Jump to content
Richarð.

Festivals

Recommended Posts

Lowlands was heerlijk ja. Bijna perfect weer (als een dolle verbrand op vrijdag), mooie diverse muziek gezien en lekker gefeest. Enige dingen die mij tegen vielen waren het nachtprogramma (veel te veel gure techno op sommige dagen) en dat ik Lowlands wel erg druk vindt, zeker lager op de dag. Eerste keer, dus kan niet echt beoordelen of dat altijd al zo is.

(Verrassend) toffe namen waren voor mij Sea Girls, Bear's Den (lekker relaxed), Franz Ferdinand, Anderson Paak en Neuromonakh Feofan. Van die laatste stond al vast dat we die absoluut gingen kijken, maar wat maakten die er een show van. Na een half uur kon je zowat niet meer staan van de energie die dat kost. En je kon ook wel zien dat die maffe Russen het ook wel briljant vonden dat er een paar duizend Hollanders op Russische volksmuziek en drum & bass staan te rammen. :D Meer mensen die hier ook geweest zijn ipv de Staat?

Tegenvallers waren voor mij Fontaines D.C. (goede muziek, maar geen enkele beleving) en Mall Grab

De nachten worden wel steeds drukker en blijven steeds langer drukker over de jaren heen. Armadillow als vervanger van een gure 24uurs tent heeft daar oa aan bijgedragen. En als India en Bravo om 5:00 leeglopen, is het bij Armadillow (en Hacienda) het drukste moment van de nacht. 

15 uur geleden zei Roprop:

Meer mensen die hier ook geweest zijn ipv de Staat?

Was absoluut de bedoeling, maar de Staat verbaasde ons allen zo dat we het toch af hebben gekeken.