Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Hier verder.

Iemand hier die The 100 kijkt? Vind het echt een zalige serie, ik zit nu aan de seizoensfinale van seizoen 2.

Jaa! Is een heerlijke serie inderdaad.

Vandaag laatste afleveringen van White Collar gezien, man man wat een lekkere serie. Eigenlijk gebeurde er iedere levering en seizoen ongeveer hetzelfde, maar toch bleef het heerlijk om naar te kijken. Nu maar weer een nieuwe serie uitzoeken om te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier verder.

TomFsoccer zei:
Iemand hier die The 100 kijkt? Vind het echt een zalige serie, ik zit nu aan de seizoensfinale van seizoen 2.

Insigne zei:
Jaa! Is een heerlijke serie inderdaad.

Vandaag laatste afleveringen van White Collar gezien, man man wat een lekkere serie. Eigenlijk gebeurde er iedere levering en seizoen ongeveer hetzelfde, maar toch bleef het heerlijk om naar te kijken. Nu maar weer een nieuwe serie uitzoeken om te gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vond jij van die seizoensfinale van seizoen 2? [MENTION=25595]Insigne[/MENTION];

[spoiler=Seizoensfinale 2 The 100]Ik had liever gehad dat ze die samenwerking met de grounders hadden doorgetrokken. Vond dat wel een leuke alliantie. Wel raar overigens die kus tussen Clarke en Lexa.

Seizoen 2 komt trouwens normaal rond de herfst eind dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Seizoen 2 finale]Ja dat vond ik ook een beetje jammer. Vooral omdat het zo snel gebeurde. Ze hebben er misschien 10 minuten aan besteed? Verder vond ik de finale wel goed. Ik begin mij wel echt te ergeren aan die verhaallijn van Jaha. Dat stukje op het eind vind ik ook helemaal niet passen bij de rest van het verhaal. Maar goed we gaan het wel zien in seizoen 3.

[MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb iets raars voor. Heb sinds een goede week eindelijk gans Breaking Bad uitgekeken.

Ik snap helemaal dat velen dit een enorm goede serie vinden. Spanning, actie, goede drama en een enorm goede zwarte humor.

Ik heb de seizoenen allemaal zelfs een 8.5 of meer op WhatIWatch gegeven, genoegd hulde dus voor deze topserie.

Maar. Ik zou nooit nog deze serie opnieuw willen bekijken. Ik heb het wel gehad, omdat het een slopende reis was (niet van een gebrek aan kwaliteit, maar door alle emoties die je ondergaat en de 50 min durende afleveringen kunnen al eens te veel worden). Deze serie hoef ik dus echt niet te hebben op een fysieke drager, no way.

Is dit herkenbaar voor iemand onder jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Skylar wordt echt enorm irritant neergezet. Had hetzelfde voor bij Six Feet Under, waar die moeder ook zo verschrikkelijk speelde. Had er dan ook maar een seizoen van gezien. Misschien komen de resterende seizoenen nog wel eens langs.

Doorzetten. Six Feet Under > Breaking Bad ''ondanks'' de moeder zelfs. De moeder wordt zelfs nog interessant ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb iets raars voor. Heb sinds een goede week eindelijk gans Breaking Bad uitgekeken.

Ik snap helemaal dat velen dit een enorm goede serie vinden. Spanning, actie, goede drama en een enorm goede zwarte humor.

Ik heb de seizoenen allemaal zelfs een 8.5 of meer op WhatIWatch gegeven, genoegd hulde dus voor deze topserie.

Maar. Ik zou nooit nog deze serie opnieuw willen bekijken. Ik heb het wel gehad, omdat het een slopende reis was (niet van een gebrek aan kwaliteit, maar door alle emoties die je ondergaat en de 50 min durende afleveringen kunnen al eens te veel worden). Deze serie hoef ik dus echt niet te hebben op een fysieke drager, no way.

Ja. Ik zou persoonlijk ook Breaking Bad (in de nabije toekomst) niet meer opnieuw willen kijken denk ik. Het zit nog te fris in het geheugen en dan gaat het een lange zit worden denk ik, zeker aangezien het een vrije trage serie is. Een serie zoals Prison Break (vooral seizoen 1 & 2) zou ik dan wel weer opnieuw willen kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb inderdaad hetzelfde voor. Dit komt omdat het een serie is die zeer traag opbouwt en die psychologisch ook vrij zwaar aankomt. Dit tegenover GoT, waar het allemaal zeer dynamisch is! Daar is het geen probleem voor mij om bepaalde episodes meerdere malen te bekijken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Ik vond BB de eerste keer dat ik het zag geweldig. Heb ook nog wel eens afleveringen voor de tweede keer gekeken met vrienden en toen vond ik het echt een hel om doorheen te komen. Serie voelt dan opeens heel erg traag. Zeker alle scènes met Skylar zijn bij een resit terror.

Nou, hier niet. Kijk hem nu voor de tweede keer. Toegegeven, een aantal scenes zijn vrij traag, maar vind dat niet storend, omdat het een ijzersterk verhaal is. Voetjes omhoog en lekker genieten. Heb ook een aardige tijd gewacht met het opnieuw kijken. Als ik net klaar was had ik hem voorlopig niet nog een keer gekeken. Slopende reis inderdaad, heerlijk. Kan er zo 10 op een dag kijken als het aan mij ligt. Misschien komt het ook omdat ik 1) al aardig wat ben vergeten van seizoen 2/3 (waar ik nu ben) en 2) met m'n vriendin kijk die hem nog niet heeft gezien.

Ben er trouwens ook wel vrij zeker van dat ik hem over een aantal jaar voor de derde keer zal kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, hier niet. Kijk hem nu voor de tweede keer. Toegegeven, een aantal scenes zijn vrij traag, maar vind dat niet storend, omdat het een ijzersterk verhaal is. Voetjes omhoog en lekker genieten. Heb ook een aardige tijd gewacht met het opnieuw kijken. Als ik net klaar was had ik hem voorlopig niet nog een keer gekeken. Slopende reis inderdaad, heerlijk. Kan er zo 10 op een dag kijken als het aan mij ligt. Misschien komt het ook omdat ik 1) al aardig wat ben vergeten van seizoen 2/3 (waar ik nu ben) en 2) met m'n vriendin kijk die hem nog niet heeft gezien.

Ben er trouwens ook wel vrij zeker van dat ik hem over een aantal jaar voor de derde keer zal kijken.

Ach, er zijn nog zoveel andere prachtseries die je misschien nog niet gezien hebt!

Al blijft BB wel een topserie natuurlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand op het forum die Trailer Park Boys heeft gezien? Zocht na Californication een nieuwe comedy, en heb met deze echt een pareltje gevonden. Dit is zo een vreselijk geniale serie, leuker dan elke Amerikaanse of Engelse comedy die ik heb gezien (dit is Canadees). Elke aflevering is 20 minuten en vind plaats op een woonwagenkamp in Novia Scotia, Canada. De twee hoofdrolspelers komen uit de gevangenis en raken keer op keer in de problemen door bijvoorbeeld marihuanaplantages, overvallen etc. De personages op het kamp zijn echt pure kunst, zo heb je een blanke rapper die denkt dat hij zwart is en na elke zin ''You know what I'm sayin'' zegt, het hulpje van de parkopzichter heeft nooit een shirt aan, de hoofdrolspeler (Julian) heeft in elke scène gedurende de hele serie een glas met rum cola in zijn hand, ook als ze bijvoorbeeld een winkel overvallen:-D. Een ander personage zegt in iedere scène, als hij weg gaat, iets in de trend van: ''Fuck off, I got work to do''.

Ik denk echter dat je de serie moet kijken om hier de humor van in te zien. Het eerste seizoen is maar zes afleveringen en staat op Netflix, dus geef het een kans zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites