Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei Wesley:

Nog een paar tracks om de fucking standaard te zetten...

Weet nog niet wat ik van het nieuwe R.A. album moet denken, deze is sterk, hij heeft het zeker nog steeds, maar zoals gebruikelijk met hem mist het qua production toch weer een bepaalde 'oomph'...

Even dat standaardje een paar levels overtreffen en uppen, bolle!

En dan als toetje nog de enige ekte GOAT (in veel mensen hun ogen):

Action talks, bullshit walks

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja geile negerin, die standaard laat ik wel aan jou over, maar moest iig een voorafje maken zodat je weer een beetje iets hards moest droppen; Time's Up en Follow the Leader zonder twijfel vast in mijn all-time top 10!

Ik ga wel ff de eerste zijn om toe te geven dat ik de nieuwe echte hip-hop niet meer zoveel opzoek, maar dat komt vooral omdat ik de goede directe bronnen mis tegenwoordig. Veel verder dan youtube ga ik niet meer. Zit je in bepaaldereddit groups ofzo waar je de meeste shit vandaan haalt?

Overigens al lange tijd vast rond de 85kg ouwe!

bewerkt door Wesley
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Wesley:

Ja geile negerin, die standaard laat ik wel aan jou over, maar moest iig een voorafje maken zodat je weer een beetje iets hards moest droppen; Time's Up en Follow the Leader zonder twijfel vast in mijn all-time top 10!

Ik ga wel ff de eerste zijn om toe te geven dat ik de nieuwe echte hip-hop niet meer zoveel opzoek, maar dat komt vooral omdat ik de goede directe bronnen mis tegenwoordig. Veel verder dan youtube ga ik niet meer. Zit je in bepaaldereddit groups ofzo waar je de meeste shit vandaan haalt?

Overigens al lange tijd vast rond de 85kg ouwe!

Nice man 85, ik zit op 95 maar heb ook geen beweging. Ben er al lang blij mee dat ik onder die hatelijke 100 weg ben. Jarenlang op 125 gezeten... Die tijd is voorbij, alhoewel ik nu nog minder beweging heb dan anders en uit verveling af en toe wel wil eten... In ieder geval: ik zit op Facebook in meerdere groepen, verder check ik HHB en Undercream elke dag en zit ik in een HipHop-MP3 groep waar mensen dingen delen en ik zit sowieso op meerdere platforms dingen te checken en heb zo mijn bronnen. Als je nieuwe dikke boombap-releases (zijnde het met oud en/of nieuw materiaal hebben) kun je me ook je mailadres PM-en en dan Wetransfer ik wel een zooi elke maand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbelpost waarvan ik me heel bewust ben. Maar eh @Wesley hier zijn wat dingen van 2018 en 2019 om te checken... Dikke boombap met rauwe raps en wat meer sophisticated stuff, in ieder geval geen commerciele shit en geen drumless of agressieve troep... Sommige doe ik een volledig album, sommige slechts een track... Beetje afhankelijk van wat ik tegenkom (eerst 10 dingetjes met nieuwe releases, en dan 10 dingen met re-releases of oude opnames nu uitgebracht):

Geen 10, heb er genoeg van...wil muziek luisteren... Check maar of er iets naar je smaak bijzit!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@frietsaus waarom die avatar over eminem?

Ik heb nu niet bepaald voor zijn nieuwe albums, maar zijn ouder werk is toch gewoon goed? Zeker als je beweerd een old school hiphop-fan te zijn? Zoals je enkele pagina's geleden aanhaalde, old school hiphop met geweldige samples en jazzy-invloeden vind ik nog steeds geweldig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Steels:

@frietsaus waarom die avatar over eminem?

Ik heb nu niet bepaald voor zijn nieuwe albums, maar zijn ouder werk is toch gewoon goed? Zeker als je beweerd een old school hiphop-fan te zijn? Zoals je enkele pagina's geleden aanhaalde, old school hiphop met geweldige samples en jazzy-invloeden vind ik nog steeds geweldig!

Eminem is voor mij een no-go to area, misschien zou je mijn redelijk recente post op FB eens moeten checken, ik screen hem hier wel... Misschien begrijp je dan waarom en hoe ik tot deze denkbeelden ben gekomen...

Edit: Eminem is geen Old School maat late Golden Era  (als je 95 neemt). Verder heeft de man afschuwelijke tracks opgenomen over donkere vrouwen... Iets waar Nick Cannon en Lord Jamar hem graag aan herinneren! Ik zie Eminem niet echt als iets puristisch, daar waar ik dat wel grotendeels ben!

image.png.ac4f2062588df0d5caddb7d7daad5762.png

bewerkt door frietsaus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Zeus:

Mooi die satire Mark.

Muzikaal is het ook inderdaad niet veel. Vond alleen sommige verhalen, zoals die van Ernst Daniel Smid en Karin Bloemen best aangrijpend. Mooi dat ze dat toch op een krachtige manier in een hiphopnummer wisten te steken.

Heb je het gekeken? Of staat bij jou de nieuwe single van Lil Kleine op repeat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites