Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

:( Tjah @Hwb heb Greg na afloop alleen maar horen roepen van "het is niet aan mij". Deels had hij daar gelijk in, Quick-step zat nog met drie vier man toen Sagan wegsprong. Echter zat Greg toen wel op kop en had hij dus mee kunnen springen. Zegt echter ook dat zijn benen vol zaten op dat moment, dus dan moeten we dat maar geloven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel verbaasd, net als met Terpstra in de Ronde, dat geen van de favorieten probeerde mee te springen.

Klopt, al was het wel echt nog heel ver. Denk dat Quick-Step toch tactische fouten heeft gemaakt door eerder Gilbert en Stybar in de aanval te sturen, toch krachten die ze denk ik tekort kwamen om fatsoenlijk te organiseren in de jacht op Sagan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me wel mogelijk hoor, want hebben dit jaar al in veel koersen redelijk wat dominantie laten zien. Kunnen ook nog Soler, Rojas, Betancur, Amador en Anacona erbij zetten. Dan heb je echt wel een heel sterk team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zal morgen en zondag wel het tegendeel bewijzen denk ik :)

We hadden het over de tour, die wordt nog niet gereden.

Kijk eendaagse wedstrijden zoals morgen en zondag kan hij zeker winnen. Maar ik zie hem geen top 3 rijden in de tour, zeker omdat ik denk hij niet de absolute kopman zal zijn bij Movistar.

Ik denk dat hij de inhoud niet meer heeft om top 3 te rijden in de tour.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hadden het over de tour, die wordt nog niet gereden.

Kijk eendaagse wedstrijden zoals morgen en zondag kan hij zeker winnen. Maar ik zie hem geen top 3 rijden in de tour, zeker omdat ik denk hij niet de absolute kopman zal zijn bij Movistar.

Ik denk dat hij de inhoud niet meer heeft om top 3 te rijden in de tour.

Vorig jaar niet door die valpartij, maar in de zes jaar daarvoor reed hij elk jaar top-3 in een grote ronde en negen opeenvolgende top-10 klasseringen in een grote ronde. Twee jaar geleden reed hij in alle drie de grote ronden top-15. Kijkend hoe hij nu teruggekomen is na die blessure (met al winst in Valencia, Abu Dhabi en Catalonië, waar hij elke etappe top-15 finishte, en goede uitslagen in de Strade Bianche, AGR en enkele kleinere Spaanse koersen) denk ik niet dat je je over zijn inhoud zorgen hoeft te maken. Vraag is wel of hij in het hooggebergte goed genoeg meekan voor een podium in de Tour. Dat is altijd een beetje het punt geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, met het klimmen der jaren lijkt hij het hooggebergte beter aan te kunnen.

Klopt en nu komt hij op een punt dat het hem niet meer lukt. Omdat hij al 38 is. Of waarom zou hij volgens jou dan het niet aankunnen? Mentaal zit hij aan zijn top, genoeg meegemaakt, daarom kon hij de laatste jaren wel mee in het hooggebergte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het toch eigenlijk nog steeds zo is dat hij op hoogte moet passen als het losgaat. Ondanks dat hij op dat vlak beter is geworden. Ik denk niet dat hij podium gaat rijden, maar ik sluit het allerminst uit. Zou ook zomaar de beste Movistar kunnen blijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites