Ozan Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Sterling op links, Silva en De Bruyne in balbezit redelijk centraal en op rechts Sagna die doorschuift. De Bruyne met de snelheid en loopvermogen om een Aguero in stelling te brengen, Silva met beslissende passes. Ik denk dat het wel goed komt. Ik had hem niet gehaald City zijnde, als je kijkt waar het probleem ligt bij Rode Duivels. Daar lopen Hazard en De Bruyne elkaar gewoon voor de voeten. Beide "redelijk centraal" ben ik nog niet zo zeker van dat het goedkomt. Zal toch een pak gedisciplinerend moeten zijn dan zwerf maar centraal wat rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Na Benteke nu alweer een nieuw Belgisch record (in transfer bedragen) op naam van debruyne :) 80 miljoen is echt zot veel, jammer dat hij nu niet.meer bij een Belgische club zat. Stel je voor 80 miljoen naar Genk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ik denk dat er dan geen 80 miljoen was betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 :r Echt he. Belachelijk bedrag weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 En dan een verdediging met Kolarov, Otamendi, Kompany en Zabaleta. Gohhh. Die worden keihard kampioen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ik vind Zabaleta en Kolarov niet echt wereldtoppers ofzo. Dan vind ik Baines en Coleman pakweg beter. Maar lekker team hebben ze wel ja. Ben er nog niet van overtuigd dat De Bruyne bij het spel van City past, vermits De Bruyne toch ruimte nodig heeft en City zeer dominant speelt met korte passing. Maar wel leuk dat ik hem nu wekelijks ga zien spelen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Zabaleta vind ik één van de betere backs ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Zabaleta vind ik één van de betere backs ter wereld. Eensch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Zabaleta vind ik één van de betere backs ter wereld. Dit inderdaad. Kolarov brengt aanvallend zijn steentje wel bij, je hebt natuurlijk genoeg betere backs, maar Kolarov is een degelijke back. Als ze daar nog een topper hadden staan en een zieke stofzuiger voor naast Touré (vind Fernandinho niet bizar goed ofzo) dan had je helemaal een ziek team gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Zabaleta wordt door velen wel onderschat idd, vind hem echt één van de betere backs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Het is geen aanvallende back zoals een Dani Alves, maar wel gewoon goed en verdedigend heel sterk. Hopen dat señor Pellegrini er een mooie ploeg van kan maken en hij ze minstens kampioen kan maken. [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; ik vind Hazard bij Chelsea leuk om te zien, maar in het Belgische elftal gewoon net niet, daar waar ik De Bruyne veruit de beste speler vind van de ploeg. Bij Hazard heb ik vaak het gevoel dat hij sneller dan de bal gaat, waardoor je van die rare bewegingen ziet. Komt naar mijn idee ook door de manier van dribbelen. Hij probeert te dribbelen zoals Kaká dat deed, maar die heeft daar een veel betere basistechniek voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Wat heeft die Balotelli eigenlijk daadwerkelijk gepresteerd? Niet zo veel bijzonder veel toch? Geweldige wedstrijd tegen Duitsland toen op het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Geweldige wedstrijd tegen Duitsland toen op het EK. Nog steeds nachtmerries. Uitgerekend mister Balo himself. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dit inderdaad. Kolarov brengt aanvallend zijn steentje wel bij, je hebt natuurlijk genoeg betere backs, maar Kolarov is een degelijke back. Als ze daar nog een topper hadden staan en een zieke stofzuiger voor naast Touré (vind Fernandinho niet bizar goed ofzo) dan had je helemaal een ziek team gehad. Kolarov heeft een zieke linker. De voorzetten, vooral de lage, die die soms trapt :< En is ook goed in rechtsreekse vrije trappen. Qua verdedigen ed. zijn er natuurlijk wel betere. Maar qua traptechniek denk ik niet dat er veel betere backs zijn in de wereld. Alaba misschien, en Darijo Srna, al is die laatste helaas altijd relatief onbekend gebleven voor het grote publiek doordat hij "maar" in Oekraïne voetbalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Watford en Brighton zijn de Engelse clubs die strijden om de handtekening van Elvis Manu. Volgens The Guardian heeft Feyenoord een bod van twee miljoen euro van beide clubs geaccepteerd. Nu moet de speler dus een keuze maken. Volgens de krant zouden het Portugese Sporting en het Duitse Bayer Leverkusen ook geïnteresseerd zijn, maar de linkerspits uit Dordrecht zou een voorkeur hebben voor Engeland. Manu mag bij Feyenoord vertrekken door de komst van Eljero Elia en Dirk Kuyt deze zomer. De grote belangstelling heeft de aanvaller vooral te danken aan zijn optredens in de Europa League. Hij schoot Feyenoord vorig seizoen in de absolute slotseconden tegen Zorya Luhansk het toernooi in, terwijl hij ook in de groepsfase trefzeker was. Toch bizar dat zo'n vrij beperkte speler nog 2 miljoen op kan leveren. Ben benieuwd hoe hij het gaat doe in Engeland, want qua speelstijl lijkt hij me wel ideaal voor dat niveau clubs in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Wie heeft Wolfsburg nu op het oog om hem te vervangen? Even terugkomend op dit bericht. Wolfsburg gaat vol voor Draxler, aldus diverse Duitse media. Ander Duits transfernieuws: Kostic wil weg bij Stuttgart. Staat in belangstelling van onder andere Schalke 04 en HSV. Kampl (Dortmund) op weg naar Bayer Leverkusen. Treft daar zijn oude trainer Schmidt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Vanwaar deze mention? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Gewoon een opportunist pur sang, met een niet al te slechte balcontrole en een erg goed fysiek. Past daar prima dus. [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Kampl naar Leverkusen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Vanwaar deze mention? Ohnee dat Was die andere joegoslaaf die zo'n fan van Kostic Was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Dickie haalt Toivonen naar Sunderland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Ohnee dat Was die andere joegoslaaf die zo'n fan van Kostic Was. Dat was ik inderdaad. Maar naar mening was Kostic een goede aankoop geweest voor de top 3 in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Toch bizar dat zo'n vrij beperkte speler nog 2 miljoen op kan leveren. Ben benieuwd hoe hij het gaat doe in Engeland, want qua speelstijl lijkt hij me wel ideaal voor dat niveau clubs in Engeland. Zou leuk zijn voor Brighton, hebben zich toch wel aardig versterkt. Ik hoop dat ze dit jaar eens in de Premier League komen. Prachtig nieuw stadion hebben ze sinds 2011 :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten