Wokulski Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Kaartjes binnen voor De Jeugd in Paradiso (d) Nieuwe album vandaag :love: Wat een dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Nieuwe album vandaag :love: Wat een dag. Zoals vanouds niet om aan te horen de eerste keer dat ik het hoor, maar ik weet nu al dat ik hem grijs ga draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Wat doet de zanger van Sven Hammond in godsnaam bij the Voice of Holland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Voor liefhebbers van Dazzled Kid of Sticks, het album is vandaag uitgekomen en gratis te downloaden ;) http://dazzledsticks.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 november 2015 Auteur Share Geplaatst 3 november 2015 [soundcloud] [/soundcloud] Faith No More’s Mike Patton, Tunde Adebimpe of TV on the Radio, and rapper Doseone Klinkt best vet. Trok m'n aandacht vanwege Tunde. [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Debuutplaat van Khruangbin hier te streamen nu :love: http://noisey.vice.com/blog/khruangbin-interview-the-universe-smiles-upon-you-premiere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Dat BORNS maakt ook wel aardige muziek geloof ik. Ken het nog niet goed, maar al 2x een nummer ervan geShazamd. Hebben ze/hij nog meer te bieden dan dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 november 2015 Auteur Share Geplaatst 5 november 2015 https://www.musicmeter.nl/album/507138 Dit denk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 10,000 Emerald Pools is wel een lekker plaatje ja, maar wel echt zo'n 3fm-hitje. Kan me niet voorstellen dat hij veel meer te bieden heeft dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Nothing But Thieves is ook wel een leuke ontdekking. Alternatieve rock. Heeft iets weg van Muse, maar hebben ook hele rustige nummers. Zeer chill bandje, absoluut het luisteren waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Anderson .Paak - "The Season / Carry Me" (prod. 9th Wonder & Callum Connar) [soundcloud] [/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Voor liefhebbers van Dazzled Kid of Sticks, het album is vandaag uitgekomen en gratis te downloaden ;) http://dazzledsticks.nl/ Wat vind jij er van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Wat vind jij er van? Wel cool, geen 5/5 waard, maar zitten prima tracks tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Het nieuwe album van Bryan Adams klinkt ook wel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Morgen het album van Justin Bieber. Man, kijk ik daar naar uit zeg. #lovebeebz _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 november 2015 Auteur Share Geplaatst 12 november 2015 Dry the River uit elkaar. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Is er interesse hier in een Muziekquiz? Het lijkt mij leuk om er weer eens één te maken, maar dan moet ik natuurlijk wel weten of er genoeg animo voor is om mee te doen. Ik ga immers niet redelijk wat tijd steken in zo'n project als er uiteindelijk maar 3 man mee doet bij wijze van spreke. Dus vandaar even deze post. Dus als het je leuk lijkt om mee te doen, laat dan even hier een reactie achter :) Bij voldoende animo zal ik beginnen met het maken en kunnen jullie over een week of twee de eerste ronde verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Wat voor quiz moet ik aan denken? In principe is dat altijd leuk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Wat voor quiz moet ik aan denken? In principe is dat altijd leuk natuurlijk. De basis waaraan ik zat te denken was een Introquiz. Maar wanneer de voorkeur is om meer variatie te hebben, kan ik eventueel ook wel andere rondes creëren, zoals foto's of albumhoezen raden, 'Zoek de link'-rondes of kennisvragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 Altijd tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Zullen zat mensen zijn die meedoen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Lijkt mij een goed plan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Mooi dat er interesse is :) Als je wilt dat ik je tegen die tijd even tag zodat je het niet mist, laat het dan even weten door hier te reageren of mij even een berichtje te sturen. Dan zal ik zorgen dat je tegen die tijd op de hoogte gebracht wordt wanneer het begint :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Hebben jullie ook dat je je elke maandag verheugt op je nieuwe Discover Weekly Playlist van Spotify en de nieuwe What's In My Bag van Amoeba? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Nee nog nooit gehad ^^ Bijzonder catchy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten