Erwin. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Zeker, vooral zin om te zien wat Gregoire en Martinez op het hoogste niveau kunnen laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 14 uur geleden zei neva: Machtige zege van Jumbo in Burgos. Slimme tactiek, je snelste sprinter laat een gat vallen en drie man strijden om de winst https://www.ad.nl/wielrennen/massale-valpartij-in-ronde-van-burgos-schakelt-hele-peloton-uit-behalve-drietal-jumbo-visma~a2b1d994/ Inclusief filmpje. En na zo'n crash ook gewoon juichend over de finish komen. Ze zeggen wel dat ze niet door hadden dat er een crash was, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei MisterX: En na zo'n crash ook gewoon juichend over de finish komen. Ze zeggen wel dat ze niet door hadden dat er een crash was, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Wielrenners komen veel juichend over de streep als er een valpartij is. Moeten ze dan niet juichen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Roosen heeft ook gewoon aangegeven dat hij niet wist dat er een (grote) valpartij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 49 minuten geleden zei Erwin.: Roosen heeft ook gewoon aangegeven dat hij niet wist dat er een (grote) valpartij was. Ja, Affini ook. Maar ik geloof er niets van. Er staat nagenoeg geen publiek langs de kant dat geluid maakt dus een crash van ~50 fietsen moet je gewoon horen. Affini en Harper kijken beide achterom, en ze versnellen vlak nadat er gevallen is. Die jongens kennen zichzelf ook goed genoeg om te weten dat ze niet plots het hele peloton hebben gelost. Prima dat ze in hun fanatisme juichen hoor, interesseert me echt niet, maar ik geloof geen seconde dat ze het niet wisten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ja, Affini ook. Maar ik geloof er niets van. Er staat nagenoeg geen publiek langs de kant dat geluid maakt dus een crash van ~50 fietsen moet je gewoon horen. Affini en Harper kijken beide achterom, en ze versnellen vlak nadat er gevallen is. Die jongens kennen zichzelf ook goed genoeg om te weten dat ze niet plots het hele peloton hebben gelost. Prima dat ze in hun fanatisme juichen hoor, interesseert me echt niet, maar ik geloof geen seconde dat ze het niet wisten. Ik denk dat het bij Roosen ook vooral is dat hij niet wist dat Dekker gevallen was. Bij anderen zal hij er minder problemen mee gehad hebben. Al moet je ook niet onderschatten hoe veel verder ze al zijn op het moment dat de meesten vallen en ze op die snelheid waarschijnlijk ook veel wind horen. Desondanks moeten ze de eerste paar wel gehoord hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Was inderdaad een heel vreemd beeld. Ik denk dat ze wisten dat er gevallen was en dat Dekker er ook bij lag, maar niet hoe erg en hoe massaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) Grote kans dat Hayter de Ronde van Polen gaat winnen. Gaat aan de leiding na de tijdrit, met enkel nog een vlakke finish te gaan. heb hem als kopman in de prono 4 augustus 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei 007mark: Grote kans dat Hayter de Ronde van Polen gaat winnen. Gaat aan de leiding na de tijdrit, met enkel nog een vlakke finish te gaan. heb hem als kopman in de prono Arendsman kwam net tekort ondanks ritoverwinning 4 augustus 2022 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei 007mark: Grote kans dat Hayter de Ronde van Polen gaat winnen. Gaat aan de leiding na de tijdrit, met enkel nog een vlakke finish te gaan. heb hem als kopman in de prono Ik ook maar de rest van mijn team is brandhout 🙁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Jakobsen Europees kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Heel mooi dat Fabio het toch afmaakt. Geen mooie koers, maar wel een mooie winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Geen Vuelta-board? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 augustus 2022 Share Geplaatst 16 augustus 2022 Los topic is wel genoeg toch denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Oei Quintana wordt uit de tour uitslag geschrapt wegens gebruik van Tramadol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 21 uur geleden zei Bogatyr: Oei Quintana wordt uit de tour uitslag geschrapt wegens gebruik van Tramadol En een dag later bekend dat ie toch niet start in Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Mensen die vandaag, morgen of overmorgen nog gaan kijken? (Of later in Spanje als je daar toevallig zit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Zondag de hele dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Ging er eigenlijk al vanuit dat vandaag niet ging lukken om naar Utrecht te gaan, omdat ik gewoon moet werken. Maar kwam er van de week dus pas achter dat in de avond is. Helaas nu al wat anders gepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Ik ga vanavond kijken in Utrecht, hoop dat het droog blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) Vandaag en morgen wordt het hem niet, maar ik hoop zondag mijn fiets te kunnen pakken om ergens langs de route te kunnen stoppen om te kijken. Ik vraag me alleen af of mijn lichaam daar zondag nog zin in heeft. Afgelopen lopen maanden eigenlijk niets gedaan op het gebied van sporten. En zondag zou dan opeens de 4x keer intensief sporten in 1 week tijd worden. Van niets doen naar 4x in de week intensief sporten lijkt me echter niet heel verstandig met het oog op blessures etc... Dus misschien dat ik toch maar van achter de TV ga kijken ofzo. Ik ben nog nooit eerder bij een wielerwedstrijd wezen kijken. Dus eigenlijk wil ik wel de kans grijpen nu het kan. 19 augustus 2022 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Mooie statistieken heeft PCS altijd. Benieuwd of deze statistiek een beetje representatief gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Vanavond maar even een kijkje nemen in mijn stadsie Uuuuuu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Vanavond maar even een kijkje nemen in mijn stadsie Uuuuuu. Zou leuk zijn als je ging meerennen met de renners tijdens de TTT. Lekker die oude Valverde in zijn nek schreeuwen VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 GESINK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten