Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Brugge is wat verder weg voor mij 
Ah oke. Brugge had ik dit seizoen nog kaarten voor je kunnen regelen gezien wij een lidmaatschap hebben. Soort clubcard idee.

Je zou eens even op de sites moeten kijken. Bij Brugge kon je in het verleden gewoon losse kaarten kopen, zijn ze nu wat strenger mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Rossi:
2 uur geleden zei GAE EAGLES:
2e paasdag naar Royal Club Antwerp tegen Club Brugge. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn, heb er wel zin in. 

Ik was er 1.5 jaar geleden. Totale chaos

Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn en naar de bosuil natuurlijk. 

Chaos als in rellen, etc of anders? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rossi:

Bosuil ben ik niet geweest. Uitwedstrijden zijn lastig en daar op de thuistribune pas ik voor

Maar het is een beladen duel.

Maar jij bent supporter van Brugge?

Ik kom daar gewoon als neutrale toeschouwer en groundhopper. Was wel lastig om aan kaarten te komen, maar dat is via via gelukt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar jij bent supporter van Brugge?

Ik kom daar gewoon als neutrale toeschouwer en groundhopper. Was wel lastig om aan kaarten te komen, maar dat is via via gelukt. 

Den Haag. Brugge zijn vrienden van ons.

Als groundhopper ligt het anders natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft Anderlecht - Club Brugge gezien, damn wat viel de thuisploeg tegen. Begreep dat het tweede helft een stukje beter ging. 

Edit: Ja wist natuurlijk dat ze geen top seizoen hebben (understatement), maar vooral de eerste twintig minuten stond het helemaal verkeerd.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen maandag in de Bosuil geweest, wat een heerlijk stadion is dat. Zeker de oude T2 tribune, hoewel wij achter de goal zaten aan de overkant van het uitvak hebben we na de wedstrijd nog even een rondje gemaakt over de T2. Hoewel het oude en krakkemikkig is is het wel heel erg tof om te zien. Zeker het gangetje waar je door loopt als je de tribune op wil en dan al die houten bankjes die meer los zitten dan vast zitten. 

En wat een sfeer en kabaal maakten die gasten op de thuisvakken. Ze waren luidkeels aanwezig en steunden hun ploeg de hele wedstrijd door.  Royal Club Antwerp had het betere van het spel, maar helaas kwamen ze niet tot scoren, dat had het wel afgemaakt in de derby tegen Club Brugge.  8 uur 's ochtends in de trein van Zutphen naar Breda en vanuit daardoor naar Antwerpen. 10.15 daar aangekomen, eerst even een klein beetje wat van de stad gezien en daarna ontbijten en bier drinken in het centrum om onze weg te vervolgen richting stadion. Daar in de buurt een supporterscafé bezocht waar de muziek goed hard stond en het bier rijkelijk vloeide. Kortom het perfecte plaatje. 

Het was me het weekendje wel, eerst Vfl Osnabrück - Aalen (zie Duits voetbal), zondag werken en maandag naar Antwerpen. 

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, stadion en buiten

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, lucht en buiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Eigenlijk wel droevig dat dit Genk kampioen gaat worden bij gratie van het vele dom puntverlies van Club. Wat een ongekend matig elftal. 

wat zit jij uit je bek te lullen? Genk heeft gewoon een hartstikke goede kern.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vent praat louter onzin. Genk heeft een best elftal. Brugge is juist degene die middelmaat heeft. Was dit jaar bij Brugge - Gent en heb zelden zo'n slecht Brugge gezien. Ja een paar jaar terug in de CL was het net een elftal standbeelden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rossi:
Op 26-4-2019 om 11:29 zei Aaron21:

Die vent praat louter onzin. Genk heeft een best elftal. Brugge is juist degene die middelmaat heeft. Was dit jaar bij Brugge - Gent en heb zelden zo'n slecht Brugge gezien. Ja een paar jaar terug in de CL was het net een elftal standbeelden.

Genk gaat het gewoon afmaken ook hoor en terecht. enkele toppertjes daar en ook het vertrek van Pozuelo heel mooi opgevangen (zonder transfers).

Link naar opmerking
Deel via andere websites