Bogatyr Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 13 uur geleden zei Aaron21: ja, wat is nu je punt? dat het een flauwe aanleiding was, wil niet zeggen dat er geen was. 3bbef3878883c2aaff0db4150e9f0d9d.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Citaat https://nos.nl/artikel/2446142-half-jaar-na-coma-keert-vader-terug-in-peloton-hoop-op-fabio-scenario Mooi dat Milan weer in het peloton is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 AD heeft filmpjes (gezien) van het vdp incident. Hebben jullie dat artikel gelezen? Ik heb geen premium account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 14 uur geleden zei AntiChrist7: Wauw veel overbodig getyp om maar weer niet op de vraag te antwoorden, gecombineerd met persoonlijke attacks Mijn redenering: wat is het meest waarsschijnlijke dat er is gebeurd - een bende kinderen, waarvan de ouders niet in de buurt waren misdroegen zich - iemand die de volgende dag iets belangrijks moet doen, dacht dat het een goed idee was om random kinderen te kloten voor geen duidelijke aanleiding. Daarvoor moet je zelfs geen namen invullen. Of het nu gaat om van der poel, de paus, of miss jantje die morgen trouwt en dus zijn nachtrust nodig heeft. Of Franky die naar een sollicitatiegesprek moet de volgende morgen. Maar sure, steek maar woorden in mijn mond. Ik zeg totaal niet dat ik een betere afweging kan maken dan het australisch gerecht, of dt ie vip behandeling moet krijgen. ik heb er een mening over, die gebasseerd is op wat ik heb erover gelezen en deductie, maar als dat te complex is en we geen mening mogen hebben, schaf dit forum dan af. Ik vind het stuitend dat je hier dweept met complexiteit en deductie, om dan vervolgens te vervallen in een nihilistisch argument om het forum 'dan maar af te schaffen'. En als ik laten weten dat ik iets stuitend vind, dan is dat geen personal aanval, persoonlijke attack of iets in die trant. Volgens mij twijfelt niemand eraan dat het actie (tieners) en reactie (MvdP) is geweest. Natuurlijk is MvdP niet zomaar de gang op gegaan 'om random kinderen te kloten voor geen duidelijke aanleiding'. Het is zelfs bijzonder vreemd dat te stellen. Het gaat ook niet om het feit dat ik tegen een goede nachtrust ben voor MvdP. Niets van dit alles. Op 25-9-2022 om 13:49 zei AntiChrist7: I know, en hij zou het moeten omdraaien Hier gaat het om. Het gaat om het feit dat jij roept dat hij het zou moeten omdraaien. Dat heeft dus niets te maken met wie er begonnen is, waar dit vandaan komt, maar dit heeft er mee te maken dat jij stelt dat die tieners volgens jou iets strafbaars hebben begaan. Los van het feit of dat ze irritant en vervelend waren, dat kunnen ze best geweest zijn, maakt dat nog niets strafbaars. Die informatie heb jij niet. Omdraaien is niet enkel het afwijzen van hun aanklacht richting MvdP, maar je impliceert ook dat MvdP niets strafbaars gedaan heeft, waar je dus totaal geen kennis van hebt. Dat vind ik giftig, dat heb ik al uiteengezet. Laten we wel wezen, hij pleit zelf schuldig aan common assault. Dus volgens mij weet hij zelf dondersgoed dat daar iets mis is gegaan. En nogmaals, dat zal eventueel best na vervelend gedrag zijn geweest, maar dat maakt het nog niet strafbaar. Maar jij pleit voor omdraaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 https://www.hln.be/wk-wielrennen/tienermeisje-14-en-filmpjes-geven-beeld-van-bizarre-hotelnacht-mathieu-van-der-poel-je-hebt-ons-bedreigd~adc33b17/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Verdorie, heb geen abonnement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 De reacties onder dat stuk zegt ook iets. Ik kan de beelden niet zien, maar dit pleit toch voor hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 7 minuten geleden zei delichris: De reacties onder dat stuk zegt ook iets. Ik kan de beelden niet zien, maar dit pleit toch voor hem? Oei. Je neemt de comments op hln serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 7 minuten geleden zei Aaron21: Oei. Je neemt de comments op hln serieus? Ze zijn wel positiever dan dat jij bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 37 minuten geleden zei Aaron21: Verdorie, heb geen abonnement. Zelfde op AD.nl, zelfde persgroep geloof ik. Kan het helaas niet zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 1 minuut geleden zei neva: Zelfde op AD.nl, zelfde persgroep geloof ik. Kan het helaas niet zien. De look and feel is wel enorm hetzelfde inderdaad... Geblokkeerd op beiden voor non-abonnees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lenstra: Hier gaat het om. Het gaat om het feit dat jij roept dat hij het zou moeten omdraaien. Dat heeft dus niets te maken met wie er begonnen is, waar dit vandaan komt, maar dit heeft er mee te maken dat jij stelt dat die tieners volgens jou iets strafbaars hebben begaan. Los van het feit of dat ze irritant en vervelend waren, dat kunnen ze best geweest zijn, maakt dat nog niets strafbaars. Die informatie heb jij niet. Omdraaien is niet enkel het afwijzen van hun aanklacht richting MvdP, maar je impliceert ook dat MvdP niets strafbaars gedaan heeft, waar je dus totaal geen kennis van hebt. Dat vind ik giftig, dat heb ik al uiteengezet. Laten we wel wezen, hij pleit zelf schuldig aan common assault. Dus volgens mij weet hij zelf dondersgoed dat daar iets mis is gegaan. En nogmaals, dat zal eventueel best na vervelend gedrag zijn geweest, maar dat maakt het nog niet strafbaar. Maar jij pleit voor omdraaien. nachtlawaai is niet strafbaar? dat is zowel in belgie als nederland wel het geval Geluidsoverlast in de wet: regels en normen | Geluidsoverlast | Rijksoverheid.nl Ook nachtlawaai dat de rust van de inwoners KAN verstoren, is strafbaar - Publius Blogs En in New South Wales ook (raar he?) Noise restrictions (nsw.gov.au) Waar zeg ik trouwens dat hij niets strafbaars heeft gedaan? Ik vind gewoon dat hij evenveel recht heeft om hen aan te klagen als omgekeerd. Play stupid games, win stupid prizes. Zo leren ze om geen mensen lastig te vallen Hij heeft het misschien niet slim aangepakt en had het hotelpersoneel moeten inschakelen (al was de reactie hier dan geweest wss "wat een snob"), al is niet alle hotelpersoneel even behulpzaam.... En die common assault case, wat moet ie anders zeggen? dat hij niks gedaan heeft? Het zal trouwens vet geweest zijn. wat schrammen en een blauwe plek wss. Als het een gebroken arm was geweest hadden we dat wel gelezen. 27 september 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 13 minuten geleden zei AntiChrist7: nachtlawaai is niet strafbaar? dat is zowel in belgie als nederland wel het geval Geluidsoverlast in de wet: regels en normen | Geluidsoverlast | Rijksoverheid.nl Ook nachtlawaai dat de rust van de inwoners KAN verstoren, is strafbaar - Publius Blogs En in New South Wales ook (raar he?) Noise restrictions (nsw.gov.au) Waar zeg ik trouwens dat hij niets strafbaars heeft gedaan? Ik vind gewoon dat hij evenveel recht heeft om hen aan te klagen als omgekeerd. Play stupid games, win stupid prizes. Zo leren ze om geen mensen lastig te vallen Hij heeft het misschien niet slim aangepakt en had het hotelpersoneel moeten inschakelen (al was de reactie hier dan geweest wss "wat een snob"), al is niet alle hotelpersoneel even behulpzaam.... En die common assault case, wat moet ie anders zeggen? dat hij niks gedaan heeft? Het zal trouwens vet geweest zijn. wat schrammen en een blauwe plek wss. Als het een gebroken arm was geweest hadden we dat wel gelezen. Oh. Dus als ik je een blauwe plek sla, dan is het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 (bewerkt) Ik heb een stukje van het filmpje kunnen zien en het is korrelig, maar hij werd wel duidelijk uitgelokt door die meiden. Je kan niet goed zien of er geduwd is. Edit: Filmpje toegevoegd. 27 september 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Jezus, wat een manier om likes/views te scoren. Een filmpje van een paar seconden een kwartier lang doodanalyseren. Verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Zojuist zei neva: Jezus, wat een manier om likes/views te scoren. Een filmpje van een paar seconden een kwartier lang doodanalyseren. Verschrikkelijk. Klopt. Er zou ook een langere versie zijn, maar die heb ik nog niet gevonden. Maar je ziet wel dat dit met opzet is gefilmd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 2 uur geleden zei Aaron21: Oh. Dus als ik je een blauwe plek sla, dan is het goed. en maar blijven woorden in de mond leggen en 90% van de post negeren... Eigenlijk niet de moeite om erop te antwoorden. Maar wel vriendelijk dat je direct de implicatie legt waarmee we "assault" associëren en waarom ik daar een probleem mee heb. Nu klinkt het alsof hij ze met een baseball bat te lijf is gegaan en een kindermishandelaar is.... Hij zou ze hebben geduwd en vastgepakt. En we weten allemaal dat de kracht van wielrenners in hun gigantische biceps liggen en hotelvloeren van gewapend beton zijn. Trouwens hoe hypocriet is het van het Australisch gerecht dat een fraudeur als Djokovic gewoon binnen 4 maanden in Melbourne staat ondanks gelogen te hebben over positieve covidtests (en daarmee mensen daadwerkelijk in gevaar bracht), maar van der poel mag 3j niet binnen. Dusja, als ik vdp was, klaag ik die ouders aan voor verlies van inkomen. daarom zei ik dat hij het zou moeten omdraaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 2 minuten geleden zei AntiChrist7: en maar blijven woorden in de mond leggen en 90% van de post negeren... Eigenlijk niet de moeite om erop te antwoorden. Maar wel vriendelijk dat je direct de implicatie legt waarmee we "assault" associëren en waarom ik daar een probleem mee heb. Nu klinkt het alsof hij ze met een baseball bat te lijf is gegaan en een kindermishandelaar is.... Hij zou ze hebben geduwd en vastgepakt. En we weten allemaal dat de kracht van wielrenners in hun gigantische biceps liggen en hotelvloeren van gewapend beton zijn. Trouwens hoe hypocriet is het van het Australisch gerecht dat een fraudeur als Djokovic gewoon binnen 4 maanden in Melbourne staat ondanks gelogen te hebben over positieve covidtests (en daarmee mensen daadwerkelijk in gevaar bracht), maar van der poel mag 3j niet binnen. Dusja, als ik vdp was, klaag ik die ouders aan voor verlies van inkomen. daarom zei ik dat hij het zou moeten omdraaien. verlies van inkomen, hahahahaha, zalig mopje. het is dus ok om kinderen die niet van jezelf zijn vast te nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 56 minuten geleden zei Aaron21: verlies van inkomen, hahahahaha, zalig mopje. het is dus ok om kinderen die niet van jezelf zijn vast te nemen? Mogen wij ook midden in de nacht bij je lopen te bonken op de deuren en ramen. Ga jij ook niet leuk vinden. Dan ga je ook naar buiten. Heb jij gezien dat vd Poel ze geduwd heeft? Nee dat heb jij niet. Man stop toch eens met die haat richting Mathieu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 1 minuut geleden zei delichris: Mogen wij ook midden in de nacht bij je lopen te bonken op de deuren en ramen. Ga jij ook niet leuk vinden. Dan ga je ook naar buiten. Heb jij gezien dat vd Poel ze geduwd heeft? Nee dat heb jij niet. Man stop toch eens met die haat richting Mathieu. zal het goedmaken en hem eens goed afzuigen. lekker gastje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Van der Poel door het stof na incident: 'Ik heb één meisje vastgepakt' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Raar. Nu de beelden er zijn geeft hij het toe. Wat een labbekak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 1 minuut geleden zei Aaron21: Raar. Nu de beelden er zijn geeft hij het toe. Wat een labbekak. Heeft hij het ooit ontkend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 Knap dat jullie hier zo lang over kunnen praten. Niet bepaald op niveau - erg veel herhaling ook - maar je moet er maar de energie voor hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 september 2022 Share Geplaatst 27 september 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Knap dat jullie hier zo lang over kunnen praten. Niet bepaald op niveau - erg veel herhaling ook - maar je moet er maar de energie voor hebben. Ze staan nog net niet met toortsen bij het huis van VdPoel of van die meisjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten