Pieter Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooo................. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Damn :(:(:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 900 meters... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Kippenvel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Stom peloton in Colorado, om Jens niks te gunnen en in te halen op 900 meter van de meet. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Kippenvel Perfecte samenvatting van vandaag. En met een grote glimlach over de streep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Startlijst voor Tour de l'Avenir, die over drie dagen begint. Het kan zijn dat er nog enkele, kleine foutjes in de startlijst zitten, dus tot die tijd zal ik nog even wachten met het aankruisen van favorieten en/of outsiders, het lijkt me namelijk sterk dat Portugal zonder Ruben Guerreiro verschijnt. Hoewel de eindwinnaar wat mij betreft al vast staat, zie post #839. Die ploeg is in de breedte nog veel sterker dan dat zooitje van 472 elk jaar stuurde (muv Quintana). Eigen topicje hiervoor? :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ik zie 155.VOGT Mario op de startlijst van L'Avenir staan. Ben nu al fan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Eigen topicje hiervoor? :< Dat wil ik best doen, maar ik vraag me af of er genoeg animo is voor een koers waar hooguit een liveticker voor beschikbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Dat wil ik best doen, maar ik vraag me af of er genoeg animo is voor een koers waar hooguit een liveticker voor beschikbaar is. Met de startlijst en het parcours heb je al een prima openibgspost klaar. Ik heb er zelf geen verstand van, maar vind t wel interessant om te lezen. Of er animo voor is zal vanzelf blijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Mathieu heeft voor de verandering maar weer eens gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Jens is weer in de aanval, het zal helaas wel weer op een sprint uitdraaien.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Jens laatste meters gemist helaas :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Is er al wat bekend over of vd Poel volgend jaar elders gaat fietsen? Heeft volgens mij sowieso nog een doorlopend contract meen ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Blijft in het veld rijden voor zover ik weet. [MENTION=10220]Teklehaymanot[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 (bewerkt) Is er al wat bekend over of vd Poel volgend jaar elders gaat fietsen? Heeft volgens mij sowieso nog een doorlopend contract meen ik. Mathieu heeft nog een contract bij BKCP tot 2017, waar overigens een clausule inzit dat hij op elk gegeven moment onder dat contract uit kan komen, indien hij besluit naar de weg over te stappen. Daarbij moet gezegd worden, dat hij niet verwacht gebruik te maken van die clausule. Dus de kans is groot dat Mathieu alle jaren bij BKCP uitzit, en tot het einde van zijn contract in het veld blijft. 25 augustus 2014 bewerkt door Teklehaymanot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Even voor de duidleijkheid: Er is binnen het wielrennen géén transfersysteem? Een team is dus afhankelijk van aflopende contracten van renners, om ze te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Er kunnen ook renners gekocht worden maar dat wordt over het algemeen niet echt gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Yup. Over het algemeen tekenen renners ook maar kortlopende contracten, vaak met een max van 2 jaar. Gesink en Kelderman hebben bijvoorbeeld bijgetekend voor 2 jaar. Mollema en Boom hebben een transfer gemaakt en ook allebei getekend voor 2 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Die kortlopende contracten is ook vooral omdat vanwege de huidige structuur met sponsoren het altijd onzeker blijft hoe lang een ploeg blijft bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Sagan is nu wel weggekocht toch? Of vergist ik me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Okay thanks. Hmm, zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Sagan was einde contract zover ik weet. Ploeg houdt in wezen ook op te bestaan door de fusie met Garmin. Gilbert en volgens mij Cav waren volgens mij wel gekocht, maar de rest is over het algemeen transfervrij, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Toevallig is er net iemand (weet even niet meer wie) lopende het seizoen overgestapt van Orica naar BMC. Is niet weggekocht, want Orica is ermee akkoord: contract ontbonden. Weet niet of Sagan nog doorlopend contract had. Het afkopen van lopende contracten door de nieuwe ploeg (zoals in het voetbal) is in het wielrennen iig heel zeldzaam. Heeft denk ik ook met de kapitaalpositie van veel ploegen te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Je bedoelt Rohan Dennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten