Kloppie Geplaatst 17 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ziyech dus definitief naar Twente : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Heerlijk middenveld hebben jullie nu hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Echt raar, ik snap niet wat hij, behalve wat meer centen, nou bij Twente moet. Feyenoord is een veel logischer stap als je omhoog wil. Of hij moet de concurrentie met Immers niet aan willen, dat kan ook. En dan ben je een mietje die beter in de provincie kan blijven harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Feyenoord betaalde juist meer. Bij Twente speelt ie 'sowieso' op 10 en bij Feyenoord zou die of als buitenspeler of als linkshalf spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Nou geruchten waren er al in mei, toen heeft Munsterman ook al met hem gesproken, maar de kogel is dan eindelijk door de kerk blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Feyenoord betaalde juist meer. Bij Twente speelt ie 'sowieso' op 10 en bij Feyenoord zou die of als buitenspeler of als linkshalf spelen. Snap Feyenoord wel, als je Immers hebt waarom heb je dan Ziyech nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ziyech schijnt niet zo hard te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Goede aankoop! Bedank Fred Rutten maar, wij hebben Immers al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 (bewerkt) Kun je ook halve seizoenskaarten kopen? Ziyech, Gutierrez en Mokotjo op een middenveld. :< Overigens denk ik dat Jopie gewoon met een Fred Rutten-imitatie Ziyech heeft opgebeld om het gesprek af te bellen (h) 17 augustus 2014 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Denk dat jullie wel balen met de 2-2, penalty vond ik wel terecht. Wij zijn zeer tevreden met 2-2 in Enschede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Denk dat jullie wel balen met de 2-2, penalty vond ik wel terecht. Wij zijn zeer tevreden met 2-2 in Enschede. Hoe kom je eigenlijk aan die sympathie voor ADO als je hier uit de buurt komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Hoe kom je eigenlijk aan die sympathie voor ADO als je hier uit de buurt komt? Ik kom uit Den Haag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ziyech _O_ heb nu een stuk meer zin in dit seizoen huhu. Nog hopen op een goede back, liefst links, Martina kan rechts prima uit de voeten. Al schijnt het dat ze op zoek zijn naar nieuwe linksbuiten, wat ik ook wel een positie vind die versterkt mag worden. Mokhtar is een leuk spelertje maar gaat het verschil niet maken ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Qarabagh - twente live op fox sports 1 vanavond :) benieuwd naar ziyech, gaat een lastige pot worden vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Laten we hopen dat we winnen, heb nog een unibetje lopen :clap: Qarabag moet wel te pakken zijn naar mijn mening, die wedstrijd tegen Salzburg was puur geluk, zoveel kansen voor Red Bull.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Laten we hopen dat we winnen, heb nog een unibetje lopen :clap: Qarabag moet wel te pakken zijn naar mijn mening, die wedstrijd tegen Salzburg was puur geluk, zoveel kansen voor Red Bull.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Wat een belachelijk slechte wedstrijd zeg, niet normaal. Het is dat ik niks anders te doen heb, maar goh wat had ik deze wedstrijd graag gemist zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Wat een slappe pot idd. Nog geld verloren ook :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fanfm Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Mocht het gerucht waar zijn, zie ik hem graag komen. Speelt bij Heerenveen - wat ik heb gezien - verdienstelijk op de linksback positie ondanks dat hij, zoals hij zelf al aan geeft, beter als rechtsback kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 (bewerkt) We kunnen hem aan beide kanten goed gebruiken, maar ik vind het wel opvallend dat er nog zo laat een back gehaald wordt, terwijl Rosales allang weg is. Het zou natuurlijk kunnen dat er wordt geanticipeerd op een vertrek van Bengtsson naar Griekenland en dat Martina dus nodig is als centrumverdediger. 23 augustus 2014 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Goh, wat een wedstrijd weer. Eerste helft gewoon dik de betere ploeg, niks aan de hand. Die commentator ook trouwens, vond dat die eerste geel van Bjelland ook wel rood had mogen zijn :r:r:r alsjeblieft zeg, haal die man van de buis. Tweede helft zak je teveel in, krijgt Bjelland een onterechte tweede gele kaart, breng je Breukers erin voor Ziyech en dan begaat diezelfde Breukers nog een hele domme fout, terwijl je met 10 man tegen dit NAC niet eens de mindere ploeg hoeft te zijn. 3x gelijk tegen middenmotors/degradatiekandidaten, heerlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Zo, wat een armoedige aanval heeft dit Twente. Echt enorm triest. De verdediging is ook slecht. Alle kwaliteit ligt op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 (bewerkt) Schreuder, ga vanavond je wissels analyseren. Je beste middenvelder er als eerste uithalen en je zwakste speler pas 4 minuten in blessuretijd wisselen. Genânt. Ik ben echt even hele maal klaar met dit gezeur. Als een soort Steve McClaren voor de 0-0 gaan in Azerbeijan en dan gewoon een 1-0 voorsprong niet kunnen consolideren in eigen huis. 28 augustus 2014 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Goh nou. Die Mokhtar. Wat een zaadpot speelde hij zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ik vind Schreuder sowieso een zeer matige trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten