Chimpa Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Is het niet zo dat die grens denkt dat de bal in eerste instantie over de lijn is geweest voordat de verdediger hem weg schiet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Ja je ziet hem naar zijn grens kijken en die besliste dat het een goal is want je ziet die scheids dan naar hem knikken, maar goed ik wil het verder niet verpesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Opmerkelijk is het niet, maar waar kon ik het anders kwijt? Bron: AD.nl 'FIFA-bobo krijgt 2 miljoen voor steun aan WK 2022' Heeft Qatar het WK 2022 gekocht met steekpenningen? Die geruchten deden al de ronde, maar worden concreter nu de FBI een onderzoek heeft ingesteld naar de voormalige FIFA-topman Jack Warner (71). De man uit Trinidad & Tobago zou volgens de Britse krant The Telegraph ongeveer twee miljoen dollar hebben gekregen in ruil voor zijn steun aan het Qatarese WK-bid. De 71-jarige voetbalbobo ontving miljoenen aan steekpenningen volgens The Telegraph © reuters. Volgens The Telegraph heeft de FBI diverse geldstromen blootgelegd naar rekeningen van Warner in de Verenigde Staten en de Kaaimaneilanden. Daaruit zou blijken dat de Caribische bobo en enkelen van zijn naasten kort na de toewijzing van het WK 2022 aan Qatar meer dan twee miljoen dollar (circa 1,4 miljoen euro) hebben ontvangen: 1,2 miljoen dollar voor de stemgerechtigde Warner zelf, 750.000 dollar voor zijn zonen en nog eens een aanzienlijk bedrag voor een medewerker van Warner. Betalingen afkomstig van een Qatarees bedrijf waar Mohammed bin Hammam de plak zwaait, de hooggeplaatste pief van het organisatiecomité en tevens gewezen vicevoorzitter van de FIFA en voorzitter van de AFC, de Aziatische voetbalbond. Bin Hammam is na eerdere beschuldigingen trouwens voor het leven geschorst. Warner, 28 jaar lang lid van de wereldvoetbalbond FIFA en jarenlang een steunpilaar voor voorzitter Joseph Blatter, is geen onbeschreven blad. Zo werd hij bekend van zijn betrokkenheid in verscheidene duistere zaken. In 2006 werd een handeltje ontdekt in verkochte tickets voor het WK in Duitsland en in 2011 kwam Warner serieus onder vuur te liggen omdat hij stemmen zou aanbieden in ruil voor steekpenningen. De FIFA had daar toen geen bewijzen voor. Een derde schandaal werd hem te veel: Warner werd gefilmd toen hij andere FIFA-leden aanspoorde om relatiegeschenken van meer dan 25.000 dollar te aanvaarden. In ruil moesten ze hun steun geven aan Bin Hammam in diens strijd om Blatter van de troon te stoten en FIFA-voorzitter te worden. Een incident dat Warner de kop kostte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Dit hoort hier misschien ook niet thuis, maar is best interessant om te lezen (gaat over de tactiek van Red Bull Salzburg) http://thenewlibero.blogspot.nl/2014/03/have-red-bull-salzburg-reinvented-4-2-4.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Hm Telegraaf : Als AVB geen trainer van Zenit zou worden had Jorge Mendes Hulk in de zomer verkocht. En juist ja beide hebben Mendes als makelaar en zo zou Zenit hem hebben aangesteld. Toch wel erg opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 0f7_CWOBZv4 Engelaar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Ik zag em inderdaad ook al. Fabeltastische goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Daar zijn ze helemaal dol op hem he. Volgens de regels mag je maar 1 speler hebben die meer mag verdienen dan de salarisplafond en dat is onze Orlando :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley.B Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Een prachtige goal is het natuurlijk wel ! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 "Onze Orlando", nou nou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Nederlander he :D Mogen we best trots op zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2014 Ja, jij niet :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Dat ie in Australië speelt? Klopt, ben ook onwijs trots op Zwaanswijk en Wielaert ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Ja, jij niet :S Na het ''minder minder minder'' gedoe zie ik de bui al hangen en moet ik me snel aanpassen zodat ik niet weggestuurd word :( Dat ie in Australië speelt? Klopt, ben ook onwijs trots op Zwaanswijk en Wielaert ;c :mrgy: Engelaar kon altijd natuurlijk wel behoorlijk ballen ;c Toch wel jammer dat zo'n speler daar speelt ipv bij Heerenveen bijvoorbeeld ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Zeg dat. Wat te denken van Jaliens, rots in de branding bij Newcastle Jets in Australië. Held, trots! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Rob The Golddigger. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Met mijn Turkse achtergrond kijk ik dan toch liever naar : Marvin Zeegelaar, linksback bij het grote Elazigspor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Engelaar was met het EK echt goed. Dacht dat het 2008 was. Wat speelde die goed de eerste twee wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Met mijn Turkse achtergrond kijk ik dan toch liever naar : Marvin Zeegelaar, linksback bij het grote Elazigspor! Hebben ze van Zeegelaar een linksback gemaakt? :cab: Over helden in Australië gesproken: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Jep Houtman ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 BEAST Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 We hebben een winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Deze man niet te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Wat een opmerkelijk nieuws allemaal, poeh poeh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Zou ik 10x liever in Australië gaan voetballen dan in één of andere zandbak Wat een goal van Engelaar trouwens _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten