Hwb Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 Prachtig van Sagan, helaas nooit echt van kunnen genieten door het andere vreselijke nieuws. Bah. Wel verbaasd, net als met Terpstra in de Ronde, dat geen van de favorieten probeerde mee te springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 :( Tjah @Hwb heb Greg na afloop alleen maar horen roepen van "het is niet aan mij". Deels had hij daar gelijk in, Quick-step zat nog met drie vier man toen Sagan wegsprong. Echter zat Greg toen wel op kop en had hij dus mee kunnen springen. Zegt echter ook dat zijn benen vol zaten op dat moment, dus dan moeten we dat maar geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 Wel verbaasd, net als met Terpstra in de Ronde, dat geen van de favorieten probeerde mee te springen. Klopt, al was het wel echt nog heel ver. Denk dat Quick-Step toch tactische fouten heeft gemaakt door eerder Gilbert en Stybar in de aanval te sturen, toch krachten die ze denk ik tekort kwamen om fatsoenlijk te organiseren in de jacht op Sagan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 april 2018 Share Geplaatst 10 april 2018 Sagan had natuurlijk ook het voordeel dat een van de vroege vluchters aan kon blijven haken én zelfs goed mee ging werken. Dat heeft hem natuurlijk ook goed geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 april 2018 Share Geplaatst 11 april 2018 Wat een team gaan die opstellen in de Tour he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 april 2018 Share Geplaatst 11 april 2018 Wat een team gaan die opstellen in de Tour he. Schaam me diep maar wie zijn die 2 gasten naast Quintana? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 april 2018 Share Geplaatst 11 april 2018 Schaam me diep maar wie zijn die 2 gasten naast Quintana? Valverde en Landa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 april 2018 Share Geplaatst 11 april 2018 Ochja natuurlijk. Benieuwd of ze Sky vol gaan aanvallen met die 3. Lijkt me de enige oplossing om de Sky trein kapot te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 april 2018 Share Geplaatst 11 april 2018 Lijkt me wel mogelijk hoor, want hebben dit jaar al in veel koersen redelijk wat dominantie laten zien. Kunnen ook nog Soler, Rojas, Betancur, Amador en Anacona erbij zetten. Dan heb je echt wel een heel sterk team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 april 2018 Share Geplaatst 12 april 2018 En het is nog steeds de vraag of Froome de Tour mag rijden. Zo niet, dan rijdt Movistar 1/2/3 naar Parijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 Ik ben heel benieuwd naar de hierarchie in dit team. Ik zie ze eigenlijk allemaal niet knechten voor elkaar. Kan wel eens hun grootste probleem worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) En het is nog steeds de vraag of Froome de Tour mag rijden. Zo niet, dan rijdt Movistar 1/2/3 naar Parijs. Echt niet. Valverde is te oud om nog top 3 te rijden. 14 april 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 Te oud niet. In het hooggebergte komt hij gewoon net iets te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 Te oud niet. Hij wordt volgende week 38. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 Ja, dus? Hij rijdt nog altijd rond alsof hij 28 is. Als hij echt te oud zou zijn, dan zou hij al lang niet meer zoveel meer winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Ja, dus? Hij rijdt nog altijd rond alsof hij 28 is. Als hij echt te oud zou zijn, dan zou hij al lang niet meer zoveel meer winnen. Sorry dat ik een andere mening heb dan jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Sorry dat ik een andere mening heb dan jij. Je onderbouwt jouw mening alleen niet. Je zegt alleen hij is oud, maar zoals Mathi zegt dat blijkt dus niet uit zijn resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Hij zal morgen en zondag wel het tegendeel bewijzen denk ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Hij zal morgen en zondag wel het tegendeel bewijzen denk ik :) We hadden het over de tour, die wordt nog niet gereden. Kijk eendaagse wedstrijden zoals morgen en zondag kan hij zeker winnen. Maar ik zie hem geen top 3 rijden in de tour, zeker omdat ik denk hij niet de absolute kopman zal zijn bij Movistar. Ik denk dat hij de inhoud niet meer heeft om top 3 te rijden in de tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 We hadden het over de tour, die wordt nog niet gereden. Kijk eendaagse wedstrijden zoals morgen en zondag kan hij zeker winnen. Maar ik zie hem geen top 3 rijden in de tour, zeker omdat ik denk hij niet de absolute kopman zal zijn bij Movistar. Ik denk dat hij de inhoud niet meer heeft om top 3 te rijden in de tour. Vorig jaar niet door die valpartij, maar in de zes jaar daarvoor reed hij elk jaar top-3 in een grote ronde en negen opeenvolgende top-10 klasseringen in een grote ronde. Twee jaar geleden reed hij in alle drie de grote ronden top-15. Kijkend hoe hij nu teruggekomen is na die blessure (met al winst in Valencia, Abu Dhabi en Catalonië, waar hij elke etappe top-15 finishte, en goede uitslagen in de Strade Bianche, AGR en enkele kleinere Spaanse koersen) denk ik niet dat je je over zijn inhoud zorgen hoeft te maken. Vraag is wel of hij in het hooggebergte goed genoeg meekan voor een podium in de Tour. Dat is altijd een beetje het punt geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Ik denk inderdaad dat niet zijn leeftijd, maar dat enkele beklimmingen hem eerder de das om zullen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 maar dat enkele beklimmingen hem eerder de das om zullen doen. Omdat hij daar te oud voor is :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Omdat hij daar te oud voor is :P Nee, omdat dat altijd al het geval was. Sterker nog, met het klimmen der jaren lijkt hij het hooggebergte beter aan te kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Sterker nog, met het klimmen der jaren lijkt hij het hooggebergte beter aan te kunnen. Klopt en nu komt hij op een punt dat het hem niet meer lukt. Omdat hij al 38 is. Of waarom zou hij volgens jou dan het niet aankunnen? Mentaal zit hij aan zijn top, genoeg meegemaakt, daarom kon hij de laatste jaren wel mee in het hooggebergte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 april 2018 Share Geplaatst 17 april 2018 Omdat het toch eigenlijk nog steeds zo is dat hij op hoogte moet passen als het losgaat. Ondanks dat hij op dat vlak beter is geworden. Ik denk niet dat hij podium gaat rijden, maar ik sluit het allerminst uit. Zou ook zomaar de beste Movistar kunnen blijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten