Gert Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Zo'n overwinning maakt je iig niet onsterfelijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Vandaag zitten googlen op foto's. Daar wordt je erg verdrietig van hoor. Zo'n happy gezin. RIP. Pakkende foto van zijn papegaai Frankie bij de plaats van het ongeval vandaag op Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Hij wordt morgen begraven in het tenue van Astana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Wel heel erg triest natuurlijk, zeker als je leest dat hij toch een geliefd persoon was in het peloton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Je moet eens zijn twitter checken. En dan zijn foto's. Schitterende man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Wel heel erg triest natuurlijk, zeker als je leest dat hij toch een geliefd persoon was in het peloton. Klopt. Staan zoveel mooie anekdotes online op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Wielrenner Offredo tijdens training aangevallen met honkbalknuppel De Franse wielrenner Yoann Offredo is maandag bij een trainingsrit aangevallen door iemand met een honkbalknuppel. Daarbij heeft de coureur onder meer zijn neus gebroken. De 30-jarige renner van het Belgische team Wanty-Groupe Gobert maakt maandag zelf op Facebook melding van het voorval. Hij zegt voornamelijk te zijn geschrokken. "Het resultaat is een gebroken neus, een gekneusde rib en blauwe plekken over mijn hele lijf. Maar buiten de fysieke schade ben ik vooral in shock." "Ik ben niet boos", vervolgt Offredo."Ik ben vooral verdrietig dat ik er achter ben dat ik niet wil dat mijn kinderen ook aan deze sport gaan doen, waar ik zo van houd. Het is te gevaarlijk. Je vertrekt 's ochtends voor een training, maar je weet niet of je nog thuis komt." Veertiende Offredo is sinds 2008 professional. Hij kwam vrijwel zijn gehele loopbaan uit voor FDJ, maar verruilde de Franse equipe na vorig seizoen voor Wanty. Dit seizoen boekte Offredo een paar verdienstelijke prestaties in de voorjaarsklassiekers. Zo eindigde hij in zowel de Ronde van Vlaanderen als Parijs-Roubaix als veertiende. In de Omloop Het Nieuwsblad kwam de Fransman als 27e over de streep. Er vonden de voorbije jaren vaker incidenten plaats waarbij wielrenners te maken kregen met agressie. Zo werden Wout Poels en Laurens ten Dam anderhalf jaar geleden tijdens een trainingsrit van de weg gereden. 25 april 2017 bewerkt door Bramvinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Overigens is met Bardiani het eerste team voor de Giro bevestigd. Wellicht tijd voor een Giro-subboard @Gert? Het team: Andreetta Boem Pirazzi Ciccone Ruffoni Albanese Rota Barbin Maestri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Mooi dan kunnen we ook beginnen met het invullen van de punten (als iedereen daar beetje mee helpt ;)). En het invullen van het format @Erwin. en @Hwb (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Klopt, alleen rugnummers zijn nog niet bekend. (Wilde al aan de slag). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Ik zag het inderdaad. Zal in de loop van de week misschien wel komen dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Vaak helaas pas 1-2 dagen van tevoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 [quote name='Hwb']Overigens is met Bardiani het eerste team voor de Giro bevestigd. Wellicht tijd voor een Giro-subboard @Gert? Het team: Andreetta Boem Pirazzi Ciccone Ruffoni Albanese Rota Barbin Maestri[/QUOTE] @Fabian. zou jij dit aan willen maken. Met de huidige nieuwe software weet ik niet goed hoe je dit doet ;) :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 [quote name='Gert'] @Fabian. zou jij dit aan willen maken. Met de huidige nieuwe software weet ik niet goed hoe je dit doet ;) :$[/QUOTE] Staat erop, als jij m even wilt indelen, graag ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Zal hier morgen wel ff naar kijken. Tnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Kansloos figuur (met knuppel) als ik deze kan van het verhaal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Pfoe, de volgende :( [h=1]Chad Young (21) overleden[/h] Chad Young heeft zijn valpartij in de Tour of the Gila niet overleefd. De Amerikaanse renner van Axeon Hagens Berman is vrijdagavond overleden, omringd door zijn familie. Dat meldt zijn ploeg in een bericht op de website. “We hebben een vriend, een ploeggenoot een een familielid verloren”, aldus ploegbaas Axel Merckx in een verklaring. “Ik heb geen woorden die mijn pijn kunnen beschrijven. Ik kan enkel zeggen dat ik erg dankbaar ben om hem gekend te hebben.” Young heeft bij zijn valpartij ernstig hoofdletsel opgelopen. De verwachting was al dat de 21-jarige renner daar niet van zou herstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 (bewerkt) Iemand die weet hoe laat ongeveer de laatste renner van start gaat bij de tijdrit in Düsseldorf? Laatste Flixbus richting NL gaat al om 18.30 uur zag ik. Laatste ICE gaat uurtje later. Toch maar overnachting boeken dan. 4 juni 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 juni 2017 Share Geplaatst 4 juni 2017 Iemand die weet hoe laat ongeveer de laatste renner van start gaat bij de tijdrit in Düsseldorf? Laatste Flixbus richting NL gaat al om 18.30 uur zag ik. Laatste ICE gaat uurtje later. Toch maar overnachting boeken dan. In 2015 startte Nibali als laatste om 17.17. De tijden voor Dusseldorf weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Démare met een hele mooie zege in de Dauphiné Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Koen Bouwman droeg al de bolletjestrui, maar nu heeft hij ook zijn eerste profzege te pakken met de etappewinst in de derde rit van de CdD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Koen Bouwman droeg al de bolletjestrui, maar nu heeft hij ook zijn eerste profzege te pakken met de etappewinst in de derde rit van de CdD. Interview gezien :D? "In Dutch now" vraagt de interviewer en Bouwman gaat in het "Deutsch" over haha. Dacht eerst van hij gaat in Limburgs dialect praten ofso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Dumoulin voor 5 jaar bijgetekend :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 4, maar voor wielerbegrippen is dat echt heel lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 4, maar voor wielerbegrippen is dat echt heel lang Tot 2022 iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten