Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Carolina Dijkhuizen en Chris Zegers doen ook mee

Dan heeft iedereen sowieso al een extra kandidaat die ze kennen. Want wie Chris Zegers niet kent heeft de laatste 20 jaar op een onbewoond eiland geleefd ofzo... :cab:

Eindelijk zoals gebruikelijk: 2 die ik niet ken.

Je maakt een grap...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij beiden namen gaan hier in ieder geval geen belletjes rinkelen...

Ook Chris Zegers niet? Veronica Travel, Your in Travel?

(2007) De scheepsjongens van Bontekoe - chirurgijn Langjas

(2009) De Hel van '63 - Kees Ferwerda

(2011) Lotus - Mike

(2012) Alles is familie - Skipper

Televisieseries

Oppassen!!! - Kurt (VARA, 1997)

Onderweg naar Morgen - Sasza Nagy (1997-1999)

All Stars - Philip (1999)

Dok12 - Barend (2001)

Hartslag - Daan Belliot (2002-2004)

Meiden van De Wit - Peter Denteneer (2003, 2005)

Van God Los - Nic Verbist (2012)

Presentator

Yorin Travel/ RTL Travel - Yorin/ RTL 5 (2001-2009)

Chris Zegers Goes U2 - Yorin (2005, eenmalig)

3 op Reis - BNN (2012-heden)

Hit the Road - BNN (2012)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je Chris Zegers van naam niet kent.. Meer dan logisch hoor Kyrill. Rik van de Westelaken, Viktor Brand en Pieter Derks daarentegen. Daar moet je er minstens 1 wel van naam kennen. Van gezicht ken ik ze voorlopig allemaal, behalve Dijkhuizen. Ook een verbetering t.o.v. andere jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je Chris Zegers van naam niet kent.. Meer dan logisch hoor Kyrill. Rik van de Westelaken, Viktor Brand en Pieter Derks daarentegen. Daar moet je er minstens 1 wel van naam kennen. Van gezicht ken ik ze voorlopig allemaal, behalve Dijkhuizen. Ook een verbetering t.o.v. andere jaren.

Dat meen je niet , vriend. Ik kan me echt niet voorstellen dat er niemand is die Chris Zegers niet of van kop of van naam niet kent. Op zijn minst wel 1 van de 2. Hij is echt minstens 3x zo bekend dan Rik, Viktor of Pieter en gaat al iets van 20 jaar mee in de film/tv wereld....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezicht hè. Weet je hoeveel BN'ers het gros van Nederland bij gezicht kent in vergelijking met naam? Dat is echt bizar. Chris Zegers ken ik van gezicht ja, maar die naam nooit gezien :D Daarnaast is die 3x echt zeer overdreven, aangezien Rik journaallezer is, Viktor Brand toch een bekend gezicht is voor de RTL-tokkies en Pieter Derks de afgelopen 2 jaren (of 1 whatever) al helemaal bekend geworden is (vorig jaar ook genomineerd voor de aanstormend talent award (televizierring)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[TWITTER]528823366351060992[/TWITTER]

Chris Zegers was vanavond om 19.55 (kleine afwijking) met 3 op Reis in Dublin (waar die coördinaten mee overeenkomen).

De Mol is dus al bekend. ;c

Alleen jammer dat alle kandidaten via die twitteraccount zijn aangekondigd. [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; Viktor Brand is van SBS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd genieten, die mensen die alles achter een voorbij vliegende vogel of een pilaar met een gekke kleur gaan zoeken. Snap dat echt niet. Kijk lekker de afleveringen, zoek je mol uit op basis van de opdrachten en that's it. Regie zet van iedere deelnemer 'verborgen' hints in de afleveringen, vinden het alleen maar leuk dat iedereen alles daarachter zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd genieten, die mensen die alles achter een voorbij vliegende vogel of een pilaar met een gekke kleur gaan zoeken. Snap dat echt niet. Kijk lekker de afleveringen, zoek je mol uit op basis van de opdrachten en that's it. Regie zet van iedere deelnemer 'verborgen' hints in de afleveringen, vinden het alleen maar leuk dat iedereen alles daarachter zoekt.

Dit inderdaad, veel te vermoeiend ook anders. Haalt voor mij de plezier van het kijken eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alleen gezegd dat ik van de laatste 2 nieuwe er geen kon he. Rik van Westelaken en Viktor Brand wist ik meteen te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoort er gewoon bij. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nummer 8:

Ajouad El Miloudi

Ajouad El Miloudi begon zijn tv-carrière bij de lokale Amsterdamse zender AT5. Daarna ging hij de slag bij de KRO waar hij diverse programma's presenteerde, waaronder De Rekenkamer, Keuringsdienst van Waarde en Puberruil. Ook ging Ajouad aan de slag voor BNN, waar hij onder andere verslag deed van vele muziekfestivals. In 2010 ontving Ajouad uit handen van Sacha de Boer de Philip Bloemendal Prijs voor talentvolle jonge radio- en televisiemakers. Onlangs heeft Ajouad zijn 'Pasticceria' geopend, een hippe koffie/broodjes en Gelato zaak in een monumentaal pand in de Amsterdamse Pijp.
Link naar opmerking
Deel via andere websites