Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Op 15-2-2019 om 21:09 zei bas2204:

Dit jaar voor mij weer traditioneel een weekendje Bospop. Topprogramma wat mij betreft. Kijk vooral uit naar de dikgedrukte namen, maar er zijn er ook nog een hoop waarvan ik met een pilsje in mijn hand ook ga genieten. En dan komen er nog twee namen bij...

Vrijdag

Snow Patrol / Kodaline / Richard Ashcroft / James Morrison / The Charlatans / Matt Simons / MY BABY / Wille & the Bandits

Zaterdag

John FogertySkunk AnansieFlogging Molly / Kovacs / John Butler TrioLiving Colour / The Cat Empire / The Magpie Salute / Jimmy Barnes / The Doors Alive / Cordovas / The Lachy Doley Group

Zondag

Sting / Nile Rodgers & Chic /  Joe Jackson / The Specials / Foreigner / Level 42 / Rival Sons / Al McKay’s Earth, Wind & Fire Experience / Chris Robinson BrotherhoodThe White Buffalo / Jessica Wilde / Marc Broussard

Laatste toevoegingen zijn nog gedaan aan het programma: Hall & Oates op de zaterdag en Rowwen Hèze op de zondag er nog bij. Dat maakt wat mij betreft een topaffiche voor een festival als Bospop. Heb de weekendkaarten inmiddels dan ook binnen.

Trouwens ook opvallend: de headliners spelen bijna complete shows: John Fogerty mag anderhalf uur spelen, terwijl Sting en Snow Patrol zelfs voor een uur en drie kwartier staan geboekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kavinos:

Voor Lowlands is het vooralsnog erg magertjes deze zomer :cab: 

Helena Hauff, Mad Miran, Ki/Ki, Legowelt presents Gladio  prima namen wel om je de nacht door te helpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Justin:

Ik vind Identified Patient en Mall Grab ook erg lekker. 

Ga jij trouwens ook naar 18HRS? Zie je net op Facebook op geinteresseerd staan namelijk ;)

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Justin:

Moet nog even kijken, heb nog wel wat dingen op de planning staan, dus even kijken of het in het budget past. ;c 

Laat maar weten. Moet zelf nog even een kaartje kopen, maar dan kunnen we evt meeten daar. Ga denk zelf op de fiets, moet nog even kijken hoe en wat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend op Best Kept Secret geweest, en dit is mijn verslag van de eerste dag. 

Het was mijn bedoeling om de vrijdag te starten met Julien Baker, maar door een lange rij voor het omwisselen van je kaartje voor een bandje uiteindelijk terecht gekomen bij Faye Webster. Vorige week met Atlanta Millionaire’s Club een prima album uitgebracht, maar voor mij kabbelde het allemaal teveel om echt te weten overtuigen. Daarna de 3voor12 sessie van Priests meegepakt; voor een kwartiertje erg beklijvend met een paar goede songs, maar ik weet niet of ik het voor een vol uur leuk zou vinden. Na de sessie een mooie plek bij de One gezocht voor Primal Scream. Groot fan van Screamadelica, maar het optreden hield helaas niet over. Bobby is écht oud geworden, en zelfs de krakers van Screamadelica bleven slechts met moeite overeind. De vier bands die ik na Primal Scream heb gezien wisten gelukkig allemaal wél te overtuigen: Stereolab stond voor de eerste keer sinds 2008 in Nederland, en tekende voor het eerste hoogtepunt van het weekend. Ik heb me vooraf slechts beperkt ingeluisterd, maar ik vind de band een gaaf eigen geluid hebben. Spiritualized kwam op de One de laatste plaat And Nothing Hurt presenteren. Wat mij betreft het voorbeeld dat een statisch optreden niet per definitie voor een slecht/saai optreden zorgt, want de plaat is met als hoogtepunt Let’s Dance ijzersterk. Charlotte Gainsbourg wist in de Two de goede lijn voort te zetten. Ik was al fan van haar werk als actrice, en ook op het podium weet zij met haar band een innemende show weg te zetten met haar afstandelijke elektronica. Na 22, A Million ben ik afgehaakt voor wat betreft Bon Iver, dus heb ik mijn vrijdag op een geslaagde wijze afgesloten bij de Zuid-Koreaanse post-rock van Jambinai. Heel cool om te zien hoe deze band traditionele Zuid-Koreaanse instrumenten gebruikt binnen een muziekstroming die gestoeld is op gitaargeweld, en zij weten als geen ander het contrast tussen hard en zacht goed te benutten. 

Verwacht morgen een verslagje te schrijven van de zaterdag en de zondag.

bewerkt door Tijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites