Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Limp fucking Bizkit :-D Als je daar op de eerste rijen gespot wordt is je credibiliteit wat mij betreft ook voor eeuwig weg.

Rollin' en N 2 Gether Now zijn wel cult man. :D

Heb nu al behoorlijk wat acts gezien, maar Mastodon was echt veruit het beste qua performance, vond Stromae ook wel goed alleen die muziek brr. Zit nu Arctic Monkeys te kijken maar dat is geen ruk aan nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het op tv gezien? Want op het terrein zelf (althans naar mijn mening) was het niet heel geweldig.

Ja op tv, technische mensen hebben wel een beetje lopen prutsen met het geluid van de microfoons, want die waren te zacht afgestemd en er werden op een gegeven moment ook allerlei geluiden onnodig gefilterd.

Mja niet voor niks een van de meest geprezen Metalbands op het moment, hoorde van iemand wel dat ze live niet altijd even scherp waren, maar zetten gisteren een hele strakke show neer hoor. Die drummer oioioi.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je voor de grap zo'n typische middelmatige indieband zou oprichten gericht op puberende tienermeisjes zou het ideaalbeeld niet ver van dat Kodaline liggen denk ik. Bah bah.

Gogol Bordello :D _O_

Kodaline vielen we met ons groepje van in slaap. Zijn er ook snel weer vertrokken.

Nog mensen die zaterdag in de tent gestaan hebben naast Mainestage om dit mee te maken:

A1Pi4AoYft8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe waren ze? Een van de weinige dingen waar ik echt niemand iets over heb horen zeggen.

HAIM was erg goed, aldus een hele goede bron. Natuurlijk subjectief beeld, maar helaas niet veel zinnigs over te zeggen doordat er geen beeldmateriaal is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites