Thomassje123 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Niet eens juichen bij de 1-1, gewoon pure opluchting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Spel was slordig en voorspelbaar, supportersgezeik was kut, maar je gaat door en daar gaat het in dit stadium om zeker als het team nog in opbouw is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Verkeerde topic dat hoort in wat eet ik nu @Tim' kom er maar in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 7 uur geleden zei La Pulga: @Tim' kom er maar in. Mwah, kleine waarschuwing maar dit is nog geen kaart waard wat mij betreft. @Djurovski: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 14 uur geleden zei Thomassje123: Denk je eindelijk af te zijn van dat belachelijke wisselbeleid van Jans, krijg je dit Je ziet toch dat dit niet werkt op de flanken!? Zet met Unuvar en Taha daar dan echte buitenspelers neer. Zo moeilijk is dat toch niet of ben ik nou gek? Taha heeft afgelopen week in oefenpot tegen GAE 75 min gespeeld maar wat ik begreep had hij wat last. Mits fit had je Rots er natuurlijk in (liefst voor) de rust al uit moeten halen. Idem voor Unuvar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Ligt het trouwens aan mij of is El Maach als derde keeper heel erg aanwezig binnen de spelersgroep? Lijkt echt een gevalletje goed voor de kleedkamer, cement tussen de stenen te zijn(qua keeperskwaliteiten kan ik niet oordelen), maar ik vind het wel mooi om te zien hoe hij een klik lijkt te hebben met bijvoorbeeld Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Fenerbahçe of NK Maribor wacht als ze Riga weten uit te schakelen. Zware dobber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Wat zonde weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Hebben wel pech met loten. Vorig jaar Fiorentina. Dat schiet niet op zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Makkie. Nee, even serieus, je maakt echt een serieuze kans tegen beide tegenstanders, dus ook Fener. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) 7 uur geleden zei himan: Makkie. Nee, even serieus, je maakt echt een serieuze kans tegen beide tegenstanders, dus ook Fener. Ook met het huidige spel? Dat lijkt me namelijk sterk. Als er op de vleugels niks bij komt of als Taha en Unuvar niet ‘doorbreken’ dan zie ik het vrij somber in. 8 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Ze zijn toch nog altijd bezig met die Pellistri van United? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Wat een voorhoede die ren ik nog allemaal eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Op 7-8-2023 om 14:22 zei Lenstra: Fenerbahçe of NK Maribor wacht als ze Riga weten uit te schakelen. Zware dobber. Als je die verliest dan is het klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Nee, dan mag je de Champions League in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 De KNVB Beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 @Thierryvane Is er al een Ünuvar-fanclub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 19 minuten geleden zei Kelvin: @Thierryvane Is er al een Ünuvar-fanclub? Was hij goed vandaag? Heb nog niks gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Was hij goed vandaag? Heb nog niks gezien. Even de 4-1 terugkijken van van Wolfswinkel, kinderhand is wellicht snel gevuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 (bewerkt) Snap nog steeds niet waarom Unuvar niet in de basis begint. Ja ik snap dat hij geblesseerd is geweest maar na zo'n 4 invalbeurten ben je er toch wel een keer klaar voor Met de huidige buitenspelers werkt het gewoon niet, dat is echt wel overduidelijk 14 augustus 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 1 uur geleden zei Thomassje123: Snap nog steeds niet waarom Unuvar in de basis begint. Ja ik snap dat hij geblesseerd is geweest maar na zo'n 4 invalbeurten ben je er toch wel een keer klaar voor Met de huidige buitenspelers werkt het gewoon niet, dat is echt wel overduidelijk Niet in de basis begint bedoel je Maar inderdaad, die gaat ze plekje wel veroveren hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Niet in de basis begint bedoel je Maar inderdaad, die gaat ze plekje wel veroveren hoor. Ja dat ja haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Toch opvallend dat je met dat drukke speelschema, gewoon 2x 2 goals maakt in de slotfase van een wedstrijd. Als je ziet wie je mist en wat er nog moet komen, dan gewoon prima om over 2 wedstrijden met 5-0 te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) Op 4-8-2023 om 14:31 zei Kelvin: Ligt het trouwens aan mij of is El Maach als derde keeper heel erg aanwezig binnen de spelersgroep? Lijkt echt een gevalletje goed voor de kleedkamer, cement tussen de stenen te zijn(qua keeperskwaliteiten kan ik niet oordelen), maar ik vind het wel mooi om te zien hoe hij een klik lijkt te hebben met bijvoorbeeld Steijn. Nu was ie geblesseerd, stond ie op Vak-P met een trommel en kwam ie met de vlag zwaaien.(Oh nee, beschuldig mij daar nooit van) 20 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 (bewerkt) Geen Eiting dus, prima. Met Taha, Unuvar twee spelers die eventueel op 10 kunnen, dus dan kan Vlap als 8 worden gebruikt als concurrent voor Regeer. Jammer van het wapen van de vrije trap en voor die 500.000 was het natuurlijk een buitenkansje. Nu het geld wat je overhoudt gebruiken voor de buitenspelers. 22 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten