Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Is er interesse hier in een Muziekquiz? Het lijkt mij leuk om er weer eens één te maken, maar dan moet ik natuurlijk wel weten of er genoeg animo voor is om mee te doen. Ik ga immers niet redelijk wat tijd steken in zo'n project als er uiteindelijk maar 3 man mee doet bij wijze van spreke.

Dus vandaar even deze post. Dus als het je leuk lijkt om mee te doen, laat dan even hier een reactie achter :) Bij voldoende animo zal ik beginnen met het maken en kunnen jullie over een week of twee de eerste ronde verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor quiz moet ik aan denken? In principe is dat altijd leuk natuurlijk.

De basis waaraan ik zat te denken was een Introquiz. Maar wanneer de voorkeur is om meer variatie te hebben, kan ik eventueel ook wel andere rondes creëren, zoals foto's of albumhoezen raden, 'Zoek de link'-rondes of kennisvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat er interesse is :) Als je wilt dat ik je tegen die tijd even tag zodat je het niet mist, laat het dan even weten door hier te reageren of mij even een berichtje te sturen. Dan zal ik zorgen dat je tegen die tijd op de hoogte gebracht wordt wanneer het begint :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites