Le Saux Geplaatst 26 december 2013 Share Geplaatst 26 december 2013 Mooie aanstelling. Jonge, ambitieuze trainer met internationale allure en dito ervaring. Hopen dat het goed uitpakt met Jon Dahl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Geweldige, hondstrouwe trainer voor de lange termijn. Ik hoop dat Jon Dahl Tomasson een beetje gaat proberen te nationaliseren de komende jaren, dus succes met Tomasson! (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Geweldige, hondstrouwe trainer voor de lange termijn. Ik hoop dat Jon Dahl Tomasson een beetje gaat proberen te nationaliseren de komende jaren, dus succes met Tomasson! (Y) Ja dat heeft hij wel bewezen bij Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Ik wachtte eigenlijk al op deze reactie. Als ik naar zijn geschiedenis als speler kijk en als je hem een beetje kent (ja, ik heb zo mijn connecties. :naughty:) dan zie je toch dat hij een redelijk trouwe man is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Noemen ze hem daarom in Denemarken 'de stofzuiger', omdat hij in zijn carrière alleen maar zoveel mogelijk geld naar binnen heeft willen zuigen? Meen je dat? Naar mijn mening heeft hij toch het beste uit zijn carrière willen halen. Als hij nou bij AC Milan absoluut niet aan spelen toe zou komen dan had ik nog enigszins begrip gehad voor deze naam, maar Jon Dahl kwam toch bij al zijn clubs regelmatig aan spelen toe. En dat hij Denemarken verlaat voor Heerenveen, dan lijkt dit mij toch ook wel een redelijk reële stap vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Tomasson _O_ Betekent wel dat ik met een schuin oog Roda ga volgen nu. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 december 2013 Share Geplaatst 27 december 2013 Geweldige, hondstrouwe trainer voor de lange termijn. Ik hoop dat Jon Dahl Tomasson een beetje gaat proberen te nationaliseren de komende jaren, dus succes met Tomasson! (Y) Ard van Peppen, Roly Bonevacia, Henk Dijkhuizen, Anouar Kali, Wiljan Pluim, Guus Hupperts, Mark-Jan Fledderus, Mitchell Donald, Mitchel Paulissen, Marc Höcher en Frank Demouge. Allemaal basisspelers de afgelopen maanden, enkel Kurto, Nemeth en Biemans (Belg) zijn buitenlanders. Snap dat Roda in het afgelopen decennia het imago van veel buitenlanders heeft gekregen, maar nationaliseren is toch niet meer aan de orde volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 Geen vreemde stap als je zaakwaarnemer in de RvC van Roda JC zit en je oud-collega van Feyenoord, Vlemmings, TD in Kerkrade is. Weet je ook meteen waarom die lengte van zijn contract. Verder is JDT indertijd gewoon een geldwolf, zoals het gros van de voetballerij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 Geen vreemde stap als je zaakwaarnemer in de RvC van Roda JC zit en je oud-collega van Feyenoord, Vlemmings, TD in Kerkrade is. Weet je ook meteen waarom die lengte van zijn contract. Verder is JDT indertijd gewoon een geldwolf, zoals het gros van de voetballerij. Dat geldwolf vind ik zo'n onzin. Alsof wij niet van baan veranderen als we daar 3x zoveel kunnen verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Dat geldwolf vind ik zo'n onzin. Alsof wij niet van baan veranderen als we daar 3x zoveel kunnen verdienen. Even vraagje tussendoor je kan in Qatar werken en je krijgt het dubbele van wat je nu verdient zou je het doen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Even vraagje tussendoor je kan in Qatar werken en je krijgt het dubbele van wat je nu verdient zou je het doen of niet? In de voetballerij krijg je wel meer dan het dubbele daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Ja i know wat ik probeer te zeggen is dat je redenatie niet altijd klopt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Tuurlijk ga je dan. Mooi land man. Beetje leven als een God. Prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Hupperts tekent niet bij vanwege de uitspraken van De Boer en de daaropvolgende interesse van andere clubs. Optie wel gelicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Krijgt ie het nog hoog in zijn bol ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Krijgt ie het nog hoog in zijn bol ook. Ja zonde man. Hij moet gewoon nog paar jaar Roda doen en dan kijken voor onderin Bundesliga of een club als Heerenveen. Hoger gaat hem toch niet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Valladolid schijnt Donald te willen, nou vlug verkopen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Als je er wat voor kunt vangen sowieso, hoewel ik 'm de laatste twee wedstrijden erg sterk vond. Leek wel bevrijd door het ontslag van Brood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2014 Share Geplaatst 2 januari 2014 Hoop wel dat ze Jon Dahl kunnen verstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 http://nos.nl/video/593140-roda-presenteert-jonkie-tomasson.html Komt wel goed over op mij :) Leuk accentje ook :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Donald dus sowieso weg eind vh seizoen, hopelijk kunnen ze hem deze maand nog verkopen. Ik zou hem ook niet meer in de basis zetten, ben sowieso al niet echt een fan van hem, die daar liever Pluim of Nemeth spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Nee, nooit meer Pluim [MENTION=2395]Pino[/MENTION];. Die jongen heeft een geweldige techniek, maar doet alles in één tempo. Donald gewoon laten staan, zeker zoals ie de laatste twee wedstrijden onder Plum gespeeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Ik denk dat Pluim veel beter tot zijn recht komt op 10. Denk ook dat Nemeth daar veel meer aan heeft dan onze loper Donald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Waar staat hij bij Roda (als hij speelt)? Want het is ook van origine een 10. Vond hem ook technisch fabelachtig, maar indd dat tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Alleen is het een feit dat een ploeg als Roda met veel mensen achter de bal speelt. Niet genoeg kwaliteit om vaak de wedstrijd te bepalen. Als je op de counter speelt dan heb je gewoon niets aan Pluim, als je dominant bent wel. Zou zelf ook eerder kiezen voor een loper die gaten induikt en aanspeelbaar is in de diepte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten