Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Niet te snel conclusies trekken he, het was wel tegen Heracles dat een bijzonder slechte start kent. Maar verder prima wedstrijd ja, paar leuke dingen gezien maar verdedigend zag het er af en toe weer erg slordig uit. Ryo was ook niet bepaald gelukkig in zn acties trouwens maar heb zon gevoel dat dat ng wel gaat komen huhu. En corona wederom goeie pot, speelt erg gedreven, goed om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twente wil proberen in de winterstop alsnog een rechtsback aan te trekken en dat zou dan van anholt moeten worden.

Rechtsback is absoluut een must want op dit moment is er niet 1 die fatsoenlijk op die positie kan renderen.

En Cuco niet wou je zeggen? Vind die man één van de pluspunten op het moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huilen. Gewoon echt. Wedstrijd niet gezien, omdat ik vaak bij de vrouw ben of andersom mis ik nog regelmatig wel een wedstrijdje, maar daar kan ik dit seizoen absoluut niet rouwig om zijn. En wat mis ik Gutierrez zeg, heb het gevoel ook dat Mokotjo even in een mindere fase zit. Verder kan ik maar weinig zeggen over het spel, samenvattingen zijn daarvoor te beperkt. Wel erg zuur weer voor Marsman, voor mijn part gooien ze Stevens erin na de winterstop. Om het nou direct te doen komt harder aan bij Marsman denk ik, bovendien maakt hij teveel fouten en pakt hij te weinig punten, het is gewoon geen uitzonderlijke keeper.

Pluim voor Castaignos trouwens, 9 goals alweer, weet niet hoe hij deze wedstrijd speelde maar ben best tevreden met hem dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook erg benieuwd al verwacht ik geen wonderen. Het trage spel met alleen maar balletjes breed en terug ligt niet alleen aan de keeper. De hele ploeg speelt zonder passie en uitstraling.

Was er bij tegen Groningen maar wat een drama was dat zeg. Ja oke Marsman maakt heel veel fouten maar het is niet alleen Marsman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd tijd dat die Marsman een keer gepasseerd zou worden, Stevens kan het nooit veel slechter doen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe goed die vent nou is, hij werd binnengehaald als de nieuwe Van der Sar, maar dan blijf je toch niet zo lang achter Marsman op het bankie zitten lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch dat Marsman gepasseerd wordt. Toch is het verwisselen van je eerste doelman altijd tricky. 99% van de gepasseerde keepers zijn mentaal volledig klaar. Ik acht Marsman niet sterk genoeg in zijn hoofd om hiervan terug te komen. Net als Erwin Mulder kan je hem verkopen.

Precies je hebt er nu niks meer aan. Tis overigens wel terecht dat die gewisseld wordt, had al eerder moeten gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik het totaal niet mee eens. Alsof keepers mentaal zoveel zwakker zijn dan veldspelers. Is even een domper, hij zal zeker even balen, maar zo'n knop gaat vanzelf om. Vraag me ook af hoe je Mulder zo kan inschatten.

Hij heeft wel een hele zware klap gehad. Publiek begint met fluiten (schande), media praat alleen maar negatief tegen je, je maakt fouten. Enige die nog vertrouwen had was Schreuder en die vervangt je nu. Dan slinkt je zelfvertrouwen echt behoorlijk lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik het totaal niet mee eens. Alsof keepers mentaal zoveel zwakker zijn dan veldspelers. Is even een domper, hij zal zeker even balen, maar zo'n knop gaat vanzelf om. Vraag me ook af hoe je Mulder zo kan inschatten.

Dat ligt niet aan de doelman. De klap van het verliezen van je basisplaats is namelijk veel groter, wetende dat je kans op een basisplaats eigenlijk minimaal is geworden. Het wisselen van de keeper gebeurt namelijk weinig tot nooit. De historie heeft uitgewezen dat het passeren van je eerste doelman kapitaalvernietiging is op de lange termijn. Veel clubs nemen dit verlies wetende dat hun tweede doelverdediger wel punten gaat pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft wel een hele zware klap gehad. Publiek begint met fluiten (schande), media praat alleen maar negatief tegen je, je maakt fouten. Enige die nog vertrouwen had was Schreuder en die vervangt je nu. Dan slinkt je zelfvertrouwen echt behoorlijk lijkt me.

En dit gebeurt bij veldspelers niet? Neem Daley Blind. Werd in zijn eerste twee jaar onderhand afgemaakt door de Ajax-supporters, niemand die het in hem zag zitten. Zie waar hij nu zit. Als je fouten maakt dan mag je daar best voor gepasseerd worden, zeker al die grote fouten van Marsman.

Dat ligt niet aan de doelman. De klap van het verliezen van je basisplaats is namelijk veel groter, wetende dat je kans op een basisplaats eigenlijk minimaal is geworden. Het wisselen van de keeper gebeurt namelijk weinig tot nooit. De historie heeft uitgewezen dat het passeren van je eerste doelman kapitaalvernietiging is op de lange termijn. Veel clubs nemen dit verlies wetende dat hun tweede doelverdediger wel punten gaat pakken.

Als die klap echt zo hard aankomt bij iemand dan vind ik diegene ongeschikt voor het profvoetbal. Is toch de normaalste zaak van de wereld om met tegenslagen om te gaan. En hoe is het kapitaalvernietiging? In de huidige situaties wilt geen enkele club geld op tafel leggen voor Stevens (niks bewezen) maar ook niet aan Marsman (gewoon niet goed). In de nieuwe situatie kan Stevens wel geld opleveren, want wie weet blijkt hij wel goed te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd tijd dat die Marsman een keer gepasseerd zou worden, Stevens kan het nooit veel slechter doen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe goed die vent nou is, hij werd binnengehaald als de nieuwe Van der Sar, maar dan blijf je toch niet zo lang achter Marsman op het bankie zitten lijkt me.

Nieuwe vdsar? Nooit gehoord hoor :cab: enkel dat het een hele talentvolle keeper was met een mooie uitstraling.

Robin, zeker met je eens over dat uitfluiten. Heb de laatste jaren ook niet voor niets bijna geen wedstrijden bijgewoond. De hel van Enschede is niet meer, althans niet zolang er geen succes wordt geboekt. Kan me op deze wijze ook nog maar weinig affilieren met Twente, de sfeer is juist de reden waarom ik voorheen naar het stadion kwam en waardoor ik dus indirect fan werd. Erg jammer, al blijf ik natuurlijk wel gewoon fan. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites