Jotew Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Dan is het al helemaal belachelijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Hoogst opmerkelijke beslissing inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 1 uur geleden zei Elano: Hoogst opmerkelijke beslissing inderdaad. Van Twente ja. De beelden zijn toch heel duidelijk? Hij raakt 'm met de elleboog. edit: Ik hoop dat Twenteinside een fanpagina is, want die hebben echt een schandalige reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 2 uur geleden zei Jotew: Dan is het al helemaal belachelijk.. Zo werkt rechtspraak altijd. Als je een schikking krijgt is dat om een soort van deal te maken zeg maar scheelt een heel proces. Als je daar niet mee akkoord gaat dan kom je dus in aanmerking voor de echte straf die voor een vergrijp staat. Dus voorbeeld. Elleboog staat bijvoorbeeld 5 wedstirjden voor. Maar er wordt een schikking gedaan van 3. Dan krijgt in dit geval de speler dus de kans soort van schuld te bekennen en het hele proces te vermijden en gewoon het aanbod aan te nemen. Neem je dit niet aan dan wordt er dus beoordeelt heb je het betreffende feit wel of niet gedaan. Als het antwoord ja is krijg je de straf die er bij hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Blijf erbij dat dit geen rood was.. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Ik wil nog best met je meegaan en zeggen dat het geen bewuste elleboog was, maar het was wel een elleboog in het gezicht. Kun je als Twente zijnde wel zeggen dat het een luchtduel was, maar dit had gevolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 1 uur geleden zei Satyr: Ik wil nog best met je meegaan en zeggen dat het geen bewuste elleboog was, maar het was wel een elleboog in het gezicht. Kun je als Twente zijnde wel zeggen dat het een luchtduel was, maar dit had gevolgen. Daarom vind ik de schorsing dus buiten proportioneel, bij een bewussie ben ik wel zo reeel dat eerlijk te zeggen. Achja we gaan ‘t meemaken wat eruit komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 december 2021 Share Geplaatst 24 december 2021 Vind het vooral heel gek dat Twente in beroep gaat, je weet dat je dan 3 of zelfs 3+1 krijgt, want dit gaan ze echt niet kwijt schelden. Het is niet dat Sadilek hem niet raakt, of dat de Utrechtspeler een blessure faked. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 1e helft niet om aan te gluren, Ugalde erin brengt al zoveel meer passie! Heerlijke blunder van de AZ keepert met een gestolen voorsprong tot gevolg, benieuwd hoe dit afloopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 https://fctwente.nl/nieuws/-iedereen-naar-binnen-of-niemand/ Heel goed! Heb zelf al een jaar of 15 een SCC, en ook de laatste twee jaar volle mep betaalt voor jan met de korte achternaam, maar het is inderdaad: Of allemaal, of niet. 1/3 bezetting, man dat kost elke club geld in plaats van dat het wat oplevert. Wat een waardeloze "versoepeling". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-twente-verdediger-oosterwolde-op-weg-naar-parma~ad5a905e0/?referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F Dit is me een partij zonde. Vond het een leuke back in de wedstrijden die ik van hem heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Leuk talent inderdaad, zonde dat hij geen stappen heeft gemaakt t.o.v. vorig seizoen. Wel benieuwd hoeveel geld Twente nog gaat vangen voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Op 28-1-2022 om 23:37 zei Elano: Leuk talent inderdaad, zonde dat hij geen stappen heeft gemaakt t.o.v. vorig seizoen. Wel benieuwd hoeveel geld Twente nog gaat vangen voor hem. Ongeveer 3 miljoen had ik gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Op 28-1-2022 om 14:01 zei Thierryvane: https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-twente-verdediger-oosterwolde-op-weg-naar-parma~ad5a905e0/?referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F Dit is me een partij zonde. Vond het een leuke back in de wedstrijden die ik van hem heb gezien. Mooi laten gaan. Liep na een leuk half seizoen al te schreeuwen dat hij wel toe was aan een stap hogerop. Daarna heeft hij geen pepernoot meer geraakt. Was blijkbaar intern ook een wat lastige jongen. Moeite met discipline, vaak te laat etc. Ben er in ieder geval niet rouwig om, gelukkig houden we Hilgers namelijk wel binnenboord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 20 uur geleden zei Thomassje123: Ongeveer 3 miljoen had ik gelezen Klopt, zouden nu bezig zijn met Brenet begreep ik. Wel een multifunctionele back, maar de laatste jaren weinig van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Die heeft niet veel meer gespeeld sinds die bij Vitesse op huurbasis is geweest 2 jaar terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 De Lange verhuren, eindelijk. Die jongen is (nog) niet goed genoeg. De invalbeurten dat De Lange heeft gespeeld lever je zoveel kwaliteit in t.o.v. Unnerstall, gewoon lekker ergens als 1e keeper stallen in de KKD. Met Tyton een prima ervaren backup gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Bij lange na niet goed genoeg dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Onze FC is er vroeg bij dit jaar met het nieuwe tenue. Ik vind het shirt geweldig, zeker gezien de link naar '70. Benieuwd waar ze als uit-shirt nog mee komen! https://fctwente.nl/nieuws/thuistenue-22-23-rewrite-history/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 Kom ik in deze compilatie de eerste goal tegen die ik heb meegemaakt in een stadion. De goal van Arjan der Laan (1:39), toch mooi om de rol van Joost Volmer in deze goal te zien. Dit was dus wel Joost Volmer, dit was ook Joost Volmer en dat was ook Joost Volmer, dag Joost Volmer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Mathias Kjolo dus van PSV naar Twente. Zijn er PSV supporters hier die deze jongen kennen? Zal niet slechter zijn als Jesse Bosch mag ik toch hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 13 minuten geleden zei Jotew: Mathias Kjolo dus van PSV naar Twente. Zijn er PSV supporters hier die deze jongen kennen? Zal niet slechter zijn als Jesse Bosch mag ik toch hopen. Vind het gek dat hij nooit meer kansen heeft gekregen, dat een Saibari komend jaar naar de A-selectie mag, maar een Klojo die af en toe captain is geweest bij Jong, deze stap niet mocht maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Zijn naam heeft hij in ieder geval mee voor mij Al is dat eigenlijk Klojo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Rigo 2.0 imo, goede techniek maar komt fysiek te kort om als centrale middenvelder te spelen. Ben benieuwd hoe hij het bij Twente gaat doen., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Ben ik de enige die Ugalde een beetje overhyped vindt? Hij is wel een paar keer leuk ingevallen maar in de tweede seizoenshelft was hij niet zo heel super vond ik. Ja, ik weet dat ie niet veel gespeeld heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten