Sick Blik Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Ik was blij met Mastodon, lekker optreden hoor, wat een techniek. Even wachten op groen licht van een maatje en wij zijn erbij in Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Gister geweest en dat was al heel erg tof. Maar als ik Arcade Fire en Stromae zo zie :< Ja, vet vet. Spijt dat ik geen weekendkaart gekocht heb destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Gister geweest en dat was al heel erg tof. Maar als ik Arcade Fire en Stromae zo zie :< Ja, vet vet. Spijt dat ik geen weekendkaart gekocht heb destijds. Maar viel in het niet bij Edje zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Maar viel in het niet bij Edje zeker? Ed Kowalczyk? Die was ook heel goed idd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Ed Kowalczyk? Die was ook heel goed idd ;) Die deed het zeker goed. Heb echt genoten van hem en zijn band + metropoolorkest. Geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Ed Kowalczyk? Die was ook heel goed idd ;) Edje Sheeran, waar je vooraan stond mee te brullen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Edje Sheeran, waar je vooraan stond mee te brullen. (d) Uhu, geloof je het zelf ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Metallica niet live uitgezonden. Eigenlijk zoals verwacht. Gelukkig gisteren op RaR wel live. 9TRuTESAKCM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Zit nu ook wat Pinkpop te kijken, die Jett Rebel is keihard een jonge Pete Doherty :cab: Edit- Hm, nu hij z'n zonnebril af zet niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Zit nu ook wat Pinkpop te kijken, die Jett Rebel is keihard een jonge Pete Doherty :cab: Dit dus. Ook die medley die hij vanmiddag op de radio deed was sick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Limp fucking Bizkit :-D Als je daar op de eerste rijen gespot wordt is je credibiliteit wat mij betreft ook voor eeuwig weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Limp fucking Bizkit :-D Als je daar op de eerste rijen gespot wordt is je credibiliteit wat mij betreft ook voor eeuwig weg. Rollin' en N 2 Gether Now zijn wel cult man. :D Heb nu al behoorlijk wat acts gezien, maar Mastodon was echt veruit het beste qua performance, vond Stromae ook wel goed alleen die muziek brr. Zit nu Arctic Monkeys te kijken maar dat is geen ruk aan nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 (bewerkt) Als je voor de grap zo'n typische middelmatige indieband zou oprichten gericht op puberende tienermeisjes zou het ideaalbeeld niet ver van dat Kodaline liggen denk ik. Bah bah. Gogol Bordello :D _O_ 10 juni 2014 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Beetje vaag nummer wat ze van de aapjes lieten zien.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Ik was blij met Mastodon, lekker optreden hoor, wat een techniek. Even wachten op groen licht van een maatje en wij zijn erbij in Zwolle. Heb je het op tv gezien? Want op het terrein zelf (althans naar mijn mening) was het niet heel geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 (bewerkt) Heb je het op tv gezien? Want op het terrein zelf (althans naar mijn mening) was het niet heel geweldig. Ja op tv, technische mensen hebben wel een beetje lopen prutsen met het geluid van de microfoons, want die waren te zacht afgestemd en er werden op een gegeven moment ook allerlei geluiden onnodig gefilterd. Mja niet voor niks een van de meest geprezen Metalbands op het moment, hoorde van iemand wel dat ze live niet altijd even scherp waren, maar zetten gisteren een hele strakke show neer hoor. Die drummer oioioi. 10 juni 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Weer wat nieuwe Lowlands naampjes: Disclosure | Selah Sue | John Talabot | Duke Dumont | Nick Mulvey | Kensington | Hoffmaestro | By The Rivers | DâM-FunK | Le1f | Oscar and the Wolf | Young Magic | Orgaanklap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Voor mensen die erheen gaan, Young Magic heeft een van de betere platen dit jaar op hun naam gezet. Dream Pop zoals het bedoeld is, extreem dromerig en psychedelisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Als je voor de grap zo'n typische middelmatige indieband zou oprichten gericht op puberende tienermeisjes zou het ideaalbeeld niet ver van dat Kodaline liggen denk ik. Bah bah. Gogol Bordello :D _O_ Kodaline vielen we met ons groepje van in slaap. Zijn er ook snel weer vertrokken. Nog mensen die zaterdag in de tent gestaan hebben naast Mainestage om dit mee te maken: A1Pi4AoYft8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Had het best willen zien maar was te druk om in de tent te komen. Buiten zie je helemaal niks dus maar naar HAIM gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Had het best willen zien maar was te druk om in de tent te komen. Buiten zie je helemaal niks dus maar naar HAIM gegaan. Hoe waren ze? Een van de weinige dingen waar ik echt niemand iets over heb horen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Hoe waren ze? Een van de weinige dingen waar ik echt niemand iets over heb horen zeggen. HAIM was erg goed, aldus een hele goede bron. Natuurlijk subjectief beeld, maar helaas niet veel zinnigs over te zeggen doordat er geen beeldmateriaal is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2014 HAIM was goed. Gehele optreden gezien, dus een betrouwbare bron. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 HAIM was goed ja, niet het hele optreden gezien maar wat ik zag was goed. En die bassiste trekt echt rare hoofden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 Este _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten