Teklehaymanot Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Reglementaire overwinning Zwolle laat me op z'n plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 En we kunnen ons de komende weken weer schamen om voetbalsupporter te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Als Ajacied schaam ik me gewoon echt voor dit soort lui Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Maar laten we alsjeblieft niet vergeten dat het allemaal lieve mannen zijn die eigenlijk nooit wat fout doen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Nooit meer Ajax-supporters in de Kuip. Dat lijkt me een goede straf voor deze teringdebielen. En dan maar zeiken dat een Klassieker geen klassieker meer is zonder uitsupporters. Schandalige personen. Gadverdamme wat een randdebielen. Zo eens he :D Dit soort uitschot verdient hooligans uit Turkije, Argentinie, Brazilie en Polen in hun uitvak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Schaam je je als ajacied de ogen uit de kop voor dat soort gasten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat doen deze gasten in een voetbalstadion? In een gesticht moeten ze. Sta je 1-0 voor doe je het nog een keer. Dit zijn geen supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit is dus waarom iedereen Ajax haat. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 KNVB Beker #5 Tokkies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat een begin. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Als je dit zo ziet, zou ik de maatregelen van Heracles toch nog maar eens heroverwegen volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit is dus waarom iedereen Ajax haat. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Dus iedereen haat Ajax omdat er een stelletje van 50 randdebielen zijn die het weer verpesten voor de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit is dus waarom iedereen Ajax haat. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Post je misschien vanaf het Ajax vak? Met zo'n post zou ik toch denken van wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dit is dus waarom iedereen Ajax haat. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Dit is een select groepje mensen van zo'n 500 supporters die denken dat ze "stoer" zijn. Geen enkele normale Ajax-supporter vindt dit leuk. Ik zeg: Camerabeelden terugkijken en een dikke boete voor al die gasten die vuurwerk bij zich hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Het mooie is dat je ze stadionverboden geeft en dan heb je volgende thuiswedstrijd weer ''Anti stadionverboden'' :D En [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; die hier komt om te zeggen dat die stadionverboden weg moeten en dat die gasten niks hebben gedaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Nu nog matten, en het feest is compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Er hangen daar rond de 100 camera's... als je daar een paar mensen op zet dan heb je die mensen er zo uit wie het zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ok die comment van Lennard slaat nergens op, we gaan weer verder. Wat is er gebeurd eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Geef die beker maar aan Zwolle, wat een achterlijke mongolen echt zet ze tegen een muur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Wat is er gebeurd eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 KNVB Beker #5 Ok die comment van Lennard slaat nergens op, we gaan weer verder. Wat is er gebeurd eigenlijk? Van Rhijn scoorde de 1-0, maar dat is iedereen weer vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Zie net de herhaling inderdaad. Toffe pyro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 De plaatselijke damclub uit Amsterdam is weer on tour [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Je eigen keeper proberen te vermoorden, leuk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 En dan ga je winnen en feest vieren met dezelfde supporters :-D:-D Edit : Oh ze hebben bivak mutsen op, dus denk niet dat ze die gene kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten