Kelvin Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Maar wtf. Saaie race. Klassieker onwaardig. Strade Bianchi graag bij de vijf monumenten. Saaie San Remo zeg, heb 1 km gekeken (was het bijna vergeten, zapte nog juist in d elaatste km maar zo te horen heb ik niet veel gemist.. Toch knap dat je een klassieker van 300 kilometer kunt beoordelen op basis van 1 kilometer die je hebt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Inderdaad. En dan nog een koers die nog maar 10x is gereden bij de monumenten willen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Milaan-San Remo hoort er gewoon bij, prachtige race. Kustlijntjes, nervositeit, afstand, eeuwige strijd tussen punchers en spurters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Dat hij het erbij is volgens mij iedereen het wel over eens. Alleen de afstand al is fascinerend, opvallend trouwens dat Gaviria de afstand al direct goed aan kon. Alleen vond ik het zelf ook geen sprankelende editie hoor. Behalve Kwiatkowski is er niemand van de kanshebbers die de knuppel in het hoenderhok wilde gooien. Demare had ik ook niet verwacht, maar het was een indrukwekkende sprint. Leuk dat Bouhanni weer eerste rij zat bij zijn overwinning. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Gaviria naait hier m'n prono door zowel zichzelf, Sagan en Cancellara uit te schakelen :moop: Hoogstens tweede, Démare had sowieso gewonnen lijkt me. Mwah, Bouhanni zat voor Demare en die leek er nog niet echt langs te komen. Had het nog moeten zien. Maarja, zullen het nooit weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 True. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. De uitslag had ook helemaal anders geweest indien Gaviria niet viel. Da's koers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Verrassende winnaar, saaie koers. Helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Dat hij het erbij is volgens mij iedereen het wel over eens. Alleen de afstand al is fascinerend, opvallend trouwens dat Gaviria de afstand al direct goed aan kon. Alleen vond ik het zelf ook geen sprankelende editie hoor. Behalve Kwiatkowski is er niemand van de kanshebbers die de knuppel in het hoenderhok wilde gooien. Demare had ik ook niet verwacht, maar het was een indrukwekkende sprint. Leuk dat Bouhanni weer eerste rij zat bij zijn overwinning. ;) Nou ja, wel meer renners de laatste jaren die top 10 eindigden bij hun debuut (Swift, Lobato). Het parcours is buiten de lengte om natuurlijk ook niet echt zwaar, op de Poggio en Cipressa diep in de finale na natuurlijk. En die zijn niet echt superzwaar. De eerste klim is ook feitelijk gewoon een oplopend stuk van een km of 140, met een kleine afdaling en dan weer heel veel vlak. Als er verder dan ook op een sprintvoorbereidingsetappetempo gereden wordt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Tosatto en Capecchi verklaren allebei dat Demare (na zijn val) aan de volgwagen de Cipressa is opgereden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Diskwalificatie aub. Hopelijk zijn er amateurbeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Schijnt dat Cofidis de geruchten heeft verspreid. Hopelijk zijn er wat Mahi ook zegt, beelden. Walgelijk mocht je zo winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Nou ja, het was wel al ontzettend verbazingwekkend dat Demare in de eerste groep zat en won, terwijl ie nooit een deuk in een pakkie boter reed in MSR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Zijn Strava is ook online. Kan je het ook zien als het goed is, dat die dat stuk hard is opgereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Maar wat ik zo op Twitter lees ook weer niet bizar hard toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Oh, geen idee. Heb het niet gezien, maar las dat het wel hard was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Hij was KOM inderdaad op Strava :D Al reed het peloton natuurlijk niet helemaal vol gas en moest hij terug komen.. Als er beelden zijn direct DQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Was op de Cipressa 17 sec sneller dan peloton. Met ploeggenoten en tussen de auto's kan dat als het niet volle bak koers is. Overigens weet ik het niet, kan best zijn dat hij het wel heeft gedaan hoor. Maar Zo'n bevel en Martijn Hendriks (en ook inrng) waren obv stava-files niet meteen overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 sja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Die foto rechts schijnt (volgens inrng.com) niet op de Cipressa te zijn. Daarnaast is een foto natuurlijk geen bewijs. Je kunt van elke renner in elke koers zo'n foto maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Op de ene foto rijdt hij nog in groep en op de andere rijdt hij apart, dat vind jij niet verdacht? Nu ja, mochten de foto's echt zijn hè. Ik vind het in ieder geval vrij verdacht. Capecchi en Tosatto gaan niet zomaar wat onzin verkopen hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Die foto links, dat is toch Nibali in de Vuelta? Lijkt een Astana-auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Ja dat was Nibali idd. Wat betreft Demare is het een beetje dubieus. Maar zeker zo lang er geen overtuigend beeldbewijs is gun ik hem het voordeel van de twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Laatste 10km terug gekeken van de etappe van vandaag in Catalonië. Lekkere demarrage van Martin, al had ik het Vervaeke ook erg gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Weening solo weg met een minuut op de andere vluchters en ruim 5 minuten op het peloton met nog 9 kilometer klimmen. Het zou vandaag toch mooi zijn een Nederlander die wint in Catalonie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 De Gendt rijdt toch nu weer een stukje van die minuut dicht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten