Sophomore Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Wie? *ik* Gaf info via de chat en dat werd genoemd #momentoffame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Jackson Martinez voor 45 miljoen naar Guangzhou Evergrande :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Rens van Eijden blijft bij NEC. Was al paar dagen bekend, maar weer een 'transfer' in het rijtje van definitieve transfers volgens de media (NOS, VI etc.) die helemaal niet heeft plaatsgevonden. Komt steeds vaker voor de laatste twee transferperiode's. Dacht tot begin september dat Ola John bij Swansea City zat bijvoorbeeld, omdat dat werd gemeld als officieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Roma & Chelsea zouden eruit zijn over Nainggolan, 35 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Juventus lijkt de slag om Gabriel Jesus (FM-wonderkind :<) te winnen. Ook Inter en United zijn geïnteresseerd. Dit topic kan wel weer sticky, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 [twitter]731025180777172992[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Schijnt vandaag bekend te maken waar hij heen vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Engeland zou wel ruig zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Terug naar Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Hereniging met Ancelotti zou jij wel waarderen of niet? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Hereniging met Ancelotti zou jij wel waarderen of niet? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Dan komt er een shirtje. Moet je wel Lewandowski verkopen en dat zie ik niet zitten. Gok dat 'ie naar Engeland vertrekt. Of Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Dan komt er een shirtje. Moet je wel Lewandowski verkopen en dat zie ik niet zitten. Gok dat 'ie naar Engeland vertrekt. Of Milan. 433. meldt dat hij waarschijnlijk naar de MLS gaat, ook wel een begrijpelijke move opzich. Overigens staat Lewa (nog steeds) in de belangstelling van Florentino en Benzema van Arsenal (voor zo ver dat realistisch is) dus sluit niets uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 De geruchten rondom een move naar LA Galaxy worden steeds serieuzer. Zou het doodzonde vinden als hij een Engelse uitdaging hiervoor afslaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Zlatan is toch bijna 36 of zo? Ik vind het wel begrijpelijk. Bovendien, welke grotere club in Engeland die volgend jaar CL speelt en om de titel zal strijden heeft plek voor hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Mehh Europees voetbal zonder Zlatan zou gelijk een stuk minder interessant zijn, beter blijft ie in Europa. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Goh, ik zat ineens heel even te dagdromen dat hij misschien naar Ajax zou gaan. Daar zou ik wel een seizoenskaart voor halen hoor. Hem met die jonge jochies aan het werk zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Zlatan is toch bijna 36 of zo? Ik vind het wel begrijpelijk. Bovendien, welke grotere club in Engeland die volgend jaar CL speelt en om de titel zal strijden heeft plek voor hem? Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Zlatan is toch bijna 36 of zo? Ik vind het wel begrijpelijk. Bovendien, welke grotere club in Engeland die volgend jaar CL speelt en om de titel zal strijden heeft plek voor hem? Manchester United ? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ik denk dat hij Man Utd enkel zou overwegen als Mourinho er aan de slag zou gaan, en we zullen snel uitvinden in hoeverre dat concreet is want als hij niet richting United gaat kun je er ook vanuit gaan dat die (nog) niet bezig zijn met Mourinho. Volgens mij hebben LVG en Zlatan namelijk geen goede band. Arsenal wordt hier ook genoemd, maar dat heeft denk ik weinig zin om serieus op in te gaan, immers betreft dat een subtopper die nooit meedoet voor de titel. Mehh Europees voetbal zonder Zlatan zou gelijk een stuk minder interessant zijn, beter blijft ie in Europa. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk Mensen denken alleen aan hen eigen belangen en bekijken de situatie niet objectief heb ik het gevoel. Het zou toch ook zonde zijn als Zlatan een laatste avontuur zou aangaan wat enorm zou mislukken? Wat moet hij dan doen, maar bij een Everton of Crystal Palace tekenen? Huhu, hou toch op, dat moet je niet willen. Sportief gezien is dat ook echt vijfentwintig stappen achteruit in vergelijking met PSG. Mocht hij inderdaad voor LA Galaxy kiezen kan ik dat goed begrijpen, het is denk ik fantastisch wonen daar, je kunt lekker relaxed voetballen (echt voor je plezier) en geheid nog wat commerciële items opstarten, daar is de US en vooral Californië natuurlijk de perfecte omgeving voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Zlatan is 34. Leicester lijkt me logisch :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Die LA geruchten las ik net ook idd. En PSG zou nu voluit voor Griezmann als vervanger gaan, maakt ze niet uit hoeveel het moet kosten. En verder schijnt Pep heel graag Kanté naar City te willen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Kante speelt al bij City ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2016 Zou begrijpelijk zijn als Zlatan naar de VS gaat, maar wel erg zonde. Zou hem graag in de Premier League zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Zlatan is toch bijna 36 of zo? Ik vind het wel begrijpelijk. Bovendien, welke grotere club in Engeland die volgend jaar CL speelt en om de titel zal strijden heeft plek voor hem? Voor een GRATIS Zlatan máák je plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 'Gratis' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten