bril_idioot Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Al Gore's cameo in 30 Rock _O_ ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Ook eerste paar afleveringen gekeken gisteravond en vandaag van dat Spitsbroers. Erg leuk tot nu toe. Heerlijk die Ibi :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Ik kan de topic niet vinden maar begonnen aan Prison Break, ongeveer de eerste 12 afleveringen gezien. Heerlijk tot nu toe _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Iemand ervaring met de serie: The Americans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ben er een tijde geleden aan begonnen. Nu seizoen 1 bijna klaar. Tot nu toe wel een fijne serie moet ik zeggen. Zeker een aanrader. [MENTION=26376]Geppiej[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ben er een tijde geleden aan begonnen. Nu seizoen 1 bijna klaar. Tot nu toe wel een fijne serie moet ik zeggen. Zeker een aanrader. [MENTION=26376]Geppiej[/MENTION]; Nice! Ja ik ook. Heb inmiddels zelfs seizoen 2 op Netflix afgekeken. Vind de serie wel wat hebben ook. :thumb: Heb al zin in seizoen 3.... als die er gaat komen :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Heb ook net seizoen 1 & 2 afgerond. Heerlijke serie ja. Seizoen 3 is in Amerika al uit en seizoen 4 staat ook in de planning. [MENTION=26376]Geppiej[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Heb ook net seizoen 1 & 2 afgerond. Heerlijke serie ja. Seizoen 3 is in Amerika al uit en seizoen 4 staat ook in de planning. [MENTION=26376]Geppiej[/MENTION]; Nice! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sevenhant Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Iemand hier Club de cuervos gezien? Gaat over een familie die eigenaar is van een mexicaanse voetbalploeg en dit is echt geniaal! Ik heb het eerste seizoen in één keer uitgekeken. Nederlandse en Engelse ondertiteling zijn aanwezig op netflix. (8,4 op imdb) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Iemand hier Club de cuervos gezien? Gaat over een familie die eigenaar is van een mexicaanse voetbalploeg en dit is echt geniaal! Ik heb het eerste seizoen in één keer uitgekeken. Nederlandse en Engelse ondertiteling zijn aanwezig op netflix. (8,4 op imdb) Ik ben er aan begonnen.. Veelbelovend tot nu toe! Thanks voor de tip iig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Narcos staat op Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Narcos staat op Netflix. Is dat die over Pablo Escabar met die dude van Tropa de Elite I en II en Trash? Daar ga ik binnenkort eens mee beginnen dan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Is dat die over Pablo Escabar met die dude van Tropa de Elite I en II en Trash? Daar ga ik binnenkort eens mee beginnen dan :) Ja! Eerste aflevering gezien en het was echt fantastisch. Zeker het bekijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Staat hier in de download, erg benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ben halverwege het seizoen. Super serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ja gaaf he, ik heb de 1e 3 gezien nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Heb net de eerste aflevering gezien, erg goede serie inderdaad. Goed dat ik nog een weekje vakantie heb. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Narcos staat op Netflix. Goh stond vd week op werk op, ik kijken. Ik denk waar ken ik die gast die Escobar toch speelt van. Is het Wagner Moura, aka hoofdrolspeler in Tropa de Elite _O_ Deel 2 is een van de beste films ooit. Maar zeer sterke serie hoor, jammer dat ik nu alleen de laatste 3/4/5 afleveringen gezien heb. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Vanavond de laatste twee afleveringen kijken. Tot nu toe valt deze serie sowieso in mijn top 5. Erg toffe serie en heel mooi in elkaar gezet. Ga me wat meer verdiepen in Escobar, zodra ik klaar ben met Narcos. Wat een vent was dat zeg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Jongens, gooi eens even een serietje deze kant op ;c Het liefst eentje die al klaar is en, nog liever, dat 'ie op Netflix staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 september 2015 Auteur Share Geplaatst 10 september 2015 Sons of Anarchy :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Breaking Bad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Sons of Anarchy :love: Breaking Bad Beide al gezien. Prison Break ook al gezien trouwens, wat blijft er dan nog over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten