Rogier. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Dat broodje beenham is toch wel bucketlist materiaal hoor. In dat geval; heb je nog kaarten over? @Tim' Zoek nog een club om te supporten. (geintje natuurlijk hé voordat iedereen weer over me heen valt want “successupporter”) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Tim': Vanavond ga ik voor het eerst naar de Grolsch Veste. Mooie verhalen over gehoord, dus ik ben benieuwd. Naar het voetbal, maar ook het befaamde broodje beenham natuurlijk. Welk vak zit je? Broodje Beenham is heerlijk inderdaad 27 september 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 12 minuten geleden zei Jotew: Welk vak zit je? Broodje Beenham is heerlijk inderdaad Ik heb geen flauw idee. Iemand die hij via werk kent heeft ons meegevraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei Tim': Ik heb geen flauw idee. Iemand die hij via werk kent heeft ons meegevraagd. Mocht je in de buurt van 307 zitten, let me know. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 6 minuten geleden zei Jotew: Mocht je in de buurt van 307 zitten, let me know. Veel plezier! Thanks! Heb er zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Twente neemt de dreiging van @Rogier. serieus en doet al ruim een uur aan klantenontbinding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Wakker worden, @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 6 uur geleden zei Jotew: Mocht je in de buurt van 307 zitten, let me know. Veel plezier! Vak 302 hierzo 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 uur geleden zei Kelvin: Wakker worden, @Tim' Hahaha dat was wel nodig na die tweede helft, goede goden wat een wedstrijd. Hoogtepunt van de dag: het broodje beenham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Het was slaapverwekkend inderdaad, heb in de rust nog een bakkie moeten halen om niet in slaap te vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 (bewerkt) Op 24-9-2023 om 19:42 zei MetalMichael: Zullen wel meer voetballers zijn geweest die de Klassieker hebben zitten kijken. Ik doelde meer op het feit dat het voor afleiding kon zorgen gezien de situatie rond zijn vader en dat blijkt nu ook. Het was geen toeval dat ie zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. 30 september 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 46 minuten geleden zei Kelvin: Ik doelde meer op het feit dat het voor afleiding kon zorgen gezien de situatie rond zijn vader en dat blijkt nu ook. Het was geen toeval dat ie zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. Tsja, een aanname om te stellen dat het kijken naar de klassieker zorgde voor zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. Correlatie / causaliteit? Had hij beter gespeeld als hij de wedstrijd niet gekeken had? Had hij beter gespeeld als zijn vader niet onder druk had gestaan? Of was dit gewoon een van die wedstrijden dat het een keer niet loopt in een seizoen? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 (bewerkt) Als we slechte wedstrijden nu ook gaan winnen kan het wel eens een mooi seizoen worden haha 30 september 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Noppert Tot zover mijn samenvatting van de wedstrijd. Bier was wel lekker overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 4 uur geleden zei Jotew: Noppert Tot zover mijn samenvatting van de wedstrijd. Bier was wel lekker overigens. Beenham ook weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Volledige rechterrijtje al bijna gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Niks geleerd he van afgelopen seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Gefeliciteerd he mede supporters! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Was wel even billenknijpen zeg, en wat was de arbitrage aan het doen? Met name de assistent aan de kant van de dug-out heeft niet 1x een goede beslissing genomen (zowel voor Twente als voor Feyenoord ging hij de mist in) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 "We hebben samen afgesproken om niet uit te spreken wat onze ambitie of doel is" - Mees Hilgers Zeg gewoon dat je als ambitie Champions League voetbal hebt, of dat realistisch is, is een tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 21 uur geleden zei joostmakaay: "We hebben samen afgesproken om niet uit te spreken wat onze ambitie of doel is" - Mees Hilgers Zeg gewoon dat je als ambitie Champions League voetbal hebt, of dat realistisch is, is een tweede. Oja, en als Hilgers zou zeggen onze ambitie is Champions League, kan vervolgens de rest van Nederland weer roepen "hoe arrogant die tukkers wel niet zijn" of "realiteitsbesef is daar in duitsland ver te zoeken". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 8 minuten geleden zei Jotew: Oja, en als Hilgers zou zeggen onze ambitie is Champions League, kan vervolgens de rest van Nederland weer roepen "hoe arrogant die tukkers wel niet zijn" of "realiteitsbesef is daar in duitsland ver te zoeken". Ik zou het niet arrogant vinden dat je ambitie als FC Twente zijnde Champions League is, ook aangezien je hebt laten blijken dat je je kunt meten met je directe concurrenten (AZ en Feyenoord). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 3 minuten geleden zei joostmakaay: Ik zou het niet arrogant vinden dat je ambitie als FC Twente zijnde Champions League is, ook aangezien je hebt laten blijken dat je je kunt meten met je directe concurrenten (AZ en Feyenoord). Tsja wanneer kun je je daar mee meten als je daarvoor 1-1 speelt tegen knakenteam Heracles en 1-1 speelt tegen Utrecht dat onderaan staat.. Ik vind dat sommige Twente supporters wel een beetje pas op de plaats mogen maken en blij moeten zijn met plek 6 t/m 4. We spelen nog altijd met Daan fcking Rots, een Van Bergen die het nergens heeft laten zien, met Vlap op linksbuiten. Moet het allemaal nog maar zien dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 27 minuten geleden zei Jotew: Tsja wanneer kun je je daar mee meten als je daarvoor 1-1 speelt tegen knakenteam Heracles en 1-1 speelt tegen Utrecht dat onderaan staat.. Ik vind dat sommige Twente supporters wel een beetje pas op de plaats mogen maken en blij moeten zijn met plek 6 t/m 4. We spelen nog altijd met Daan fcking Rots, een Van Bergen die het nergens heeft laten zien, met Vlap op linksbuiten. Moet het allemaal nog maar zien dit seizoen. Inderdaad. Puur op basis van kwaliteit vleugelspelers had ik eerlijk gezegd niet eens meer dan een 6e plaats verwacht vooraf het seizoen, met een negatieve uitschieter naar de middenmoot. Gelukkig zijn een aantal zaken in de selectie (defensie, keeper, groepsbinding, trainer) erg goed op orde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 24 minuten geleden zei RanDMC: Inderdaad. Puur op basis van kwaliteit vleugelspelers had ik eerlijk gezegd niet eens meer dan een 6e plaats verwacht vooraf het seizoen, met een negatieve uitschieter naar de middenmoot. Gelukkig zijn een aantal zaken in de selectie (defensie, keeper, groepsbinding, trainer) erg goed op orde Dat laatste verbloemd inderdaad een hoop. Vanavond helaas vanwege een griepje niet in het stadion. Mocht jij er wel heen gaan: hou de punten even in de Veste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten