Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Maar wtf.

Saaie race. Klassieker onwaardig. Strade Bianchi graag bij de vijf monumenten.

Saaie San Remo zeg, heb 1 km gekeken (was het bijna vergeten, zapte nog juist in d elaatste km maar zo te horen heb ik niet veel gemist..

Toch knap dat je een klassieker van 300 kilometer kunt beoordelen op basis van 1 kilometer die je hebt gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hij het erbij is volgens mij iedereen het wel over eens. Alleen de afstand al is fascinerend, opvallend trouwens dat Gaviria de afstand al direct goed aan kon. Alleen vond ik het zelf ook geen sprankelende editie hoor. Behalve Kwiatkowski is er niemand van de kanshebbers die de knuppel in het hoenderhok wilde gooien. Demare had ik ook niet verwacht, maar het was een indrukwekkende sprint. Leuk dat Bouhanni weer eerste rij zat bij zijn overwinning. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaviria naait hier m'n prono door zowel zichzelf, Sagan en Cancellara uit te schakelen :moop:

Hoogstens tweede, Démare had sowieso gewonnen lijkt me.

Mwah, Bouhanni zat voor Demare en die leek er nog niet echt langs te komen. Had het nog moeten zien. Maarja, zullen het nooit weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hij het erbij is volgens mij iedereen het wel over eens. Alleen de afstand al is fascinerend, opvallend trouwens dat Gaviria de afstand al direct goed aan kon. Alleen vond ik het zelf ook geen sprankelende editie hoor. Behalve Kwiatkowski is er niemand van de kanshebbers die de knuppel in het hoenderhok wilde gooien. Demare had ik ook niet verwacht, maar het was een indrukwekkende sprint. Leuk dat Bouhanni weer eerste rij zat bij zijn overwinning. ;)

Nou ja, wel meer renners de laatste jaren die top 10 eindigden bij hun debuut (Swift, Lobato). Het parcours is buiten de lengte om natuurlijk ook niet echt zwaar, op de Poggio en Cipressa diep in de finale na natuurlijk. En die zijn niet echt superzwaar. De eerste klim is ook feitelijk gewoon een oplopend stuk van een km of 140, met een kleine afdaling en dan weer heel veel vlak. Als er verder dan ook op een sprintvoorbereidingsetappetempo gereden wordt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was op de Cipressa 17 sec sneller dan peloton. Met ploeggenoten en tussen de auto's kan dat als het niet volle bak koers is.

Overigens weet ik het niet, kan best zijn dat hij het wel heeft gedaan hoor. Maar Zo'n bevel en Martijn Hendriks (en ook inrng) waren obv stava-files niet meteen overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de ene foto rijdt hij nog in groep en op de andere rijdt hij apart, dat vind jij niet verdacht?

Nu ja, mochten de foto's echt zijn hè. Ik vind het in ieder geval vrij verdacht. Capecchi en Tosatto gaan niet zomaar wat onzin verkopen hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites