Mansveld Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Brugge is wat verder weg voor mij Ah oke. Brugge had ik dit seizoen nog kaarten voor je kunnen regelen gezien wij een lidmaatschap hebben. Soort clubcard idee. Je zou eens even op de sites moeten kijken. Bij Brugge kon je in het verleden gewoon losse kaarten kopen, zijn ze nu wat strenger mee.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Ik zal het in die tijd eens gaan bekijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 2e paasdag naar Royal Club Antwerp tegen Club Brugge. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn, heb er wel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 2e paasdag naar Royal Club Antwerp tegen Club Brugge. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn, heb er wel zin in. Ik was er 1.5 jaar geleden. Totale chaos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 26 minuten geleden zei Rossi: 2 uur geleden zei GAE EAGLES: 2e paasdag naar Royal Club Antwerp tegen Club Brugge. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn, heb er wel zin in. Ik was er 1.5 jaar geleden. Totale chaos Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn en naar de bosuil natuurlijk. Chaos als in rellen, etc of anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn en naar de bosuil natuurlijk. Chaos als in rellen, etc of anders? Ja brugge thuis. Youtube staat er vol mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 6 minuten geleden zei Rossi: 7 minuten geleden zei GAE EAGLES: Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn en naar de bosuil natuurlijk. Chaos als in rellen, etc of anders? Ja brugge thuis. Youtube staat er vol mee Ach we gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Ach we gaan het zien. Bosuil ben ik niet geweest. Uitwedstrijden zijn lastig en daar op de thuistribune pas ik voor Maar het is een beladen duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 5 minuten geleden zei Rossi: Bosuil ben ik niet geweest. Uitwedstrijden zijn lastig en daar op de thuistribune pas ik voor Maar het is een beladen duel. Maar jij bent supporter van Brugge? Ik kom daar gewoon als neutrale toeschouwer en groundhopper. Was wel lastig om aan kaarten te komen, maar dat is via via gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Maar jij bent supporter van Brugge? Ik kom daar gewoon als neutrale toeschouwer en groundhopper. Was wel lastig om aan kaarten te komen, maar dat is via via gelukt. Den Haag. Brugge zijn vrienden van ons. Als groundhopper ligt het anders natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 (bewerkt) Eerste helft Anderlecht - Club Brugge gezien, damn wat viel de thuisploeg tegen. Begreep dat het tweede helft een stukje beter ging. Edit: Ja wist natuurlijk dat ze geen top seizoen hebben (understatement), maar vooral de eerste twintig minuten stond het helemaal verkeerd. 4 april 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Afgelopen maandag in de Bosuil geweest, wat een heerlijk stadion is dat. Zeker de oude T2 tribune, hoewel wij achter de goal zaten aan de overkant van het uitvak hebben we na de wedstrijd nog even een rondje gemaakt over de T2. Hoewel het oude en krakkemikkig is is het wel heel erg tof om te zien. Zeker het gangetje waar je door loopt als je de tribune op wil en dan al die houten bankjes die meer los zitten dan vast zitten. En wat een sfeer en kabaal maakten die gasten op de thuisvakken. Ze waren luidkeels aanwezig en steunden hun ploeg de hele wedstrijd door. Royal Club Antwerp had het betere van het spel, maar helaas kwamen ze niet tot scoren, dat had het wel afgemaakt in de derby tegen Club Brugge. 8 uur 's ochtends in de trein van Zutphen naar Breda en vanuit daardoor naar Antwerpen. 10.15 daar aangekomen, eerst even een klein beetje wat van de stad gezien en daarna ontbijten en bier drinken in het centrum om onze weg te vervolgen richting stadion. Daar in de buurt een supporterscafé bezocht waar de muziek goed hard stond en het bier rijkelijk vloeide. Kortom het perfecte plaatje. Het was me het weekendje wel, eerst Vfl Osnabrück - Aalen (zie Duits voetbal), zondag werken en maandag naar Antwerpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Antwerp tegen Brugge is geen derby. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 7 uur geleden zei Aaron21: Antwerp tegen Brugge is geen derby. ? Nee, klopt. Maar wel een heetgebakerd potje doorgaans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 3 uur geleden zei GAE EAGLES: Nee, klopt. Maar wel een heetgebakerd potje doorgaans. ja, haha, sowieso! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Eigenlijk wel droevig dat dit Genk kampioen gaat worden bij gratie van het vele dom puntverlies van Club. Wat een ongekend matig elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Eigenlijk wel droevig dat dit Genk kampioen gaat worden bij gratie van het vele dom puntverlies van Club. Wat een ongekend matig elftal. wat zit jij uit je bek te lullen? Genk heeft gewoon een hartstikke goede kern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Dat je het weet Houtman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 Trossard is zeker niet matig. Zo'n Scandinaviër op het middenveld met een B ook niet. Maar ok, aan deze vage omschrijvingen kun je merken dat ik er niet bovenop zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 21 uur geleden zei Sophomore: Trossard is zeker niet matig. Zo'n Scandinaviër op het middenveld met een B ook niet. Maar ok, aan deze vage omschrijvingen kun je merken dat ik er niet bovenop zit Berge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 april 2019 Share Geplaatst 28 april 2019 Zie ik het nou goed dat Antwerp in de kampioenspoule zit? Da's best knap of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 april 2019 Share Geplaatst 28 april 2019 9 minuten geleden zei Karlo: Zie ik het nou goed dat Antwerp in de kampioenspoule zit? Da's best knap of niet? ja, ze doen het ook best aardig en halen 13 op 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 april 2019 Share Geplaatst 28 april 2019 Als ze zo doorgaan halen ze nog Europees voetbal ook. Heel knap inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 wat zit jij uit je bek te lullen? Genk heeft gewoon een hartstikke goede kern.Die vent praat louter onzin. Genk heeft een best elftal. Brugge is juist degene die middelmaat heeft. Was dit jaar bij Brugge - Gent en heb zelden zo'n slecht Brugge gezien. Ja een paar jaar terug in de CL was het net een elftal standbeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 april 2019 Share Geplaatst 30 april 2019 4 uur geleden zei Rossi: Op 26-4-2019 om 11:29 zei Aaron21: wat zit jij uit je bek te lullen? Genk heeft gewoon een hartstikke goede kern. Die vent praat louter onzin. Genk heeft een best elftal. Brugge is juist degene die middelmaat heeft. Was dit jaar bij Brugge - Gent en heb zelden zo'n slecht Brugge gezien. Ja een paar jaar terug in de CL was het net een elftal standbeelden. Genk gaat het gewoon afmaken ook hoor en terecht. enkele toppertjes daar en ook het vertrek van Pozuelo heel mooi opgevangen (zonder transfers). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten