frietsaus Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Wesley: Nog een paar tracks om de fucking standaard te zetten... Weet nog niet wat ik van het nieuwe R.A. album moet denken, deze is sterk, hij heeft het zeker nog steeds, maar zoals gebruikelijk met hem mist het qua production toch weer een bepaalde 'oomph'... Even dat standaardje een paar levels overtreffen en uppen, bolle! En dan als toetje nog de enige ekte GOAT (in veel mensen hun ogen): Action talks, bullshit walks 24 maart 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) Ja geile negerin, die standaard laat ik wel aan jou over, maar moest iig een voorafje maken zodat je weer een beetje iets hards moest droppen; Time's Up en Follow the Leader zonder twijfel vast in mijn all-time top 10! Ik ga wel ff de eerste zijn om toe te geven dat ik de nieuwe echte hip-hop niet meer zoveel opzoek, maar dat komt vooral omdat ik de goede directe bronnen mis tegenwoordig. Veel verder dan youtube ga ik niet meer. Zit je in bepaaldereddit groups ofzo waar je de meeste shit vandaan haalt? Overigens al lange tijd vast rond de 85kg ouwe! 25 maart 2020 bewerkt door Wesley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 7 minuten geleden zei Wesley: Ja geile negerin, die standaard laat ik wel aan jou over, maar moest iig een voorafje maken zodat je weer een beetje iets hards moest droppen; Time's Up en Follow the Leader zonder twijfel vast in mijn all-time top 10! Ik ga wel ff de eerste zijn om toe te geven dat ik de nieuwe echte hip-hop niet meer zoveel opzoek, maar dat komt vooral omdat ik de goede directe bronnen mis tegenwoordig. Veel verder dan youtube ga ik niet meer. Zit je in bepaaldereddit groups ofzo waar je de meeste shit vandaan haalt? Overigens al lange tijd vast rond de 85kg ouwe! Nice man 85, ik zit op 95 maar heb ook geen beweging. Ben er al lang blij mee dat ik onder die hatelijke 100 weg ben. Jarenlang op 125 gezeten... Die tijd is voorbij, alhoewel ik nu nog minder beweging heb dan anders en uit verveling af en toe wel wil eten... In ieder geval: ik zit op Facebook in meerdere groepen, verder check ik HHB en Undercream elke dag en zit ik in een HipHop-MP3 groep waar mensen dingen delen en ik zit sowieso op meerdere platforms dingen te checken en heb zo mijn bronnen. Als je nieuwe dikke boombap-releases (zijnde het met oud en/of nieuw materiaal hebben) kun je me ook je mailadres PM-en en dan Wetransfer ik wel een zooi elke maand! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 Dubbelpost waarvan ik me heel bewust ben. Maar eh @Wesley hier zijn wat dingen van 2018 en 2019 om te checken... Dikke boombap met rauwe raps en wat meer sophisticated stuff, in ieder geval geen commerciele shit en geen drumless of agressieve troep... Sommige doe ik een volledig album, sommige slechts een track... Beetje afhankelijk van wat ik tegenkom (eerst 10 dingetjes met nieuwe releases, en dan 10 dingen met re-releases of oude opnames nu uitgebracht): Geen 10, heb er genoeg van...wil muziek luisteren... Check maar of er iets naar je smaak bijzit!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 @frietsaus waarom die avatar over eminem? Ik heb nu niet bepaald voor zijn nieuwe albums, maar zijn ouder werk is toch gewoon goed? Zeker als je beweerd een old school hiphop-fan te zijn? Zoals je enkele pagina's geleden aanhaalde, old school hiphop met geweldige samples en jazzy-invloeden vind ik nog steeds geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Vanavond gekeken naar Hip Hop Stars op NPO1. Gelijk ook 1e aflevering van vorige week gezien. Best tof eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Mooi die satire Mark. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 (bewerkt) 7 uur geleden zei Steels: @frietsaus waarom die avatar over eminem? Ik heb nu niet bepaald voor zijn nieuwe albums, maar zijn ouder werk is toch gewoon goed? Zeker als je beweerd een old school hiphop-fan te zijn? Zoals je enkele pagina's geleden aanhaalde, old school hiphop met geweldige samples en jazzy-invloeden vind ik nog steeds geweldig! Eminem is voor mij een no-go to area, misschien zou je mijn redelijk recente post op FB eens moeten checken, ik screen hem hier wel... Misschien begrijp je dan waarom en hoe ik tot deze denkbeelden ben gekomen... Edit: Eminem is geen Old School maat late Golden Era (als je 95 neemt). Verder heeft de man afschuwelijke tracks opgenomen over donkere vrouwen... Iets waar Nick Cannon en Lord Jamar hem graag aan herinneren! Ik zie Eminem niet echt als iets puristisch, daar waar ik dat wel grotendeels ben! 28 maart 2020 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 10 uur geleden zei Zeus: Mooi die satire Mark. Muzikaal is het ook inderdaad niet veel. Vond alleen sommige verhalen, zoals die van Ernst Daniel Smid en Karin Bloemen best aangrijpend. Mooi dat ze dat toch op een krachtige manier in een hiphopnummer wisten te steken. Heb je het gekeken? Of staat bij jou de nieuwe single van Lil Kleine op repeat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 heerlijke beats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 (bewerkt) 9 april 2020 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 Hit-Boy wtf @Rensationeel. Daar echt jaren niet van gehoord. Was paar jaar terug misschien wel de #1 producer (qua succes etc.). Nog een solo project van hem gecheckt (HITstory), maar daarna echt niet meer. Ohjah nog zo'n projectje met Dom Kennedy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 juni 2020 Share Geplaatst 7 juni 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Één van de muzikale hoogtepunten van 2020 ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 Malik was altijd mijn favoriet in The Roots vroeger. RIP M-ILL-ITANT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Mijn hiphop Spotify lijst is de 2500 (imo) goede tracks gepasseerd, dus weer even reclame maken: https://open.spotify.com/playlist/52wXgrtenhaMZSmpYEeDnm?si=p4K6QIQtSE6_5uHoiEZwHQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 (bewerkt) Zie dat deze er ook recent aan is toegevoegd @Rensationeel. Haha en ook De Kassier zie ik, kenner. 10 oktober 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 @Sophomore Haha uiteraard. Nieuwste van Benny is ook weer top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Blijft één van mijn favoriete tracks dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 (bewerkt) 18 december 2020 bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 MF DOOM overleden. Ik geloof dat er hier wat fans van hem waren. Ken hem zelf nauwelijks, ondanks dat ik wel hiphop luister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 @Joep Als Joep nog bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 @La Pulga Ik besta zeker nog ja. Heb G-Eazy alleen nooit echt heel tof gevonden. Prima plaatje dit wel. Ben zelf de laatste tijd heel veel 90's hiphop aan het luisteren. Prachtige tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten