Tomasson Geplaatst 10 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2015 BMS is echt briljant inderdaad. :< Of niet dan [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 BMS is echt briljant inderdaad. :< Of niet dan [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; ? Grappigste serie in de geschichte van de recente jaartjes. Komt ook binnenkort een film van. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2015 Ja ik ben heel benieuwd of dat het niveau van de serie gaat halen, hoop van wel natuurlijk. Had [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; toen niet meegedaan met die crowdfunding voor die film? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Grappigste serie in de geschichte van de recente jaartjes. Komt ook binnenkort een film van. :< Haha, mee eens. De film zou in het voorjaar komen, maar ze zijn nu pas klaar met filmen. Craig Shilo is er ook weer bij. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Vind BMS wel aardig paar keer gezien niet super grappig... Voor super grappige series raad/kijk ik The IT Crowd, The Thick of It en B99 wel aan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Vanavond de laatste twee afleveringen kijken. Tot nu toe valt deze serie sowieso in mijn top 5. Erg toffe serie en heel mooi in elkaar gezet. Ga me wat meer verdiepen in Escobar, zodra ik klaar ben met Narcos. Wat een vent was dat zeg :-D Vergeet niet dat hij duizenden mensen vermoord heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Is Netflix opzegbaar nadat je gratis maand gedaan is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Zijn er mensen die een alternatief hebben voor iets als followmy.tv? Die site wordt nu niet geüpdatet omdat de beheerder er even geen tijd voor heeft en het importeren niet lukt ofzo. Ik gebruik de site vooral om te zien wanneer de door mij gevolgde series nieuwe eps hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Zijn er mensen die een alternatief hebben voor iets als followmy.tv? Die site wordt nu niet geüpdatet omdat de beheerder er even geen tijd voor heeft en het importeren niet lukt ofzo. Ik gebruik de site vooral om te zien wanneer de door mij gevolgde series nieuwe eps hebben. Hier hetzelfde. Had al paar sites gevonden, maar vond nog niks echt sterk eruitzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 gebruik SeriesGuide op mn telefoon, die werkt wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Zijn er mensen die een alternatief hebben voor iets als followmy.tv? Die site wordt nu niet geüpdatet omdat de beheerder er even geen tijd voor heeft en het importeren niet lukt ofzo. Ik gebruik de site vooral om te zien wanneer de door mij gevolgde series nieuwe eps hebben. Hier hetzelfde. Had al paar sites gevonden, maar vond nog niks echt sterk eruitzien. http://www.mijnserie.nl Heeft ook een gratis app voor op de telefoon, werkt prima hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Iemand hier Wet Hot American Summer gezien? Ik vind het in z'n droogheid en absurditeit tamelijk briljant. Serie doet echt z'n best om zo min mogelijk te laten kloppen. Overigens moet het wel echt je humor zijn en is het een dikke pré om eerst de film te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Zijn er mensen die een alternatief hebben voor iets als followmy.tv? Die site wordt nu niet geüpdatet omdat de beheerder er even geen tijd voor heeft en het importeren niet lukt ofzo. Ik gebruik de site vooral om te zien wanneer de door mij gevolgde series nieuwe eps hebben. Het is weer bijgewerkt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Het is weer bijgewerkt ;) Nice. Die alternatieven bleven niet echt hangen bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Nice. Die alternatieven bleven niet echt hangen bij mij. Hier hetzelfde. Is denk ik vooral gewenning, maar followmytv voelt veel fijner en overzichtelijker aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Wil graag feuten seizoen 2 gaan kijken maar waar kan ik dat vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Youtube staat alles, enkel hebben niet alle afleveringen geluid ;c zou gewoon eens oo popcorntime kijken. [MENTION=1730]CrisChivu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Net aflevering 1 van de serie Black Mirror op Netflix gezien. Er wordt een Prinses ontvoerd en als enige demand van de ontvoerder moet de Britse Premier live op televisie sex hebben met een varken... Zijn tot nu toe 2 seizoenen van met 3 afleveringen per seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 :mrgy: dat plot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Heel goeie serie hoor. Elke aflevering heeft een ander plot en staat los van elkaar. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 http://www.tvmeter.nl/list/ nieuwe Nederlandstalige site die nog maar 1-2 weken bestaat. Wordt de tegenhanger van moviemeter maar dan voor TV-series. Ik heb POkémon in de lijst gestemd :mrgy: dus waag het niet om die eruit te stemmen. Eigen Kweek en The Borgias zelf toegevoegd. En ook IMDb heeft een top 250 TV sinds kort. Ik zie alleen maar graag doorlopende series, geen serie waarbij iedere aflevering een nieuw losstaand geval bespreekt (zoals in CSI bvb.). Ook niet als er een kleine verhaallijn doorloopt. Enkel bij Code 37 was dat niet het geval, maar dat was omdat ik geinteresseerd ben in zedenrecherche, maar niet in de gewone (ofja dat wel, maar dan in real life) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Iemand die mij een Netflix (NL aanbod) serie kan aanraden? Net klaar met The Blacklist seizoen 2. Er staat iets te veel keuze uit, kan niet kiezen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Iemand die mij een Netflix (NL aanbod) serie kan aanraden? Net klaar met The Blacklist seizoen 2. Er staat iets te veel keuze uit, kan niet kiezen ;c Fargo Jessica Jones Black Mirror Brooklyn Nine Nine Broadchurch Daredevil The Fall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Iemand die mij een Netflix (NL aanbod) serie kan aanraden? Net klaar met The Blacklist seizoen 2. Er staat iets te veel keuze uit, kan niet kiezen ;c Must see: - Fargo - Breaking Bad - Twin Peaks Andere suggesties: - Lillyhammer - American Horror Story - The Killing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten