Chiemel Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Goed om te weten dat S3 van You goed lijkt te zijn, stond nog op het lijstje met de twijfel of we verder moeten gaan er mee. Zelf Narcos Mexico aan het afronden, daarna eerst verder met Money Heist denk ik. Iemand Rachted al gekeken? Staat ook op m'n lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Vandaag op Videoland Class of '92 gekeken. Gaat over dat de broers Neville, Butt, Scholes en Giggs Salford City overnemen. Vier afleveringen van een uur, maar zeker de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Op 5-12-2021 om 16:59 zei delichris: Vandaag op Videoland Class of '92 gekeken. Gaat over dat de broers Neville, Butt, Scholes en Giggs Salford City overnemen. Vier afleveringen van een uur, maar zeker de moeite waard. Thanks, goede tip. Ga ik begin volgende week even bekijken. Ik zit nog in de La Casa del Papel. Moet nog 3 afleveringen maar het begin een beetje te veel van hetzelfde te worden.Wat dan ook wel logisch is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Waar kan ik MC Mayans zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Ik kijk laatste tijd veel; Succesion eerste drie episodes van seizoen 1 waren echt heel gaaf en geweldig. Tom en Roman zijn gruwelijk grappig haha. American Gods begin seizoen 2 ik vind het nog steeds best leuk en tof. Goede en toffe cast zoals Ian McShane en Emily Browning as Dead Wife Star Trek Voyager Last but not least Angel seizoen 3, weer erg tof/goed. Amy Acker als Fred is hele leuke en toffe goede toevoeging gebleken aan de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 (bewerkt) Gisteren Meltem gezien op Videoland. Dit is als voorproefje op het nieuwe seizoen van Mocro Mafia. Ik vond het niet heel erg denderend. 13 december 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Gister La Casa del Papel afgekeken, kwam er nou ook een seizoen 6? Matig einde verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Gister La Casa del Papel afgekeken, kwam er nou ook een seizoen 6? Matig einde verder. Volgens mij was dit het. True Story met Kevin Hart vind ik ook geen geweldige serie. Ga hem uiteraard afmaken, omdat je toch nieuwsgierig bent. Maar niet meteen een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 6 minuten geleden zei ElMarcos: Volgens mij was dit het. True Story met Kevin Hart vind ik ook geen geweldige serie. Ga hem uiteraard afmaken, omdat je toch nieuwsgierig bent. Maar niet meteen een aanrader. Ah oke, wel een heel vaag eind dan voor zo'n lange serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Gister The Unforgivable gekeken op Netflix met Sandra Bullock. Spoiler Einde een beetje anticlimax. Meer van verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 (bewerkt) Op 14-12-2021 om 15:42 zei Karlo: Gister The Unforgivable gekeken op Netflix met Sandra Bullock. Inhoud verbergen Einde een beetje anticlimax. Meer van verwacht Ik dacht dat het een film was eigenlijk 16 december 2021 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 3 uur geleden zei ElMarcos: Ik dacht dat het een film was eigenlijk Is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 4 uur geleden zei ElMarcos: Ik dacht dat het een film was eigenlijk Verrek, verkeerde topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 De jacht op de mocro maffia van John van den Heuvel. Seizoen 3 begint met een prima samenvatting van alle feiten en gebeurtenissen van de afgelopen 12 jaar ongeveer. Ik kijk het heerlijk weg, vind het een interessant onderwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 (bewerkt) Donny on the money. Dacht aan de reclame op Spotify soort mtv cribs viel wat tegen 16 december 2021 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 2 uur geleden zei Arezo: De jacht op de mocro maffia van John van den Heuvel. Seizoen 3 begint met een prima samenvatting van alle feiten en gebeurtenissen van de afgelopen 12 jaar ongeveer. Ik kijk het heerlijk weg, vind het een interessant onderwerp. Ik wacht nog even een weekje op aflevering 7, komen 7 afleveringen toch? Dan kijk ik het in een stuk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 Vandaag begonnen met Gommora seizoen 5. Helaas het laatste seizoen. Voor iedereen die dit nog niet kent. Dit is een aanrader als je van Italiaanse maffia houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Gisteren begonnen aan seizoen 2 van The Witcher Seizoen 1 vond ik erg vermakelijk, aflevering 1 van het nieuwe seizoen begint ook weer goed. Fijn kijkvoer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Eerst ff La Casa af kijken dan daar aan beginnen @ElPrincipito. Nu nog kijken waar ik die tijd vandaan haal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 Op 20-12-2021 om 09:49 zei ElPrincipito: Gisteren begonnen aan seizoen 2 van The Witcher Seizoen 1 vond ik erg vermakelijk, aflevering 1 van het nieuwe seizoen begint ook weer goed. Fijn kijkvoer Absoluut! 12 uur geleden zei komodo25: Eerst ff La Casa af kijken dan daar aan beginnen @ElPrincipito. Nu nog kijken waar ik die tijd vandaan haal Netflix? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 december 2021 Share Geplaatst 21 december 2021 10 uur geleden zei ElMarcos: Absoluut! Netflix? Kijk het op netflix idd. Maar weinig tijd momenteel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 10 uur geleden zei komodo25: Kijk het op netflix idd. Maar weinig tijd momenteel Hmm, ja dat zou ik in jou geval denk ik ook niet hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Op 16-12-2021 om 20:58 zei Arezo: De jacht op de mocro maffia van John van den Heuvel. Seizoen 3 begint met een prima samenvatting van alle feiten en gebeurtenissen van de afgelopen 12 jaar ongeveer. Ik kijk het heerlijk weg, vind het een interessant onderwerp. Dinsdag de tijd voorgenomen en alle 7 afleveringen achter elkaar bekeken. Geweldig verhaal, voelde helaas als veel te kort aan Op 20-12-2021 om 09:49 zei ElPrincipito: Gisteren begonnen aan seizoen 2 van The Witcher Seizoen 1 vond ik erg vermakelijk, aflevering 1 van het nieuwe seizoen begint ook weer goed. Fijn kijkvoer Wereld serie. Seizoen twee afgelopen weekend in een keer uitgekeken. Eerder al prima vermaakt met de boeken en games. Er komt volgend jaar overigens een prequel voor deze serie, ook op Netflix. Zal meer uitleggen over oa de witchers en conjunction. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Op 14-12-2021 om 15:27 zei La Pulga: Ah oke, wel een heel vaag eind dan voor zo'n lange serie. Spoiler Hoezo perfect einde toch? Ze hebben het goud en hun vrijheid. Wat een geweldige serie was dit. Staat toch wel in de top 5 van wat ik gezien heb. Mooie afsluiting ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Laatste seizoen van Gomorra afgerond. Wat een heerlijke serie. Zeker een aanrader als je van de Italiaanse maffia houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten