Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Mansveld:

Ach joh, soms moet je mensen even de frustraties van vijf jaar niks presteren van hun club van zich af laten schrijven.

Gelukkig verandert dat komende maandag als we de bekerfinale winnen! :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tim':

Of je doet gewoon normaal en noemt ze Beerschot.

Dat is gewoon hun bijnaam hoor, de kielse ratten. Net zoals KV Mechelen de kakkers zijn of Club Brugge de boeren zijn. Zie het probleem niet goed om eerlijk te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei RubenS2:

Kan die jongen wat voetballen trouwens?

Hij doet het leuk na de winterstop toen die basisspeler werd. Goede voorzet en drang naar voren. Maar vind 6 miljoen veel. Ben benieuwd voor welke bedragen Duarte en JSL dan wel niet gaan vertrekken die vallen mij veel meer op. Denk dat Meijer wel aardig wat potentie heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf het toch tamelijk bizar vinden hoe eenvoudig Union overeind blijft tot dusver. Weinig spelers waarvan je verwacht dat ze heel veel hogerop kunnen, maar toch is het allemaal heel degelijk. Zo'n Undav ook, vond hem tegen Anderlecht niet eens heel sterk spelen en aan het eind heeft hij doodleuk 3 assists op zijn naam. Hoop echt dat ze het gaan redden, al zal de titel waarschijnlijk wel in Brugge terecht komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden.

Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2022 om 14:32 zei Miz:

Denk ook niet dat ze het zullen redden hoor, maar bizar vind ik het niet. Ze hebben gewoon een heel goede organisatie en zijn dodelijk efficiënt voor doel. Undav wordt volgens mij nog steeds zwaar onderschat. Vanzeir kan ook wel een niveautje hoger spelen, zelfde geldt voor Nielsen, Kozlowski en Mitoma. Als ze tegen Club 3 op 6 kunnen pakken zie ik ze kampioen worden.

Kan je het je voorstellen, Union volgend jaar in de Champions League? :-D

Zie union Berlin daar niet spelen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2022 om 08:18 zei Miz:

Had ook liever RWDM terug in eerste gezien, maar misschien is het voor de club zelf niet slecht om nog even in tweede klasse te blijven hangen. Je mag ook niet te snel stijgen namelijk, vorig jaar speelden ze nog provinciaal he.

Hoe kom je daar nu weer bij? RWDM speelde vorig jaar gewoon ook 1B.

Ik anderzijds kijk al uit naar de integratie van de belofteteams in Tweede Amateur! Een reeks met Antwerp B, Beerschot B, KVM B, Lyra Lierse, Berchem en de Racing zou zomaar kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Ben wel benieuwd wat onze Belgische kenners en vrienden nou zelf van de trainer Schreuder vinden.

Niet het leukste voetbal om te kijken, maar wel goede resultaten met de beste selectie van het land. Wat dat betreft dus hetzelfde als Ten Hag :classic_wink:

Ze spelen bijna altijd 3-5-2 met aanvallende flanken en meestal bewegelijke spitsen.

Hij heeft wel enkele keren kritiek gehad vanwege zijn opstellingen en/of wissels. Ook afgelopen weekend tegen Union was er de verrassende/rare keuze om met Skov Olsen op de bank te beginnen.

Uiteindelijk is hij wel maar een half jaartje bij Club geweest, dus moeilijk om uitgebreid te beoordelen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals @FlyD al aangaf: niet het mooiste voetbal, maar hij boekt wel resultaten. Al weet ik niet of het echt door hem komt, of door de transfers van de wintermercato. Hij is niet de man van grote uitspraken in de pers, maar zolang de resultaten er zijn klaagt niemand natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites