MetalMichael Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Jong Groningen komt er ook nog bij tenzij de B1 verliest en Twente B1 wint dan komt Jong Twente erbij. Huh, kun je dit uitleggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Huh, kun je dit uitleggen? De ranglijst van het huidige seizoen 2015/’16 telt voor 50 procent mee in de eindranglijst; De prestaties van de beloften in de seizoenen 2012/’13, 2013/’14 en 2014/’15 hebben een gewicht van 25 procent in de eindranglijst; De verrichtingen van de onder 19 en onder 17 teams in de seizoenen 2013/’14, 2014/’15 en 2015/’16 tellen voor 25 procent mee in de eindranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ah, ok. Vaag dat de resultaten van de B1 meetellen joh... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 OFC weer in opspraak, geld schieter van zijn bed gelicht. In paar jaar tijd van de 5de klasse naar de hoofdklasse, met onder andere Pius Ikedia (ja die ex ajacied) in het team. Heeft ook al 2x een moordaanslag overleefd. Ben benieuwd of zij iets vinden. Zal het allemaal wel goed hebben afgedicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 De nieuwe Derde Divisie. Dit is de zaterdag, er is ook nog een zondag Derde Divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 OFC weer in opspraak, geld schieter van zijn bed gelicht. In paar jaar tijd van de 5de klasse naar de hoofdklasse, met onder andere Pius Ikedia (ja die ex ajacied) in het team. Heeft ook al 2x een moordaanslag overleefd. Ben benieuwd of zij iets vinden. Zal het allemaal wel goed hebben afgedicht. En nu gaat onze keeper Koroglu erheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 De nieuwe Derde Divisie. Dit is de zaterdag, er is ook nog een zondag Derde Divisie. Kan het nog enger, de wedstrijd Jong Almere city- Quick Boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Drie Noordelijke clubs. De rest zit lekker op een kluitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Gaat de Tweede Divisie ook uitgezonden worden? (desnoods alleen samenvattingen oid) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 FoxSports schijnt er mee bezig te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 http://voetbalindebollenstreek.nl/van-duijn-weg-bij-noordwijk/#AEcULfEyUgR1GEcI.97 :r:r:r:r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Kan 'ie mooi terug naar QB. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Hij gaat naar Fc Rijnvogels, Kan leuk worden als ze tegen Quick Boys spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Fox gaat 1 live wedstrijd van de 2e divisie uitzenden en ook alle samenvattingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Fox gaat 1 live wedstrijd van de 2e divisie uitzenden en ook alle samenvattingen. Vet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Het enige jammere hieraan is is dat ik niet meer in de hekken bij Spakenburg kan klimmen zonder dat heel Nederland dit ziet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Dat heeft Stefan Helmond ook niet tegengehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Wat de fak; mijn clubje is ineens ingedeeld in een ander district (West I ipv Oost). Veel teams in de regio zijn naar de zaterdag gegaan, vandaar. Zitten nu bij allemaal clubs waar ik nog nooit van mijn leven van heb gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Maar zij ook niet van jullie! 'De grote onbekende' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Mensen die van plan zijn 2de/3de divisie te gaan volgen? Hier in de omgeving best een aantal clubs die ik af en toe wil gaan bekijken. Denk aan OFC, de Dijk en Ado20. Ben er in elk geval blij mee dat er nu doorstroming mogelijk is, al moet ik de praktijk ervan nog maar zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Katwijk - HHC Hardenberg op 3 september wordt live uitgezonden op Fox sports. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Oh mooi dan kan ik alvast vrij nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Misschien niet het juiste topic, maar wke laat hier gelijk even zien wie er dit jaar met meer dan 100 doelpunten voor kampioen gaat worden in de allerlaagste klasse. 1e oefenwedstrijd met compleet nieuw team word even gewonnen tegen een mede 5e klasser met 12-2.. zijn net in training. Belachelijk als je ziet wat een selectie die gasten ook weer hebben, daar worden weer wat pingels tegen aan gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Op dat hoofdveld van Lienden heb ik een aantal keer mijn eigen kunsten mogen vertonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Pff wat is 6 uur een kut tijd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten