Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Tim':

Vanavond ga ik voor het eerst naar de Grolsch Veste. Mooie verhalen over gehoord, dus ik ben benieuwd. Naar het voetbal, maar ook het befaamde broodje beenham natuurlijk.

Welk vak zit je? Broodje Beenham is heerlijk inderdaad

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-9-2023 om 19:42 zei MetalMichael:

Zullen wel meer voetballers zijn geweest die de Klassieker hebben zitten kijken.

Ik doelde meer op het feit dat het voor afleiding kon zorgen gezien de situatie rond zijn vader en dat blijkt nu ook. Het was geen toeval dat ie zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. 

Screenshot_20230930-091326_Chrome.thumb.jpg.4f4b553ca93129fe563be74b84792921.jpg

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Kelvin:

Ik doelde meer op het feit dat het voor afleiding kon zorgen gezien de situatie rond zijn vader en dat blijkt nu ook. Het was geen toeval dat ie zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. 

Screenshot_20230930-091326_Chrome.thumb.jpg.4f4b553ca93129fe563be74b84792921.jpg

Tsja, een aanname om te stellen dat het kijken naar de klassieker zorgde voor zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. Correlatie / causaliteit? Had hij beter gespeeld als hij de wedstrijd niet gekeken had? Had hij beter gespeeld als zijn vader niet onder druk had gestaan? Of was dit gewoon een van die wedstrijden dat het een keer niet loopt in een seizoen?

1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei joostmakaay:

"We hebben samen afgesproken om niet uit te spreken wat onze ambitie of doel is" - Mees Hilgers

Zeg gewoon dat je als ambitie Champions League voetbal hebt, of dat realistisch is, is een tweede. 

Oja, en als Hilgers zou zeggen onze ambitie is Champions League, kan vervolgens de rest van Nederland weer roepen "hoe arrogant die tukkers wel niet zijn" of "realiteitsbesef is daar in duitsland ver te zoeken".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Jotew:

Oja, en als Hilgers zou zeggen onze ambitie is Champions League, kan vervolgens de rest van Nederland weer roepen "hoe arrogant die tukkers wel niet zijn" of "realiteitsbesef is daar in duitsland ver te zoeken".

Ik zou het niet arrogant vinden dat je ambitie als FC Twente zijnde Champions League is, ook aangezien je hebt laten blijken dat je je kunt meten met je directe concurrenten (AZ en Feyenoord).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Ik zou het niet arrogant vinden dat je ambitie als FC Twente zijnde Champions League is, ook aangezien je hebt laten blijken dat je je kunt meten met je directe concurrenten (AZ en Feyenoord).

Tsja wanneer kun je je daar mee meten als je daarvoor 1-1 speelt tegen knakenteam Heracles en 1-1 speelt tegen Utrecht dat onderaan staat.. Ik vind dat sommige Twente supporters wel een beetje pas op de plaats mogen maken en blij moeten zijn met plek 6 t/m 4. We spelen nog altijd met Daan fcking Rots, een Van Bergen die het nergens heeft laten zien, met Vlap op linksbuiten. Moet het allemaal nog maar zien dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Jotew:

Tsja wanneer kun je je daar mee meten als je daarvoor 1-1 speelt tegen knakenteam Heracles en 1-1 speelt tegen Utrecht dat onderaan staat.. Ik vind dat sommige Twente supporters wel een beetje pas op de plaats mogen maken en blij moeten zijn met plek 6 t/m 4. We spelen nog altijd met Daan fcking Rots, een Van Bergen die het nergens heeft laten zien, met Vlap op linksbuiten. Moet het allemaal nog maar zien dit seizoen.

Inderdaad. Puur op basis van kwaliteit vleugelspelers had ik eerlijk gezegd niet eens meer dan een 6e plaats verwacht vooraf het seizoen, met een negatieve uitschieter naar de middenmoot. Gelukkig zijn een aantal zaken in de selectie (defensie, keeper, groepsbinding, trainer) erg goed op orde 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei RanDMC:

Inderdaad. Puur op basis van kwaliteit vleugelspelers had ik eerlijk gezegd niet eens meer dan een 6e plaats verwacht vooraf het seizoen, met een negatieve uitschieter naar de middenmoot. Gelukkig zijn een aantal zaken in de selectie (defensie, keeper, groepsbinding, trainer) erg goed op orde 

Dat laatste verbloemd inderdaad een hoop. Vanavond helaas vanwege een griepje niet in het stadion. Mocht jij er wel heen gaan: hou de punten even in de Veste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites