007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Had even aangezet in de auto onderweg naar huis. Nog niet meteen van ondersteboven inderdaad, maar kan er denk ik wel aan wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 Op 5-3-2019 om 22:19 zei 007mark: Had even aangezet in de auto onderweg naar huis. Nog niet meteen van ondersteboven inderdaad, maar kan er denk ik wel aan wennen. Bij mij begon de interesse bij About Today. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 maart 2019 Share Geplaatst 17 maart 2019 Voor iedereen die naar Pinkpop gaat (ikzelf overigens niet): maak ruimte in je programma voor The Marcus King Band. Staan bijna onderop het affiche, maar die zijn werkelijk geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Mensen hier die naar Down The Rabbit Hole gaan? Vind de line-up wel heel aantrekkelijk eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 20 minuten geleden zei 007mark: Mensen hier die naar Down The Rabbit Hole gaan? Vind de line-up wel heel aantrekkelijk eigenlijk Zat er wel naar te kijken inderdaad. Nu nog iemand proberen te overtuigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Leuk programma inderdaad. Ik kan niet en heb inmiddels mijn kaart voor Bospop binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 17 uur geleden zei 007mark: Mensen hier die naar Down The Rabbit Hole gaan? Vind de line-up wel heel aantrekkelijk eigenlijk ?♂️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Op 15-2-2019 om 21:09 zei bas2204: Dit jaar voor mij weer traditioneel een weekendje Bospop. Topprogramma wat mij betreft. Kijk vooral uit naar de dikgedrukte namen, maar er zijn er ook nog een hoop waarvan ik met een pilsje in mijn hand ook ga genieten. En dan komen er nog twee namen bij... Vrijdag Snow Patrol / Kodaline / Richard Ashcroft / James Morrison / The Charlatans / Matt Simons / MY BABY / Wille & the Bandits Zaterdag John Fogerty / Skunk Anansie / Flogging Molly / Kovacs / John Butler Trio / Living Colour / The Cat Empire / The Magpie Salute / Jimmy Barnes / The Doors Alive / Cordovas / The Lachy Doley Group Zondag Sting / Nile Rodgers & Chic / Joe Jackson / The Specials / Foreigner / Level 42 / Rival Sons / Al McKay’s Earth, Wind & Fire Experience / Chris Robinson Brotherhood / The White Buffalo / Jessica Wilde / Marc Broussard Laatste toevoegingen zijn nog gedaan aan het programma: Hall & Oates op de zaterdag en Rowwen Hèze op de zondag er nog bij. Dat maakt wat mij betreft een topaffiche voor een festival als Bospop. Heb de weekendkaarten inmiddels dan ook binnen. Trouwens ook opvallend: de headliners spelen bijna complete shows: John Fogerty mag anderhalf uur spelen, terwijl Sting en Snow Patrol zelfs voor een uur en drie kwartier staan geboekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 Voor Lowlands is het vooralsnog erg magertjes deze zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 Hier staat op 13 juli ook nog 18HRS Festival in de planning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 4 uur geleden zei Kavinos: Voor Lowlands is het vooralsnog erg magertjes deze zomer Helena Hauff, Mad Miran, Ki/Ki, Legowelt presents Gladio prima namen wel om je de nacht door te helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 Nacht is inderdaad wel relax @Regis , maar het bijkomen op de dag mag nog wel beetje bijtrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 53 minuten geleden zei Regis: Helena Hauff, Mad Miran, Ki/Ki, Legowelt presents Gladio prima namen wel om je de nacht door te helpen. Ik vind Identified Patient en Mall Grab ook erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2019 Share Geplaatst 7 mei 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Justin: Ik vind Identified Patient en Mall Grab ook erg lekker. Ga jij trouwens ook naar 18HRS? Zie je net op Facebook op geinteresseerd staan namelijk 7 mei 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Moet nog even kijken, heb nog wel wat dingen op de planning staan, dus even kijken of het in het budget past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 1 uur geleden zei Justin: Moet nog even kijken, heb nog wel wat dingen op de planning staan, dus even kijken of het in het budget past. Laat maar weten. Moet zelf nog even een kaartje kopen, maar dan kunnen we evt meeten daar. Ga denk zelf op de fiets, moet nog even kijken hoe en wat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Ik laat het tegen die tijd wel weten! Kan nog wel even duren voor ik daar een beslissing over maak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 (bewerkt) Afgelopen weekend op Best Kept Secret geweest, en dit is mijn verslag van de eerste dag. Het was mijn bedoeling om de vrijdag te starten met Julien Baker, maar door een lange rij voor het omwisselen van je kaartje voor een bandje uiteindelijk terecht gekomen bij Faye Webster. Vorige week met Atlanta Millionaire’s Club een prima album uitgebracht, maar voor mij kabbelde het allemaal teveel om echt te weten overtuigen. Daarna de 3voor12 sessie van Priests meegepakt; voor een kwartiertje erg beklijvend met een paar goede songs, maar ik weet niet of ik het voor een vol uur leuk zou vinden. Na de sessie een mooie plek bij de One gezocht voor Primal Scream. Groot fan van Screamadelica, maar het optreden hield helaas niet over. Bobby is écht oud geworden, en zelfs de krakers van Screamadelica bleven slechts met moeite overeind. De vier bands die ik na Primal Scream heb gezien wisten gelukkig allemaal wél te overtuigen: Stereolab stond voor de eerste keer sinds 2008 in Nederland, en tekende voor het eerste hoogtepunt van het weekend. Ik heb me vooraf slechts beperkt ingeluisterd, maar ik vind de band een gaaf eigen geluid hebben. Spiritualized kwam op de One de laatste plaat And Nothing Hurt presenteren. Wat mij betreft het voorbeeld dat een statisch optreden niet per definitie voor een slecht/saai optreden zorgt, want de plaat is met als hoogtepunt Let’s Dance ijzersterk. Charlotte Gainsbourg wist in de Two de goede lijn voort te zetten. Ik was al fan van haar werk als actrice, en ook op het podium weet zij met haar band een innemende show weg te zetten met haar afstandelijke elektronica. Na 22, A Million ben ik afgehaakt voor wat betreft Bon Iver, dus heb ik mijn vrijdag op een geslaagde wijze afgesloten bij de Zuid-Koreaanse post-rock van Jambinai. Heel cool om te zien hoe deze band traditionele Zuid-Koreaanse instrumenten gebruikt binnen een muziekstroming die gestoeld is op gitaargeweld, en zij weten als geen ander het contrast tussen hard en zacht goed te benutten. Verwacht morgen een verslagje te schrijven van de zaterdag en de zondag. 3 juni 2019 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 festivalfans.nl komt met deze analyse over het optreden op BKS van Bon Iver. Het gaat vooral om de laatste regel, wat mij betreft is dat gewoon domeinnaam inleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Voor elke serieuze muzieksite is dat idd directe sluiting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2019 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 Mensen die naar Opwekking zijn? Ik dit jaar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 Nooit van gehoord. Wel nog mensen naar Pinkpop? Had namelijk achteraf wel gewild, maar als ik het weer zo zie ben ik er ook niet rouwig om dat ik daar nu niet zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 1 uur geleden zei 007mark: Nooit van gehoord. Vorig jaar toch zo'n 75.000 bezoekers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 Is toch dat festival waar ze het hele weekend de lieve heer aanbidden? Lekker naar Pollerwiesen morgen. Hopelijk dat het in Duitsland wat beter weer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten