Hwb Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Opvallende combinatie van renners voor het Vlaamse en Ardense voorjaar wel. Maakt de koers ook wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Ja mooie finale met deze namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Sagan los gereden, we blijven nog met vijf renners voorop: Stybar, Valverde, Van Avermaet, Vanmarcke en Cancellara. Mooie namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Canc moet nu ook passen. Knap van Vanmarcke hoor dat ie kan volgen op die hellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Sagan sloot alweer bijna aan. Cancellara bergop eraf. Belgen worden alweer gek. "Van Avermaet en Vanmarcke zijn sterker dan Cancellara. Dat zijn de kale feiten." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Stybar is beter dan Vanmarcke en Cancellara, dat zijn de kale feiten :LO: Go Stibi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Heerlijke koers dit hè. Hopelijk pakt Valverde hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Stybar please :< Hoewel ik 't Van Avermaet ook wel enorm gun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Stybar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Mooi, Stybar baas :D Zeer benieuwd wat hij dit voorjaar nog gaat laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Stybar, wat een coureur! Deze wedstrijd sowieso : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Stybar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Klasse hoor. Van Avermaet weer eens naast de prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Klasse hoor. Van Avermaet weer eens naast de prijzen. Absoluut niet nodig om zo denigrerend te doen (Tenzij het niet zo bedoeld was). Wordt hier terug knap tweede, en itt tot het verleden kan je hier moeilijk zeggen dat hij dom gekoerst heeft. Is trouwens ook topcoureur die het hele jaar er staat en echt al wel een mooi palmares heeft. Hij heeft echter altijd het probleem dat er 1 iemand beter is dan hij, maar ik ben er zeker van dat ongeveer elke ploeg een renner als hem in de ploeg zou willen hebben. En op een goede dag zal er eens geen betere renner zijn en dan wint hij zijn koers wel. Trouwens, tweede is niet naast de prijzen vallen eh, naast de hoofdprijs wel, maar tweedes na Stybar is gewoon mooi resultaat. Er kan maar 1 iemand winnen, en dat wil niet zeggen dat al de rest geen mooi resultaat behaald hoor. Overigens, voor het geval dat argument zou komen, ik ben absoluut geen Belg-fan of Van Avermaet-fan (integendeel), ik wou vandaag zelfs liever Stybar met de zege zien lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Was niet denigrerend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/video-toeschouwer-veroorzaakt-val-bij-eindsprint-drentse-8-van-westerveld Lijkt wel expres dit..:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Dit leek me wel een redelijke plek om dit te plaatsen. Ik ben sinds de afgelopen paar dagen begonnen met opzetten van mijn eigen website, voor mijn eigen blog over het profwielrennen. Ik heb zojuist mijn eerste artikel de wereld in geslingerd. http://www.het-nieuwe-wielrennen.nl/news/net-niet-net-wel/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Iemand van de Belgen 'Extra Time Koers' gekeken? Vond het wel interessant om te zien/luisteren. Mogen ze wat mij betreft vaker houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Niet gezien, maar dat ga ik straks wel even doen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Elke Extra Time zonder Frank Raes is er een om te koesteren, dus ik ga het vanavond ook eens een kijkbeurt gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Nou ja, ik vraag me af of je daar als presentator soms niet gewoon een domme vraag moet stellen, want Ruben van Gucht deed het ook wel eens. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Inderdaad, of Greg Van Avermaet niet zijn onschuld bewees met zijn overwinning in Tirreno ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 Die vraag bedoelde ik dus ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Riis op non-actief gesteld bij Tinkoff door Tinkoff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Riis op non-actief gesteld bij Tinkoff door Tinkoff. Dat krijg je met geldschieters die veel te veel invloed wil hebben. Noodgedwongen keuze van Riis toentertijd, maar hij ondervindt wel de gevolgen er van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten