Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 [spoiler=S3E22]Goh, die komt ook uit 't niets. Had iemand 't verwacht dat Tom haar zoon zou zijn? Ben voor de rest nog steeds benieuwd wie Kirk nou eigenlijk is/was en waarom hij Liz wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 [spoiler=S3E22]Goh, die komt ook uit 't niets. Had iemand 't verwacht dat Tom haar zoon zou zijn? Ben voor de rest nog steeds benieuwd wie Kirk nou eigenlijk is/was en waarom hij Liz wilde. Totaal niet verwacht nee :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ik heb seizoen 1 en 2 nu op Netflix gezien, maar drie staat er voorlopig nog niet op. Iemand tips om seizoen drie toch te kunnen kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Oh wat een heerlijke aflevering zeg :< Ik kreeg een beetje Ocean's 11/12/13 gevoel bij die overval. Maar erg benieuwd hoe de season final wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 [spoiler=S3 finale]Was precies wat ik in gedachten had, Kaplan die Liz in leven heeft gehouden om haar weg te houden bij Raymond. Ergens vind ik het zonde dat Kirk de vader is maar aan de andere kant ben ik benieuwd wat hij met haar moet. Je zag dat hij ziek was (bloeden van zijn arm ineens) dus misschien heeft hij een orgaan of bloed nodig van haar, dat zou een reden kunnen zijn waarom hij zo desperate opzoek ging naar Liz en Agnes. Hopen dat die moeder in S4 ook nog eens in beeld komt wat dat zou de show nog een beetje kunnen redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 [spoiler=S3E23]Nou nou, dat is toch wel een tof einde en niet eentje die standaard is. Aan de ene kant jammer dat Liz terug is, gek genoeg vond ik de afleveringen zonder haar wel chill. Maar ook wel wat voorspelbaar dat ze nog leefde. Kirk dus haar vader, ook wel benieuwd waar dit heen gaat. Ik denk niet echt dat Kirk slechte intenties heeft met Liz. Toch wel een prima seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Ik heb seizoen 1 en 2 nu op Netflix gezien, maar drie staat er voorlopig nog niet op. Iemand tips om seizoen drie toch te kunnen kijken? Downloaden natuurlijk. Dat ga ik ook doen eenmaal heel dit seizoen gedaan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 [spoiler=]Toch benieuwd wat de relatie van Reddington met Liz uiteindelijk is. En ook of de moeder nog in leven is natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Dat tweede zal geheid waar zijn [MENTION=32291]Bazoer[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=S3E23]Nou nou, dat is toch wel een tof einde en niet eentje die standaard is. Aan de ene kant jammer dat Liz terug is, gek genoeg vond ik de afleveringen zonder haar wel chill. Maar ook wel wat voorspelbaar dat ze nog leefde. Kirk dus haar vader, ook wel benieuwd waar dit heen gaat. Ik denk niet echt dat Kirk slechte intenties heeft met Liz. Toch wel een prima seizoen. [spoiler=S3E23]Zat van begin tot eind aan de buis gekluisterd dit seizoen. Met als positieve uitschieters toch wel de aflevering van en de eerste na Liz' 'dood'. Ben ook wel benieuwd wat Red's rol in dit geheel is. Toch knap dat we als kijkers al drie seizoenen lang aan het lijntje gehouden worden. Ook in de slotaflevering stapelde mindfuck weer op mindfuck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 (bewerkt) [spoiler=Alles t/m S3]Was toch al duidelijk dat hij haar vader niet was. Creators hebben meermaals aangegeven dat Red niet tegen Liz liegt, Raymond heeft dat zelf ook tegen d'r gezegd. Keen vroeg ergens in S1 of hij haar vader was en hij zei toen duidelijk nee. Dus dat hij d'r pa niet is, was best wel duidelijk gemaakt. Vandaar dat 't me dus niet verbaasde dat Kirk 't wel was. 30 mei 2016 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=Alles t/m S3]Was toch al duidelijk dat hij haar vader niet was. Creators hebben meermaals aangegeven dat Red niet tegen Liz liegt, Raymond heeft dat zelf ook tegen d'r gezegd. Keen vroeg ergens in S1 of hij haar vader was en hij zei toen duidelijk nee. Dus dat hij d'r pa niet is, was best wel duidelijk gemaakt. Vandaar dat 't me dus niet verbaasde dat Kirk 't wel was. Je spoiler werkt niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Je spoiler werkt niet ;c Goh huhu, ernstig. Excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 [spoiler=Alles t/m S3]Was toch al duidelijk dat hij haar vader niet was. Creators hebben meermaals aangegeven dat Red niet tegen Liz liegt, Raymond heeft dat zelf ook tegen d'r gezegd. Keen vroeg ergens in S1 of hij haar vader was en hij zei toen duidelijk nee. Dus dat hij d'r pa niet is, was best wel duidelijk gemaakt. Vandaar dat 't me dus niet verbaasde dat Kirk 't wel was. [spoiler=Alles in allem]Mja, maar ja, wat is ie dan wel... :cab: We blijven lekker gissen, al vraag ik me sterk af of we het überhaupt ooit te weten gaan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Lekker begin van S4 hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 oktober 2016 Share Geplaatst 14 oktober 2016 Zag dat seizoen 3 ondertussen op Netflix staat, dus maar eens aan begonnen. Keen met blond haar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 oktober 2016 Share Geplaatst 17 oktober 2016 Zag dat seizoen 3 ondertussen op Netflix staat, dus maar eens aan begonnen. Keen met blond haar :< Oh? Ik zie alleen nog maar t/m s2 op Netflix. US account? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 (bewerkt) Nee hoor, het staat gewoon in het Nederlands @Michaelinho* Zit nu aan episode tien overigens, goeie shit toch weer hoor :< Moest eigenlijk vroeg gaan slapen gisteren maar gewoon tot 1 uur blijven kijken omdat het gewoon te interessant was ;c Elke aflevering opnieuw geniet ik van Reddington. Wat een geweldig personage. 18 oktober 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Goh, net S03E18 gezien. [tekst]Ik was heel even compleet in shock, tot ik mij realiseerde dat dit gewoon kei hard in scène is gezet.[/tekst] Twee zinderende afleveringen wel zeg :< Die Solomon is geweldig personage imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 Laatst in een paar weken alles gezien, op Redemption na dan. Echt een heerlijke serie, al vind ik het wel iets minder en voorspelbaarder worden. Red is een geweldig personage, Liz vind ik een superleuke meid en Tom ben ik ook steeds meer gaan waarderen. Ben benieuwd waar ze in seizoen 5 mee aan komen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Kijkt iemand dit ook? Op Videoland is seizoen 8 te zien. Gisteren ermee begonnen en het is ook meteen weer spannend. Straks maar weer 2 a 3 afleveringen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 5 uur geleden zei delichris: Kijkt iemand dit ook? Op Videoland is seizoen 8 te zien. Gisteren ermee begonnen en het is ook meteen weer spannend. Straks maar weer 2 a 3 afleveringen kijken. Yep, alles gekeken. Ik vind het personage Redington geweldig. Gaat een spannend seizoen worden, kan ik alvast spoilen. Elke seizoen is namelijk spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Kijkt wel lekker weg inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Op 18-8-2021 om 22:21 zei Arezo: Yep, alles gekeken. Ik vind het personage Redington geweldig. Gaat een spannend seizoen worden, kan ik alvast spoilen. Elke seizoen is namelijk spannend Ik kijk alvast uit naar seizoen 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 (bewerkt) Na 10 jaar zit het er dan op. Gewoon 10 jaar geleden begonnen met deze serie . Altijd prima mee vermaakt. Series finale vond ik aan de ene kant mooi. Aan de andere kant vrij teleurstellend. Ode aan James Spader. De enige die deze serie echt interessant maakte. Zeker de laatste 3-4 seizoenen. Spoiler De keuze om niet expliciet te onthullen wie Reddington nu echt is vond ik jammer. Daar heb je al die seizoenen naar zitten teasen. De meest plausibele theorie is waarschijnlijk dat hij eigenlijk Katarina Rostova is/was. En dus de moeder van Liz. 23 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten