Spring naar bijdragen

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Gister bij de sterren van GPC6 de wedstrijd na 15 minuten gestaakt wegens een ernstige blessure bij onze keeper. Hadden weinig zin om verder te gaan als iemand van het team naar het ziekenhuis moet. (En het kostte ons 2 man). Stonden wel met 0-1 voor. Dus we kunnen zeggen na 1 speelronde. WIJ HEBBEN ALS ENIGE IN DE COMPETITIE NOG GEEN TEGENDOELPUNT!!. Daarna nog 10 minuten met het 5e mee moeten doen. Kon weinig potten breken, viel in bij een 0-4 stand. en het werd uiteindelijk 0-5.

En natuurlijk deed [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; ook met allebei de wedstrijden mee:huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigen schuld geloof ik, want je kreeg iig een flinke kans.

Wou niet de rest van het team in verlegenheid brengen door die te scoren. Zou een beetje sneu zijn, zelf 80 minuten lang niets creëren. En dan komt er een snotneus uit het 6e het enige doelpunt scoren:huhu:. En het was natuurlijk een fout van de trainer door mij in de spits te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zitten in de bekerpoule bij Den Hoorn en Blankenburg. Een team uit Scheveningen zat er ook nog bij, maar die hebben zich teruggetrokken. Wij wonnen vorige week met 11-0 bij Den Hoorn. Vandaag winnen die met 3-5 bij Blankenburg. Ben nu heel benieuwd naar volgende week, spelen wij thuis tegen Blankenburg. :-D

Mogen met 6 goals verschil verliezen en zijn dan alsnog door.

Iemand een idee hoe het beker toernooi daarna verloopt? Zijn de afgelopen seizoenen namelijk nooit door de eerste ronde gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zitten in de bekerpoule bij Den Hoorn en Blankenburg. Een team uit Scheveningen zat er ook nog bij, maar die hebben zich teruggetrokken. Wij wonnen vorige week met 11-0 bij Den Hoorn. Vandaag winnen die met 3-5 bij Blankenburg. Ben nu heel benieuwd naar volgende week, spelen wij thuis tegen Blankenburg. :-D

Iemand een idee hoe het beker toernooi daarna verloopt? Zijn de afgelopen seizoenen namelijk nooit door de eerste ronde gekomen.

Knock-out systeem, één wedstrijd. In de jeugd was het bij een gelijkspel meteen penalty's, weet niet hoe dat bij de senioren is. Wij dit jaar ook voor het eerst in de senioren de volgende ronde gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knock-out schema. Tegen welk team van Blankenburg moet je? Wij speelde vorig jaar tegen hun 3e, zeer gemakkelijk met 7-1 gewonnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blankenburg 3 (zo), vraag is of het hetzelfde elftal is. Ben benieuwd.

Wedstrijden in de ko fase door de week of in vrije weekenden?

Zoveel verschil zal er niet inzitten. Je hoeft ook niet bang te zijn dat ze van hogere elftallen lenen. een eerste hebben ze niet, en het tweede van hun zit in dezelfde competitie :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0-2 verloren gisteren, totaal onnodig. Tegenstander begon met 10 man, 11e en 12e man arriveerden pas na een minuut of 20. Daarna viel er bij hun nog iemand geblesseerd uit en moest iemand na een minuut of 65 weg. Speelden dus eigenlijk één helft tegen 10 man en nog wisten we niet te scoren :r Zat de hele eerste helft op de bank, omdat ik maandag niet was komen trainen en mocht uiteindelijk na rust opdraven, toen het al 0-1 stond. Werd weer als centrale verdediger opgesteld, maar ben daar wel klaar mee zo onderhand. Trainer maakt telkens de fout door het middenveld compleet verkeerd neer te zetten en niemand in de aanval te zetten die een bal vast kan houden, waardoor we niet aan voetballen toekomen. Backs kunnen er ook geen hout van, dus dan draai je als centrale verdediger (onnodige) overuren.

Vorig seizoen vond ik het prima om daar te spelen, hadden toen ook geen centrale verdedigers, maar ga me niet weer een jaar lang opofferen en kapot ergeren. Morgenavond maar eens zeggen dat ik gewoon op één van mijn 'normale' posities (verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder of spits) wil spelen en uitleggen waarom. Team staat voor geen meter, ben totaal geen centrale verdediger en heb er zo weinig plezier meer in. Wil eigenlijk niet stoppen, maar ga er dan wel over nadenken. Kan wel aan mijn conditie en behendigheid werken om misschien een kans af te dwingen bij de A1, maar dan moet ik ook op één van mijn beste posities spelen en niet op een positie waar ik nog nooit (afgezien van vorig seizoen) gespeeld heb en waar ik gewoon niet de dingen kan doen waar mijn kwaliteiten liggen: schieten en (steek)passes geven. Wil ook gewoon in de A2 blijven spelen, spelen 5 man van mijn beste vriendengroep, maar dan moet er wel verbetering in gaan zitten qua spel. Onze trainer is wel een mooie vent, maar gaat zelf de fout in bij de opstelling/tactiek, om vervolgens na de wedstrijd compleet los te gaan in de kleedkamer. Noemt hij daarna 3 spelers op die er volgens hem wel fel de duels ingingen, waar ik niet bijzat. Ben dan niet iemand om op te staan en te zeggen 'en ik dan?', maar ik heb mezelf kapot gewerkt in de minuten die ik kreeg en ben er ieder duel vol ingegaan. Maar goed, we zien het komende week wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf begonnen met zaalvoetbal in een vriendenteam en afgelopen vrijdag de eerste wedstrijd gespeeld. 5-2 verloren helaas, nog wel een goaltje gemaakt. Zitten een hoop vrienden bij die niet of maar een paar jaar hebben gevoetbald en een hele slechte conditie hebben dus dat maakt het wel een stuk moeilijker om mee te spelen.

Vrijdag 10-2 gewonnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blankenburg 3 (zo), vraag is of het hetzelfde elftal is. Ben benieuwd.

Wedstrijden in de ko fase door de week of in vrije weekenden?

Zoveel verschil zal er niet inzitten. Je hoeft ook niet bang te zijn dat ze van hogere elftallen lenen. een eerste hebben ze niet, en het tweede van hun zit in dezelfde competitie :-D

EN nog een toevoeging op PJ, vanaf ik dacht de achtste finale. Kan je tegen een zaterdagteam loten. Dus dan speel je de wedstrijd op zaterdagen om 1700

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag mogen aantreden tegen een groot gedeelte van locale Spangense culthelden, artiestenensemble Broederliefde. Jammer genoeg liggen hun kwaliteiten niet echt op het veld en liepen we na een 2-0 achterstand (doet toch wat met je, zulke grote namen tegenover je) uit naar een keurige 3-9 overwinning. 1 goaltje en 2 assist. Bakte er hiervoor nog helemaal niks van, dus dan is dit wel lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels 2 wedstrijden bezig in de competitie en we staan op een keurige 2e plek. De eerste wedstrijd met 2-3 gewonnen uit bij SV Venray 2 en de tweede pot werd heel gemakkelijk met 7-0 gewonnen van de Ster 2. Hadden ze dit op hun website gezet, erg sportief:

Voor ons 2e elftal stond er vandaag een lastige uitwedstrijd op het programma. Tegenstander Blauw Geel uit Veghel is een vaste waarde in de top van de reserve Hoofdklasse. In alle vroegte werd vanochtend met de bus afgereisd naar brabant. Na afloop van de wedstrijd kon er maar 1 conclusie getrokken worden: die bus had ons 2e beter op de eigen 16 kunnen parkeren. Want in alle eerlijkheid was er vandaag geen houden aan. Blauw Geel 2 was een paar maten te groot en zou makkelijk in de 2e klasse overeind kunnen blijven. Een enorm hoog baltempo, loepzuivere passing, veel fysieke kracht en doeltreffende afwerking deden ons 2e de das om. Zeker geen schande dus om van deze ploeg te verliezen. Op de vraag na afloop aan Jari Knoops of er ook nog iets leuks te melden was voor in dit verslag, kwam het logische antwoord: “Veer hubbe mit 7-0 verlaore. Wat denkse zelf, aezel?”

Toch altijd leuk om te lezen. (d)(d)(d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor. Zoals al eens gezegd is De Ster 2 normaal een prima ploeg. Je speelt dus best op een aardig niveautje hè? Het 1e van de De Ster speelt inderdaad 2e klasse en dat is dan toch wel een mooi compliment. (y)

Ja het is een aardig niveau, maar het is aanklampen voor mij hoor. Hebben voor het 2e een man of 20, wat dus wilt zeggen dat een man of 5 er wekelijks niet aan spelen toe komt, dan kun je mee doen met lagere teams. Verder had De Ster denk ik hun dag ook niet zo, zo slecht waren ze ook weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites