe kom je daar nu weer bij? RWDM speelde vorig jaar gewoon ook 1B. Ik anderzijds kijk al uit naar de integratie van de belofteteams in Tweede Amateur! Een reeks met Antwerp B, Beerschot B, KVM B, Lyra Lierse, Berchem en de Racing zou zomaar kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Excuseer dat ik er een seizoen naast zat hoor. Punt blijft hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 7 uur geleden zei Miz: Excuseer dat ik er een seizoen naast zat hoor. Punt blijft hetzelfde. Eerste nationale is geen provinciaal trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Vanaken zet Club op voorsprong, Union en Club nu virtueel gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 0-2 voor Club. Union speelde een goede eerste helft en had daar zeker moeten scoren. Tweede helft niet meer gezien, maar blijkbaar nog een penalty gemist. Hopelijk kunnen ze woensdag direct terug slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Union in de drie wedstrijden tegen Club telkens de betere ploeg, maar nog niet kunnen scoren/winnen. Dat zegt ook wel iets. Benieuwd of het woensdag al in een beslissende plooi valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 8 mei 2022 Share Geplaatst 8 mei 2022 Amuzu met een hattrick. Dan weet je dat de tegenploeg een slechte dag heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Ben wel benieuwd wat onze Belgische kenners en vrienden nou zelf van de trainer Schreuder vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Weinig haar. Voorts gaan voor Club-supporters als @RubenS2 je dat kunnen vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 8 uur geleden zei cimbomcu: Ben wel benieuwd wat onze Belgische kenners en vrienden nou zelf van de trainer Schreuder vinden. Niet het leukste voetbal om te kijken, maar wel goede resultaten met de beste selectie van het land. Wat dat betreft dus hetzelfde als Ten Hag Ze spelen bijna altijd 3-5-2 met aanvallende flanken en meestal bewegelijke spitsen. Hij heeft wel enkele keren kritiek gehad vanwege zijn opstellingen en/of wissels. Ook afgelopen weekend tegen Union was er de verrassende/rare keuze om met Skov Olsen op de bank te beginnen. Uiteindelijk is hij wel maar een half jaartje bij Club geweest, dus moeilijk om uitgebreid te beoordelen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Zoals @FlyD al aangaf: niet het mooiste voetbal, maar hij boekt wel resultaten. Al weet ik niet of het echt door hem komt, of door de transfers van de wintermercato. Hij is niet de man van grote uitspraken in de pers, maar zolang de resultaten er zijn klaagt niemand natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten