Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Echt raar, ik snap niet wat hij, behalve wat meer centen, nou bij Twente moet. Feyenoord is een veel logischer stap als je omhoog wil.

Of hij moet de concurrentie met Immers niet aan willen, dat kan ook. En dan ben je een mietje die beter in de provincie kan blijven harken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziyech _O_ heb nu een stuk meer zin in dit seizoen huhu. Nog hopen op een goede back, liefst links, Martina kan rechts prima uit de voeten. Al schijnt het dat ze op zoek zijn naar nieuwe linksbuiten, wat ik ook wel een positie vind die versterkt mag worden. Mokhtar is een leuk spelertje maar gaat het verschil niet maken ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen hem aan beide kanten goed gebruiken, maar ik vind het wel opvallend dat er nog zo laat een back gehaald wordt, terwijl Rosales allang weg is. Het zou natuurlijk kunnen dat er wordt geanticipeerd op een vertrek van Bengtsson naar Griekenland en dat Martina dus nodig is als centrumverdediger.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, wat een wedstrijd weer. Eerste helft gewoon dik de betere ploeg, niks aan de hand. Die commentator ook trouwens, vond dat die eerste geel van Bjelland ook wel rood had mogen zijn :r:r:r alsjeblieft zeg, haal die man van de buis. Tweede helft zak je teveel in, krijgt Bjelland een onterechte tweede gele kaart, breng je Breukers erin voor Ziyech en dan begaat diezelfde Breukers nog een hele domme fout, terwijl je met 10 man tegen dit NAC niet eens de mindere ploeg hoeft te zijn. 3x gelijk tegen middenmotors/degradatiekandidaten, heerlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schreuder, ga vanavond je wissels analyseren. Je beste middenvelder er als eerste uithalen en je zwakste speler pas 4 minuten in blessuretijd wisselen. Genânt. Ik ben echt even hele maal klaar met dit gezeur. Als een soort Steve McClaren voor de 0-0 gaan in Azerbeijan en dan gewoon een 1-0 voorsprong niet kunnen consolideren in eigen huis.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites