Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pff, eigenlijk degene waarvan ik dacht: Daar moet de mol tussen zitten, zitten nu nog steeds in het spel. Degene die ik afgeschreven had, vallen steeds af. Ik heb al echt een paar weken niet meer gestemd in de poll omdat ik het niet meer weet. Ik heb lang op Chris gestemd, maar begin steeds minder in hem als mol te geloven. Meer een soort Tygo figuur die gewoon zijn eigen gang gaat. Daarmee wel een geweldige deelnemer. Ik had het idee dat Margriet daarom mijn nummer 1 werd. Maar nu Martine (die vol op Margriet ging) eruit is en Margriet geld pakte, begin ik toch enorm te twijfelen. Van Marlijn kan ik geen hoogte krijgen. Is voor mij echt een klein kind dat op schoolreis is en overal blij van is als iets goed gaat en enorm baalt als het niet goed gaat en ook als een klein kind er tussendoor hobbelt. Maakt het lastig om echt hoogte van haar te krijgen. Ik heb nou niet het idee dat ze heel veel bijgedragen heeft aan de pot. En dan hebben we Rik, die met jokers strooit. Ik vind dat nou ook niet echt iemand om hoogte van te krijgen. Het zou best kunnen dat Marlijn op Rik is gegaan en omdat dat juist is, er daarom geen naam gezegd werd tijdens de executie biecht, maar alleen dat ze volop op één persoon is gegaan. In de slaapkamer, met Rik, heeft ze dat dan toch verraden (eigen kamer nummer). Dat zou betekenen dat Rik de mol zou zijn. Maar ja, aan de biechten moet je ook weer niet te veel waarde aan hechten. Wordt te veel gecensureerd en gemanipuleerd om er vanuit te gaan dat het klopt...

Zijn sommige biechten trouwens na afloop opgenomen? Valt me zeker bij Marlijn op, ik heb het idee dat sommige van haar biechten echt na afloop pas opgenomen zijn. Zelfde geldt voor Margriet. Daar zie je ook het WIDM logo groter op de achtergrond. Weet niet of dat nog bij meer mensen is, zal denk ik wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik vreemd vind is dat Martine tijdens haar test zegt dat ze hoopt dat Margriet de mol is, na afloop zegt ze tegen Art de ze 'hem' op 1 had gezet. Even gekeken op wie ze vorige week stemde, dat was Chris. Regie maakt het in ieder geval weer leuk.

Rik blijf ik nog steeds op 1 houden, Margriet nog op twee. Hoop dat een van beiden eruit gaat voor de finale-executie, zit ik wat veiliger. Chris al weken afgeschreven. Marlijn ook, al vind ik haar wel erg acterend overkomen. Steeds zo gemaakt actief en nep. Zou het wel een zwakke mol vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik vreemd vind is dat Martine tijdens haar test zegt dat ze hoopt dat Margriet de mol is, na afloop zegt ze tegen Art de ze 'hem' op 1 had gezet. Even gekeken op wie ze vorige week stemde, dat was Chris. Regie maakt het in ieder geval weer leuk.

Rik blijf ik nog steeds op 1 houden, Margriet nog op twee. Hoop dat een van beiden eruit gaat voor de finale-executie, zit ik wat veiliger. Chris al weken afgeschreven. Marlijn ook, al vind ik haar wel erg acterend overkomen. Steeds zo gemaakt actief en nep. Zou het wel een zwakke mol vinden.

Martine zegt helemaal niet dat ze op een hem zat. De hem slaat op de test. Ze heeft de test vol op 1 ingevuld. Uit het gesprek met Art kun je verder niets halen. Ik verwacht dat ze voor Margriet is gegaan, daar zat ze volgens mij al lange tijd op en dat komt wel overeen met wat ze gezegd heeft (zat al langere tijd op dezelfde persoon bij executies).

[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Volgens wikipedia is Pieter de mol hoor!!!!!!

bewerkt door FC-Breda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martine zegt helemaal niet dat ze op een hem zat. De hem slaat op de test. Ze heeft de test vol op 1 ingevuld. Uit het gesprek met Art kun je verder niets halen. Ik verwacht dat ze voor Margriet is gegaan, daar zat ze volgens mij al lange tijd op en dat komt wel overeen met wat ze gezegd heeft (zat al langere tijd op dezelfde persoon bij executies).

Volgens wikipedia is Pieter de mol hoor!!!!!!

'Ik heb hem op 1 gezet' zei ze geloof ik. Is toch duidelijk dat ze dan de test op een man had geze? En als ze al lange tijd op dezelfde zat: vorige week stemde ze op Chris, niet op Margriet ;)

En Chiemel (y)(y) Goed bezig jongen. Man man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem op 1 gezet --> Ik heb hem op één gezet --> Ik heb hem op één persoon gezet --> Ik heb de test op één persoon gezet

Dat bedoel ik ook. Ze zegt dus helemaal niet op een man ingezet te hebben.

Na een nachtje geslapen te hebben denk ik dat Margriet toch gewoon de mol is, ondanks dat Martine naar mijn idee vol op haar ging. Iedereen zit al op haar, al probeert de productie dat natuurlijk lekker niet naar voren te brengen. Het leek alsof Marlijn op Rik zit, maar ook die zit gewoon op Margriet. Ik verwacht dat volgende week Marlijn eruit gaat en de finale dus bestaat uit Martine, Rik en Chris. Daar Martine er nu uit te laten gaan, moet het lijken alsof Margriet niet de mol is, en volgende week gaat Marlijn eruit, zodat Rik ook lijkt afgeschreven, zodat we als kijkers denken dat het Chris moet zijn, maar ondertussen is het gewoon Margriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marlijn is de mol, en Margriet vliegt er volgende week uit.

Dit scenario heb ik nog eens aan gedacht! Stel Marlijn is de mol, gaat vol op Rik, dan maakt dat natuurlijk niets uit. Dit brengt me toch wel weer aan het twijfelen, want Chris, Margriet en Rik zaten volgens mij allemaal vol of voor een deel op Marlijn. En in het begin zat ik eerst een hele tijd op Marlijn, nadat ik begon te twijfelen toen ze ineens fanatiek geld ging pakken. Aan de andere kant, zoveel heeft ze nu ook weer niet bijgedragen aan de pot. En mocht ze mol blijken te zijn, dan heeft ze dat zelf 'verraden' door eerst 'per ongeluk' haar kamer nummer te noemen toen Rik die vraag stelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites