Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Noemen ze hem daarom in Denemarken 'de stofzuiger', omdat hij in zijn carrière alleen maar zoveel mogelijk geld naar binnen heeft willen zuigen?

Meen je dat? Naar mijn mening heeft hij toch het beste uit zijn carrière willen halen. Als hij nou bij AC Milan absoluut niet aan spelen toe zou komen dan had ik nog enigszins begrip gehad voor deze naam, maar Jon Dahl kwam toch bij al zijn clubs regelmatig aan spelen toe. En dat hij Denemarken verlaat voor Heerenveen, dan lijkt dit mij toch ook wel een redelijk reële stap vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige, hondstrouwe trainer voor de lange termijn. Ik hoop dat Jon Dahl Tomasson een beetje gaat proberen te nationaliseren de komende jaren, dus succes met Tomasson! (Y)

Ard van Peppen, Roly Bonevacia, Henk Dijkhuizen, Anouar Kali, Wiljan Pluim, Guus Hupperts, Mark-Jan Fledderus, Mitchell Donald, Mitchel Paulissen, Marc Höcher en Frank Demouge. Allemaal basisspelers de afgelopen maanden, enkel Kurto, Nemeth en Biemans (Belg) zijn buitenlanders. Snap dat Roda in het afgelopen decennia het imago van veel buitenlanders heeft gekregen, maar nationaliseren is toch niet meer aan de orde volgens mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen vreemde stap als je zaakwaarnemer in de RvC van Roda JC zit en je oud-collega van Feyenoord, Vlemmings, TD in Kerkrade is. Weet je ook meteen waarom die lengte van zijn contract. Verder is JDT indertijd gewoon een geldwolf, zoals het gros van de voetballerij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen vreemde stap als je zaakwaarnemer in de RvC van Roda JC zit en je oud-collega van Feyenoord, Vlemmings, TD in Kerkrade is. Weet je ook meteen waarom die lengte van zijn contract. Verder is JDT indertijd gewoon een geldwolf, zoals het gros van de voetballerij.

Dat geldwolf vind ik zo'n onzin. Alsof wij niet van baan veranderen als we daar 3x zoveel kunnen verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen is het een feit dat een ploeg als Roda met veel mensen achter de bal speelt. Niet genoeg kwaliteit om vaak de wedstrijd te bepalen. Als je op de counter speelt dan heb je gewoon niets aan Pluim, als je dominant bent wel. Zou zelf ook eerder kiezen voor een loper die gaten induikt en aanspeelbaar is in de diepte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites