Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Haha dit is de reden dat ik Belgisch voetbal nietmeer volg en geen abbo meer neem volgend seizoen, had de laatste tijd ook al niet echt veel meer zin om naar de KV te gaan al lag dat aan het falen van de club zelf. Geef mij maar buitenlands voetbal! Die scheidsen elke week opnieuw, het gebruik van de VAR, die play-offs is niets voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Netzwerk:

Haha dit is de reden dat ik Belgisch voetbal nietmeer volg en geen abbo meer neem volgend seizoen, had de laatste tijd ook al niet echt veel meer zin om naar de KV te gaan al lag dat aan het falen van de club zelf. Geef mij maar buitenlands voetbal! Die scheidsen elke week opnieuw, het gebruik van de VAR, die play-offs is niets voor mij.

Eens. Bij mij is het volgend seizoen ook gedaan. Ik kijk wel naar de Belgen in het buitenland en mijn favoriete clubs uit andere competities.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk eigenlijk vooral alleen Belgisch voetbal omdat ik nergens anders een stream ofzo van kan vinden, misschien volgend jaar toch maar Play Sports nemen via DAZN, al zal ik altijd Genk blijven volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240529_93406081

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240529_93393011

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240529_93386942

Voor mensen met een abonnement op Het Nieuwsblad of een andere manier om dat te omzeilen. Een top 50 Belgische talenten. Eigenlijk een vrij random lijst omdat je onmogelijk kunt vergelijken over de leeftijden heen, maar het blijft altijd leuk om die namen eens te bekijken. Zitten oa enkele heel jonge spelers tussen (2008-2009), die inderdaad zeer goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het faillisement van KV Oostende en USRL Visé kan daar nu dinsdag nog KFC Diest bijkomen, de overname van de Arabieren was dan toch precies niet alles. Ook Aalst nog in de problemen met hun Turken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei PJHoutman:

Zo lang ik voetbal kijk is de vraag "Gaat het nog goedkomen met Standard Luik" dus ik vermoed van wel :D 

Gaat nu vgm met de eigenaren wel iets slechter dan voorheen haha. Sowieso is Wallonië qua voetbal weinig meer waard. Hopelijk kunnen Luik, Charleroi, Mons en La louviere snel weer een goede spot innemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Standard gaat het wel goed komen denk ik. Althans ze zullen wel overleven. Er is beslag gelegd op de aandelen maar 777 Partners heeft het geld gewoon niet om alle schulden te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites