Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Goed om te weten dat S3 van You goed lijkt te zijn, stond nog op het lijstje met de twijfel of we verder moeten gaan er mee. 

Zelf Narcos Mexico aan het afronden, daarna eerst verder met Money Heist denk ik. 

Iemand Rachted al gekeken? Staat ook op m'n lijstje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-12-2021 om 16:59 zei delichris:

Vandaag op Videoland Class of '92 gekeken. Gaat over dat de broers Neville, Butt, Scholes en Giggs Salford City overnemen. Vier afleveringen van een uur, maar zeker de moeite waard.

Thanks, goede tip. Ga ik begin volgende week even bekijken.

Ik zit nog in de La Casa del Papel. Moet nog 3 afleveringen maar het begin een beetje te veel van hetzelfde te worden.Wat dan ook wel logisch is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk laatste tijd veel;

Succesion eerste drie episodes van seizoen 1 waren echt heel gaaf en geweldig. Tom en Roman zijn gruwelijk grappig haha.

American Gods begin seizoen 2 ik vind het nog steeds best leuk en tof. Goede en toffe cast zoals Ian McShane en Emily Browning as Dead Wife

Star Trek Voyager

Last but not least Angel seizoen 3, weer erg tof/goed. Amy Acker als Fred is hele leuke en toffe goede toevoeging gebleken aan de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Gister La Casa del Papel afgekeken, kwam er nou ook een seizoen 6?

Matig einde verder.

Volgens mij was dit het. 

True Story met Kevin Hart vind ik ook geen geweldige serie. Ga hem uiteraard afmaken, omdat je toch nieuwsgierig bent. Maar niet meteen een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ElMarcos:

Volgens mij was dit het. 

True Story met Kevin Hart vind ik ook geen geweldige serie. Ga hem uiteraard afmaken, omdat je toch nieuwsgierig bent. Maar niet meteen een aanrader.

Ah oke, wel een heel vaag eind dan voor zo'n lange serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arezo:

De jacht op de mocro maffia van John van den Heuvel. Seizoen 3 begint met een prima samenvatting van alle feiten en gebeurtenissen van de afgelopen 12 jaar ongeveer. Ik kijk het heerlijk weg, vind het een interessant onderwerp.

Ik wacht nog even een weekje op aflevering 7, komen 7 afleveringen toch? Dan kijk ik het in een stuk uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-12-2021 om 09:49 zei ElPrincipito:

Gisteren begonnen aan seizoen 2 van The Witcher

Seizoen 1 vond ik erg vermakelijk, aflevering 1 van het nieuwe seizoen begint ook weer goed. Fijn kijkvoer

Absoluut!

12 uur geleden zei komodo25:

Eerst ff La Casa af kijken dan daar aan beginnen @ElPrincipito. Nu nog kijken waar ik die tijd vandaan haal

Netflix?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-12-2021 om 20:58 zei Arezo:

De jacht op de mocro maffia van John van den Heuvel. Seizoen 3 begint met een prima samenvatting van alle feiten en gebeurtenissen van de afgelopen 12 jaar ongeveer. Ik kijk het heerlijk weg, vind het een interessant onderwerp.

Dinsdag de tijd voorgenomen en alle 7 afleveringen achter elkaar bekeken. Geweldig verhaal, voelde helaas als veel te kort aan:classic_biggrin: 

Op 20-12-2021 om 09:49 zei ElPrincipito:

Gisteren begonnen aan seizoen 2 van The Witcher

Seizoen 1 vond ik erg vermakelijk, aflevering 1 van het nieuwe seizoen begint ook weer goed. Fijn kijkvoer

Wereld serie. Seizoen twee afgelopen weekend in een keer uitgekeken. Eerder al prima vermaakt met de boeken en games. Er komt volgend jaar overigens een prequel voor deze serie, ook op Netflix. Zal meer uitleggen over oa de witchers en conjunction.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-12-2021 om 15:27 zei La Pulga:

Ah oke, wel een heel vaag eind dan voor zo'n lange serie. 

Spoiler

Hoezo perfect einde toch? Ze hebben het goud en hun vrijheid. 

Wat een geweldige serie was dit. Staat toch wel in de top 5 van wat ik gezien heb. Mooie afsluiting ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites