Satyr Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Op twitter wordt de KNVB, en ook De Graafschap, gewezen op een raar punt in de uitspraak: Waar het op neerkomt is dat de licentiecommissie heeft bepaald dat de nieuwe feiten een nieuwe straf verdienen. De beroepscommissie zegt nu dat die feiten hoorden bij de schoonschipverklaring die Twente moest afgeven. Daar zijn twee opmerkelijke punten te benoemen; 1. De licentiecommissie heeft ondervonden dat na 15 december en zonder de commissie in te lichten FC Twente nog pogingen heeft gedaan om iets onder het tapijt te schuiven 2. Als de beroepscommissie oordeelt dat de nieuwe feiten vallen onder het schoon-schip-akkoord van december dan vallen die feiten ook onder de boete die in december is gegeven. De 4 nieuwe boetes kunnen dus helemaal niet. Als Twente de boete betaald, zijn die voor 'nieuwe' overtredingen, da's wel gek, want die zijn er volgens punt 1 hierboven niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Het komt er op neer dat de licentiecommissie door verkeerd met FC Twente te communiceren zichzelf de mogelijkheid heeft ontnomen om de licentie af te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wat een grap is dit zeg dat Twente wegkomt met een boete van 181.000 euro. Hopen maar dat ze het volgende meetmoment niet halen van de licentiecommissie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wat een grap is dit zeg dat Twente wegkomt met een boete van 181.000 euro. Hopen maar dat ze het volgende meetmoment niet halen van de licentiecommissie. Ik ga er echt vanuit dat dit in het overleg is meegenomen. De KNVB zou zich nog extra belachelijk (voor zover mogelijk) maken als ze in augustus na drie speelrondes alsnog FC Twente uit de competitie halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Ik ga er echt vanuit dat dit in het overleg is meegenomen. De KNVB zou zich nog extra belachelijk (voor zover mogelijk) maken als ze in augustus na drie speelrondes alsnog FC Twente uit de competitie halen. Nou de regel is 9 meetpunten achter elkaar in categorie 1 is licentie kwijt. Ze staan nu op 8 dus fingers crossed dat ze in september nog steeds in 1 zitten. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Nou de regel is 9 meetpunten achter elkaar in categorie 1 is licentie kwijt. Ze staan nu op 8 dus fingers crossed dat ze in september nog steeds in 1 zitten. Ja, dus ik ga er vanuit dat dit ook is overlegd in de discussie. De KNVB zou zich nog extra belachelijk (voor zover mogelijk) maken als ze in augustus na drie speelrondes alsnog FC Twente uit de competitie halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Ja, dus ik ga er vanuit dat dit ook is overlegd in de discussie. De KNVB zou zich nog extra belachelijk (voor zover mogelijk) maken als ze in augustus na drie speelrondes alsnog FC Twente uit de competitie halen. Ja maar het zou toch ook schandalig zijn als dit niet meer voor ze zou gelden? Al hoewel zou uiteindelijk niks verbazen. Ze proberen al heel de tijd om de regels heen te werken zodat Twente in het betaald voetbal kan blijven. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Er is trouwens geen mogelijk tot beroep als je 9x in Cat 1 zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Daarom denk ik dat de KNVB echt wel heeft overlegd met FC Twente, gemeente, sponsoren om te kijken naar de plannen om te voorkomen dat ze bij dat meetmoment in Licentie 1 blijven. Het is ook bekend dat die overleggen er zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 FC Twente #4 Zou weer een nieuw hoofdstuk zijn in deze fantastische soap Ze kunnen de Grolsch veste beter meerdijk gaan noemen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Ah wat een mooi nieuws. Ik zou het zo zo jammer vinden als Twente er uit zou liggen. Nu kan een Ziyech en andere spelers tenminste voor een flink bedrag verkocht worden en kunnen ze alles weer van de grondvesten opbouwen zonder ervoor naar de Jupiler League te moeten gaan. Heel mooi nieuws voor de Twentenaren!!! +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wat gebeurt eigenlijk met Munsterman en co, hebben die individueel ook al aardig wat sancties gekregen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wat een grap is dit zeg dat Twente wegkomt met een boete van 181.000 euro. Hopen maar dat ze het volgende meetmoment niet halen van de licentiecommissie. Waarom hoop je dat? Of ben je dr zon een die geniet van het ellende van een ander? Over het nieuws van vandaag; zo hard en onverwacht als de straf van degradatie aankwam, zo overdonderd ben ik vandaag door dit bericht. Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. :cab: Denk dat een eventueel faillissement echt wel veel heeft meegespeeld in deze beslissing. Al met al zeer opgelucht en blij met het bericht. Na jarenlange ellende eindelijk weer met opgeheven hoofd vooruit kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Waarom hoop je dat? Of ben je dr zon een die geniet van het ellende van een ander? Over het nieuws van vandaag; zo hard en onverwacht als de straf van degradatie aankwam, zo overdonderd ben ik vandaag door dit bericht. Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. :cab: Denk dat een eventueel faillissement echt wel veel heeft meegespeeld in deze beslissing. Al met al zeer opgelucht en blij met het bericht. Na jarenlange ellende eindelijk weer met opgeheven hoofd vooruit kijken. Ja geniet er heel erg van. Maar ik vind gewoon dat ze veel te licht gestraft zou. Bovendien vind ik het een beetje een snei gedoe dat de eredivisie niet zonder Twente zou kunnen en dat ze zichzelf 'te groot' vinden om in de Jupiler League uit te komen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wauwwww fuck dit man. Denk je dat er eindelijk eens eerlijk wordt gehandeld in deze sport, krijg je dit :D Lekker man, jarenlang frauderen, heel de competitie oplichten en wat krijg je uiteindelijk? Pakweg dezelfde straf voor rellen bij een CL/EL wedstrijd + 2 bananen op het veld. Dit kan je ook gewoon niet maken tegenover de rest van de Nederlandse clubs. Hoop dat Twente er ooit alsnog uitvliegt, dat verdienen ze zo hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wauwwww fuck dit man. Denk je dat er eindelijk eens eerlijk wordt gehandeld in deze sport, krijg je dit :D Lekker man, jarenlang frauderen, heel de competitie oplichten en wat krijg je uiteindelijk? Pakweg dezelfde straf voor rellen bij een CL/EL wedstrijd + 2 bananen op het veld.. Dus Feyenoord had ook uit de EL genomen moeten worden begrijp ik? Als je clubs uit de competitie wil halen voor de acties van personen is dat een logisch gevolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Nee, dat we jarenlang frauderen gelijk moeten zetten als rellen + 2 bananen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Dus Feyenoord had ook uit de EL genomen moeten worden begrijp ik? Als je clubs uit de competitie wil halen voor de acties van personen is dat een logisch gevolg. Wut? Ik heb het erover dat Twente geen Europees mag spelen de komende jaren, zoals Feyenoord na die rellen bij Nancy, en 180k boete heeft gekregen (blijkbaar was de boete voor bananen op het veld 50k voor Feyenoord, 4 bananen dan), terwijl de vergrijpen van Twente natuurlijk vele malen erger zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Ik zou niet weten waarom die vergrijpen erger zijn, zijn compleet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 ENSCHEDE - Shirtsponsor Tonzon komt FC Twente tegemoet in de straf die het vrijdag kreeg opgelegd, een boete van 181.000 euro. Het Enschedese bedrijf neemt de helft van dat geldbedrag voor haar rekening. Het wordt steeds gekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 :r meteen opgezegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 :r meteen opgezegd Duur grapje om al dat isolatiemateriaal uit je huis te halen hoor. Dan is een Ziggo-abonnement opzeggen toch makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wauwwww fuck dit man. Denk je dat er eindelijk eens eerlijk wordt gehandeld in deze sport, krijg je dit :D Lekker man, jarenlang frauderen, heel de competitie oplichten en wat krijg je uiteindelijk? Pakweg dezelfde straf voor rellen bij een CL/EL wedstrijd + 2 bananen op het veld. Dit kan je ook gewoon niet maken tegenover de rest van de Nederlandse clubs. Hoop dat Twente er ooit alsnog uitvliegt, dat verdienen ze zo hard. Heel de competitie oplichten? Hoe dan? Door wat te sjoemelen met cijfertjes en vage contracten waar je uiteindelijk zelf knetterhard onder hebt geleden? Ben wel benieuwd wat Twente in jouw ogen allemaal heeft misdaan jegens de rest van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Pelirrojo, laat het van je afglijden kerel. Volgens mij is de meerderheid gewoon erg blij dat Twente er nog bij zit en dat is ook het belangrijkste. Mooi ook dat iedereen uit de omgeving Twente laat zien de club te steunen, ook al is dat natuurlijk ook gewoon positieve reclame voor hunzelf. Nu zorgen dat ze uit Categorie 1 komen en dan langzaam naar boven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Heel de competitie oplichten? Hoe dan? Door wat te sjoemelen met cijfertjes en vage contracten waar je uiteindelijk zelf knetterhard onder hebt geleden? Ben wel benieuwd wat Twente in jouw ogen allemaal heeft misdaan jegens de rest van de competitie. Betere prestaties door te frauderen waardoor andere ploegen tv-geld en eventueel play-offs hebben misgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten