Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Thomassje123:

Denk je eindelijk af te zijn van dat belachelijke wisselbeleid van Jans, krijg je dit ;e

Je ziet toch dat dit niet werkt op de flanken!? Zet met Unuvar en Taha daar dan echte buitenspelers neer. Zo moeilijk is dat toch niet of ben ik nou gek?

Taha heeft afgelopen week in oefenpot tegen GAE 75 min gespeeld maar wat ik begreep had hij wat last. Mits fit had je Rots er natuurlijk in (liefst voor) de rust al uit moeten halen. Idem voor Unuvar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt het trouwens aan mij of is El Maach als derde keeper heel erg aanwezig binnen de spelersgroep? Lijkt echt een gevalletje goed voor de kleedkamer, cement tussen de stenen te zijn(qua keeperskwaliteiten kan ik niet oordelen), maar ik vind het wel mooi om te zien hoe hij een klik lijkt te hebben met bijvoorbeeld Steijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei himan:

Makkie. Nee, even serieus, je maakt echt een serieuze kans tegen beide tegenstanders, dus ook Fener.

Ook met het huidige spel? Dat lijkt me namelijk sterk. Als er op de vleugels niks bij komt of als Taha en Unuvar niet ‘doorbreken’ dan zie ik het vrij somber in. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap nog steeds niet waarom Unuvar niet in de basis begint.

Ja ik snap dat hij geblesseerd is geweest maar na zo'n 4 invalbeurten ben je er toch wel een keer klaar voor

Met de huidige buitenspelers werkt het gewoon niet, dat is echt wel overduidelijk

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thomassje123:

Snap nog steeds niet waarom Unuvar in de basis begint.

Ja ik snap dat hij geblesseerd is geweest maar na zo'n 4 invalbeurten ben je er toch wel een keer klaar voor

Met de huidige buitenspelers werkt het gewoon niet, dat is echt wel overduidelijk

Niet in de basis begint bedoel je :D 

Maar inderdaad, die gaat ze plekje wel veroveren hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-8-2023 om 14:31 zei Kelvin:

Ligt het trouwens aan mij of is El Maach als derde keeper heel erg aanwezig binnen de spelersgroep? Lijkt echt een gevalletje goed voor de kleedkamer, cement tussen de stenen te zijn(qua keeperskwaliteiten kan ik niet oordelen), maar ik vind het wel mooi om te zien hoe hij een klik lijkt te hebben met bijvoorbeeld Steijn. 

Nu was ie geblesseerd, stond ie op Vak-P met een trommel en kwam ie met de vlag zwaaien.(Oh nee, beschuldig mij daar nooit van)

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Eiting dus, prima. Met Taha, Unuvar twee spelers die eventueel op 10 kunnen, dus dan kan Vlap als 8 worden gebruikt als concurrent voor Regeer. Jammer van het wapen van de vrije trap en voor die 500.000 was het natuurlijk een buitenkansje.

Nu het geld wat je overhoudt gebruiken voor de buitenspelers. 

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites