Djurovski Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Als alles goed komt komend seizoen naar nieuwe club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Gisteren bijna weer volledig meegetraind, alleen partij nog niet meegedaan. Hopelijk redt ik dat morgen wel. Heerlijk om weer te kunnen voetballen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Op 29-6-2020 om 12:59 zei komodo25: Als alles goed komt komend seizoen naar nieuwe club Echt waar!!!!! waarheen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 11 uur geleden zei chrisje1993: Echt waar!!!!! waarheen? Naar dezelfde als jou blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 3 uur geleden zei komodo25: Naar dezelfde als jou blijkbaar K*tzooi dan ga ik maar snel overschrijving aanvragen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Hyves flashbacks door bovenstaande conversatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 1e bekerpot 3-3. Ingevallen als spits.... Is weer eens wat nieuws. Nog dicht bij een treffer ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Zaterdag: zeker 70 minuten lang de bovenliggende partij geweest. Maar als de spitsen de kansen niet afmaken moet je uiteindelijk genoeg nemen met 1-1. Met recht twee punten laten liggen. Zondag: een van de meest frustrerende wedstrijden ooit. Iedereen raakte geblesseerd, dus vanaf de rust al geen wissels meer. Met man en macht geprobeerd de 1-1 over de streep te trekken maar vijf minuten voor tijd toch nog 1-2. Dan ben je ook redelijk kansloos langs de lijn. Daarna maar hersteld met een uitstekende derde helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 (bewerkt) Speel / train je in 2 teams? 1 september 2020 bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 2 uur geleden zei Elano: Speel / train je in 2 teams? Zelf nooit gevoetbald, maar ik ben acht jaar geleden begonnen als jeugdtrainer. Nu sinds vierenhalf jaar heb ik ook een seniorenteam (vriendenteam). Dit jaar heb ik AWC 6 en AWC JO19-2 onder mijn leiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 Wij verloren met 3-4. Stonden 10 min voor tijd nog met 3-2 voor. Scheidsrechter was het compleet kwijt. En het lelijke was ook nog dat het een eigen scheids was.... verzuimt 2 keer iemand er uit te sturen met rood na het neerhalen van een doorgebroken speler, 3-3 was een vrije bal die geen vrije bal was en de 3-4 was buitenspel maar scheidsrechter floot niet. En dan ook nog verontwaardigd wezen na afloop. we zijn weer begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 2 uur geleden zei Elsjorro1990: verzuimt 2 keer iemand er uit te sturen met rood na het neerhalen van een doorgebroken speler Dit is weinig nieuws voor mij hoor. Thuis of uit: scheidsrechters trekken echt alleen rood voor natrappen, elleboogstoten en schelden met kanker bijvoorbeeld. Met een tackel met gestrekt been of het neerhalen van een doorgebroken speler kom je vaak nog weg met geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 Dat is tot op zekere hoogte logisch toch? Met een gele kaart gaan ze er al 10 minuten uit en met een rode kaart kan het bij veel ploegen echt volledig ontsporen. Het blijft amateurvoetbal, dan hoef je wedstrijden niet dood te gaan fluiten door dat soort dingen. Zeker tackles en elleboogstoten is vaak ook gewoon onkunde (ik ben zelf bijvoorbeeld al vaak genoeg tegen een elleboog aangekomen van iemand die 2 meter was omdat ik zelf gewoon een kop kleiner ben). Doen de meesten totaal niet expres. Maar verder wel mee eens dat zeker de 2e keer wel een rood kaartje waard is 1 keer kan, 2 keer is behoorlijk onsportief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 15 minuten geleden zei Tim': Dit is weinig nieuws voor mij hoor. Thuis of uit: scheidsrechters trekken echt alleen rood voor natrappen, elleboogstoten en schelden met kanker bijvoorbeeld. Met een tackel met gestrekt been of het neerhalen van een doorgebroken speler kom je vaak nog weg met geel. sterker nog: scheidsrechter gaf alleen een vrije bal. En dan wel 1 van ons een gele kaart geven nadat die stumper zei tegen een tegenstander.. Nou vind ik de scheids nog niet eens het grootste irritatie punt: sommige grensrechters moeten echt wat anders als hobby gaan doen. De grens van afgelopen zondag ook. Kennen we ook nog goed, want buurdorp en voetballen er al jaren tegen. Die jongen is tonnetje rond en vlagt echt alles af. Afgelopen zondag stond die nog bij de middellijn terwijl dr bal een meter of 20/25 bij het doel was: hop vlag omhoog. meestal word dat wel gecorrigeerd: een scheids laat zich 3/4 keer om de tuin sturen, maar meestal is het dan wel klaar. Maar deze scheids floot ook direct alles af. Het allermooiste: trainer van de tegenpartij ging helemaal los de eerste en enige keer dat onze grens vlagde. Dat werd een leuke discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 3 minuten geleden zei Rogier.: Dat is tot op zekere hoogte logisch toch? Met een gele kaart gaan ze er al 10 minuten uit en met een rode kaart kan het bij veel ploegen echt volledig ontsporen. Het blijft amateurvoetbal, dan hoef je wedstrijden niet dood te gaan fluiten door dat soort dingen. Zeker tackles en elleboogstoten is vaak ook gewoon onkunde (ik ben zelf bijvoorbeeld al vaak genoeg tegen een elleboog aangekomen van iemand die 2 meter was omdat ik zelf gewoon een kop kleiner ben). Doen de meesten totaal niet expres. Maar verder wel mee eens dat zeker de 2e keer wel een rood kaartje waard is 1 keer kan, 2 keer is behoorlijk onsportief Doorgebroken speler is gewoon speltechnisch rood toch? Of heb ik een wijziging gemist? Het word ook echt wel tijd voor nieuwe aanwas bij de scheidsrechters. Wij krijgen al jaren dezelfde stoffige oude figuren. Heel enkele keer zit er een jonge jongen tussen en vaak is dat echt een verademing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Elsjorro1990: Doorgebroken speler is gewoon speltechnisch rood toch? Of heb ik een wijziging gemist? Het word ook echt wel tijd voor nieuwe aanwas bij de scheidsrechters. Wij krijgen al jaren dezelfde stoffige oude figuren. Heel enkele keer zit er een jonge jongen tussen en vaak is dat echt een verademing. Ik weet niet op welk niveau je voetbalt, maar in de zondag 5e klasse in Rotterdam-Zuid is meteen rood geven een garantie op een wedstrijd die gewoon ontspoort (al moet ik zeggen dat het dan toch wel ontspoort, wat er ook gebeurt ). Dat zal sowieso vast anders zijn in het oosten en noorden van Nederland, waar je makkelijker gewoon kaarten kan geven zoals het hoort. Overigens ga ik zelf over 2 weken beginnen aan een scheidsrechterscursus. Lang uitgesteld omdat je toch vaak een dag in het weekend op moet geven, en zeker in regio Rotterdam is er altijd het risico op gestoorde spelers. Dat helpt zeker niet in het opleiden van jongere scheidsrechters. Ben benieuwd wat ze daar zullen zeggen over dit soort situaties met het oog op deëscaleren. 2 september 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 48 minuten geleden zei Rogier.: Ik weet niet op welk niveau je voetbalt, maar in de zondag 5e klasse in Rotterdam-Zuid is meteen rood geven een garantie op een wedstrijd die gewoon ontspoort (al moet ik zeggen dat het dan toch wel ontspoort, wat er ook gebeurt ). Dat zal sowieso vast anders zijn in het oosten en noorden van Nederland, waar je makkelijker gewoon kaarten kan geven zoals het hoort. Overigens ga ik zelf over 2 weken beginnen aan een scheidsrechterscursus. Lang uitgesteld omdat je toch vaak een dag in het weekend op moet geven, en zeker in regio Rotterdam is er altijd het risico op gestoorde spelers. Dat helpt zeker niet in het opleiden van jongere scheidsrechters. Ben benieuwd wat ze daar zullen zeggen over dit soort situaties met het oog op deëscaleren. Hier word er op wat gescheld na niet zo vaak een wedstrijd gestaakt oid. Valt wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 september 2020 Share Geplaatst 2 september 2020 2 uur geleden zei Rogier.: Dat is tot op zekere hoogte logisch toch? Met een gele kaart gaan ze er al 10 minuten uit en met een rode kaart kan het bij veel ploegen echt volledig ontsporen. Het blijft amateurvoetbal, dan hoef je wedstrijden niet dood te gaan fluiten door dat soort dingen. Zeker tackles en elleboogstoten is vaak ook gewoon onkunde (ik ben zelf bijvoorbeeld al vaak genoeg tegen een elleboog aangekomen van iemand die 2 meter was omdat ik zelf gewoon een kop kleiner ben). Doen de meesten totaal niet expres. Maar verder wel mee eens dat zeker de 2e keer wel een rood kaartje waard is 1 keer kan, 2 keer is behoorlijk onsportief Op zich ben ik het wel met je eens dat je de wedstrijd niet moet laten ontsparen door met rood te strooien, maar zondag kwam een speler van de tegenstander weg met een vliegende tackle met twee gestrekte benen vooruit. Zo'n gek mag je van mij best een rood kaartje geven hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 september 2020 Share Geplaatst 5 september 2020 Gisteravond eerste oefenpot met 4-2 gewonnen. Had helaas de dozen nog om de schoenen, heb zeker wel drie 1-op-1's gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 september 2020 Auteur Share Geplaatst 5 september 2020 Vandaag ingevallen bij mijn oude team, halfje gespeeld als rechtshalf. Twee assists en twee 'voorassists', dus ging prima. 2-7 winst. Morgen om kwart over negen de auto in voor een uitwedstrijd in Terneuzen, dat gun je dan weer helemaal niemand... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 september 2020 Share Geplaatst 5 september 2020 4 minuten geleden zei PJHoutman: Vandaag ingevallen bij mijn oude team, halfje gespeeld als rechtshalf. Twee assists en twee 'voorassists', dus ging prima. 2-7 winst. Morgen om kwart over negen de auto in voor een uitwedstrijd in Terneuzen, dat gun je dan weer helemaal niemand... Ah, de G-teams mogen weer naar buiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 september 2020 Auteur Share Geplaatst 5 september 2020 7 minuten geleden zei Juca: Ah, de G-teams mogen weer naar buiten? Och och och och, meneer is vier jaar geleden ook een keer over een bal gestruikeld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 september 2020 Share Geplaatst 5 september 2020 Vandaag helaas 6-0 verloren. In de beker wordt nogal eens scheef ingedeeld en vandaag was daar geen uitzondering op. Kan alleen maar trots zijn op de inzet en mentaliteit van mijn jongens. Hopelijk gaat het volgende week wat meer gelijk op. Morgenvroeg met de senioren een nieuwe pot. Herkansing na de beschamende nederlaag van vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Geheel terecht 3-1 verloren van een team die een klasse hoger speelde. Deden goed mee maar stonden bij de doelpunten echt te slapen. Ik ga er niet iedere week een gewoonte van maken, dan gaat het opvallen, maar deze scheids man. Oh oh oh oh. Vond de tegenstander trouwens ook. Volgende week met hun in overleg of er een klacht ingediend word, al vraag ik me af of dat überhaupt zin heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 september 2020 Share Geplaatst 22 september 2020 Wisselende gevoelens na afgelopen weekend. Zaterdag verloren door de spits van de tegenstander. Altijd fijn, spelen tegen een JO19-2 terwijl de JO19-1 vrij is van diezelfde club. Dus drie spelers die zoveel beter zijn dan alle andere spelers op het veld en dan is het al snel lastig voetballen. Uiteindelijk netjes bij een 2-1-nederlaag gehouden. Een dagje later wel weten te winnen. Opnieuw 2-1, maar dit keer hadden we met gemak 6-1 moeten winnen. Enorme blunder van onze keeper (kijkt teveel naar Kepa en Mvogo om zo een bal in de voeten van de tegenstander te spelen) en verder bijna geen kansen tegen gekregen. Zelf te weinig kansen afgemaakt in het eerste uur en daarna mochten we het zonder wissels proberen (twee verkouden spelers 's ochtends en twee blessures in de eerste helft). Uiteindelijk zelfs een tijd met tien man gespeeld. Eerste helft echt goed gespeeld en de tweede helft professioneel uitgespeeld. Prima competitiestart lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten