Pino Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Alsof die cornersituatie had plaatsgevonden als Webb gewoon zijn werk eerder wel had gedaan. Maakt dat de fout van de corner en de beslissing van de wedstrijd minder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Wacht, er zijn echt Nederlanders die zich genaaid voelen door Howard Webb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Tuurlijk, je denkt toch niet dat we zo'n finale rationeel bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Keihard genaaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Tuurlijk, je denkt toch niet dat we zo'n finale rationeel bekijken. Gelukkig zijn wij Belgen daar veel nuchterder in. Ik bedoel, als Prendergast is 2002 die goal van Wilmots tegen Brazilië niet afkeurde waren wij altijd wereldkampioen geworden, maar dat is gewoon objectief bekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 :mrgy: Ik denk nog altijd aan Pinilla tegen Brazilië :(. Dan was Chili wereldkampioen geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Gelukkig zijn wij Belgen daar veel nuchterder in. Ik bedoel, als Prendergast is 2002 die goal van Wilmots tegen Brazilië niet afkeurde waren wij altijd wereldkampioen geworden, maar dat is gewoon objectief bekeken. Zelfde geldt natuurlijk voor 1994 met Röthlisberger en Weber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Gelukkig zijn wij Belgen daar veel nuchterder in. Ik bedoel, als Prendergast is 2002 die goal van Wilmots tegen Brazilië niet afkeurde waren wij altijd wereldkampioen geworden, maar dat is gewoon objectief bekeken. Zo toen was ik wel boos man, was toen echt voor jullie als underdog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Iedereen denk ik op Brazilianen na. Wat hadden die een eng elftal zeg dat toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 1998 niet gegeven penalty op van Hooijdonck :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Daarentegen was het geen penal voor Nederland in '74 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 (bewerkt) Daarentegen was het geen penal voor Nederland in '74 Ja maar die wedstrijd verloren we dus dat had geen invloed op de uitkomst verder. 21 oktober 2016 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Uitslag wel, uitkomst niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Uitslag wel, uitkomst niet. Klopt. Bovendien kregen de Duitsers ook een onterechte penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 november 2016 Share Geplaatst 17 november 2016 [h=1]Liverpool-ster ontdekt via Football Manager: ‘Verkochten hem voor 42 miljoen’[/h] TSG Hoffenheim nam vijf jaar geleden een flinke gok door Roberto Firmino voor vier miljoen euro over te nemen van het Braziliaanse Tombense. De aanvaller werd natuurlijk uitvoerig bekeken door de Duitsers, maar scout Lutz Pfannenstiel ontdekte de Braziliaan in eerste instantie op een bijzondere manier. Hij kwam Firmino tegen in het populaire voetbalsimulatiespel Footbal Manager. Pfannenstiel was te gast bij talkSPORT en kreeg daar de vraag: “Je vertelt dus dat jij en een collega hem in Football Manager vonden, daarna alle papieren op orde maakten en hem uiteindelijk voor vier miljoen naar Hoffenheim haalden?” Zijn antwoord was vervolgens: “Ja, ongeveer vier miljoen euro. Als je iemand uit de tweede klasse in Brazilië van zeventien of achttien jaar ophaalt denken mensen meteen dat hij alles gaat spelen.” “Dus mensen zeggen dan dat je zoveel geld hebt neergelegd voor iemand die nog niet doorgebroken is. Uiteindelijk verkochten we hem voor 42 miljoen, plus bonussen, dus ik denk dat we het uiteindelijk goed gedaan hebben. Ik denk dat het goed gescout is, zeker”, sluit Pfannenstiel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Videobeelden geven een penalty weer bij de wereldbeker voor clubteams. Scheidsrechter van dienst loopt naar de zijlijn waar een tv scherm staat en bekijkt de situatie en geeft na het zien van de beelden een penalty. Danny Makkelli zit ergens in een kamer naar de beelden te kijken en gaf het seintje aan de scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Ik kan wel begrijpen dat die scheids het zelf wil beoordelen. Anders ben je toch weer afhankelijk van het oordeel van een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 https://streamable.com/yafb Heel verwarrend allemaal. Staat een beetje met zijn handen te zwaaien die arbiter. Verzin gewoon een signaal waarmee je aangeeft dat de video ref gebruikt wordt. Dan moetie naar de zijlijn lopen om die shit te bekijken. Allemaal erg onhandig. Speler staat overigens ook nog buitenspel, maar ok ik zal maar niet wéér beginnen over de kwalijkheid van die nieuwe regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 https://streamable.com/yafb Heel verwarrend allemaal. Staat een beetje met zijn handen te zwaaien die arbiter. Verzin gewoon een signaal waarmee je aangeeft dat de video ref gebruikt wordt. Dan moetie naar de zijlijn lopen om die shit te bekijken. Allemaal erg onhandig. Speler staat overigens ook nog buitenspel, maar ok ik zal maar niet wéér beginnen over de kwalijkheid van die nieuwe regel. Hoe wil je dat anders doen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Gewoon op advies videoscheids afgaan net zoals toen bij Ajax - Willem II Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Gewoon op advies videoscheids afgaan net zoals toen bij Ajax - Willem II Dus dan haal je de eindverantwoordelijkheid weg bij de arbiter? Dat lijkt me niet de bedoeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) Je bent toch tegenwoordig meer een team dan een individu als scheidsrechter. Kijk naar die penalty die Utrecht kreeg, dat was ook op advies van Blom. 15 december 2016 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Je bent toch tegenwoordig meer een team dan een individu als scheidsrechter. Kijk naar die penalty die Utrecht kreeg, dat was ook op advies van Blom. Dat kan ik me bijna niet voorstellen, want die penalty werd instant gegeven. Zei Kuipers dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Ik hoorde dat op de radio, Blom is ook belaagd door Zwolle supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Ik hoorde dat op de radio, Blom is ook belaagd door Zwolle supporters. Als het zo is dan is dat alleen maar een argument om de scheids nog een keer zelf te laten kijken, want het was nooit een penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten