Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Blacklist

Maurice'

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=S3 finale]Was precies wat ik in gedachten had, Kaplan die Liz in leven heeft gehouden om haar weg te houden bij Raymond. Ergens vind ik het zonde dat Kirk de vader is maar aan de andere kant ben ik benieuwd wat hij met haar moet. Je zag dat hij ziek was (bloeden van zijn arm ineens) dus misschien heeft hij een orgaan of bloed nodig van haar, dat zou een reden kunnen zijn waarom hij zo desperate opzoek ging naar Liz en Agnes. Hopen dat die moeder in S4 ook nog eens in beeld komt wat dat zou de show nog een beetje kunnen redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S3E23]Nou nou, dat is toch wel een tof einde en niet eentje die standaard is. Aan de ene kant jammer dat Liz terug is, gek genoeg vond ik de afleveringen zonder haar wel chill. Maar ook wel wat voorspelbaar dat ze nog leefde. Kirk dus haar vader, ook wel benieuwd waar dit heen gaat. Ik denk niet echt dat Kirk slechte intenties heeft met Liz. Toch wel een prima seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb seizoen 1 en 2 nu op Netflix gezien, maar drie staat er voorlopig nog niet op. Iemand tips om seizoen drie toch te kunnen kijken?

Downloaden natuurlijk. Dat ga ik ook doen eenmaal heel dit seizoen gedaan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S3E23]Nou nou, dat is toch wel een tof einde en niet eentje die standaard is. Aan de ene kant jammer dat Liz terug is, gek genoeg vond ik de afleveringen zonder haar wel chill. Maar ook wel wat voorspelbaar dat ze nog leefde. Kirk dus haar vader, ook wel benieuwd waar dit heen gaat. Ik denk niet echt dat Kirk slechte intenties heeft met Liz. Toch wel een prima seizoen.

[spoiler=S3E23]Zat van begin tot eind aan de buis gekluisterd dit seizoen. Met als positieve uitschieters toch wel de aflevering van en de eerste na Liz' 'dood'. Ben ook wel benieuwd wat Red's rol in dit geheel is. Toch knap dat we als kijkers al drie seizoenen lang aan het lijntje gehouden worden. Ook in de slotaflevering stapelde mindfuck weer op mindfuck.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Alles t/m S3]Was toch al duidelijk dat hij haar vader niet was. Creators hebben meermaals aangegeven dat Red niet tegen Liz liegt, Raymond heeft dat zelf ook tegen d'r gezegd. Keen vroeg ergens in S1 of hij haar vader was en hij zei toen duidelijk nee. Dus dat hij d'r pa niet is, was best wel duidelijk gemaakt. Vandaar dat 't me dus niet verbaasde dat Kirk 't wel was.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Alles t/m S3]Was toch al duidelijk dat hij haar vader niet was. Creators hebben meermaals aangegeven dat Red niet tegen Liz liegt, Raymond heeft dat zelf ook tegen d'r gezegd. Keen vroeg ergens in S1 of hij haar vader was en hij zei toen duidelijk nee. Dus dat hij d'r pa niet is, was best wel duidelijk gemaakt. Vandaar dat 't me dus niet verbaasde dat Kirk 't wel was.

Je spoiler werkt niet ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Alles in allem]Mja, maar ja, wat is ie dan wel... :cab: We blijven lekker gissen, al vraag ik me sterk af of we het überhaupt ooit te weten gaan komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, het staat gewoon in het Nederlands @Michaelinho* Zit nu aan episode tien overigens, goeie shit toch weer hoor :< Moest eigenlijk vroeg gaan slapen gisteren maar gewoon tot 1 uur blijven kijken omdat het gewoon te interessant was ;c Elke aflevering opnieuw geniet ik van Reddington. Wat een geweldig personage. bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst in een paar weken alles gezien, op Redemption na dan. Echt een heerlijke serie, al vind ik het wel iets minder en voorspelbaarder worden. Red is een geweldig personage, Liz vind ik een superleuke meid en Tom ben ik ook steeds meer gaan waarderen. Ben benieuwd waar ze in seizoen 5 mee aan komen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei delichris:

Kijkt iemand dit ook? Op Videoland is seizoen 8 te zien. Gisteren ermee begonnen en het is ook meteen weer spannend. Straks maar weer 2 a 3 afleveringen kijken.

Yep, alles gekeken. Ik vind het personage Redington geweldig. Gaat een spannend seizoen worden, kan ik alvast spoilen. Elke seizoen is namelijk spannend:classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 10 jaar zit het er dan op. Gewoon 10 jaar geleden begonnen met deze serie :-D

Altijd prima mee vermaakt. Series finale vond ik aan de ene kant mooi. Aan de andere kant vrij teleurstellend. 

Ode aan James Spader. De enige die deze serie echt interessant maakte. Zeker de laatste 3-4 seizoenen.

Spoiler

De keuze om niet expliciet te onthullen wie Reddington nu echt is vond ik jammer. Daar heb je al die seizoenen naar zitten teasen. 

De meest plausibele theorie is waarschijnlijk dat hij eigenlijk Katarina Rostova is/was. En dus de moeder van Liz.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites