Chris.tiaan Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Wilde ik ook doen, maar op een gegeven moment was ik de SP zat, ben ik met MP begonnen, en sindsdien wil ik niet eens meer de campaign doen :P MP is 10x leuker. Haha ja ik heb 'm ook gekocht vanwege de MP maar om een beetje de PS4 feeling te krijgen wou ik eigenlijk nog niet gelijk online. Ben bang dat, dat wel gaat gebeuren. Morgen nog even kijken anders ga ik iedereen maar geven online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Heb ook Battlefield 4. PSN is tieskuh1985, voor het geval iemand ooit zin heeft om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik heb hem ook. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Voeg mij maar toe BF4'ers: RanDMC90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 BF4 op de PS4 is geil joh. :< Dacht dat ik alleen plezier zou hebben in de Multiplayer, maar de Campaign is ook ziek. Ik heb nog die 14 dagen PSN+, maar die ga ik pas inzetten wanneer ik Fifa 15 heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ow haha oke ja 125 is nog vrij weinig ;c Hoopte toch op minimaal 200 aangezien ik hem heb gekocht toen die net nieuw was ;c Kan je vergeten, ik heb PS3, 2 controllers en 11 games (waaronder Fifa, GTA en Watch Dogs) voor 180 verkocht. Meerdere keren op marktplaats gezet maar dit was veruit te hoogste bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 The Division, Rainbow Six, Evolve, Far Cry etc. :< :< :< Mijn PSN is trouwens hmlmarc . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Hm oke balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 FIFA14 is 40eu bij de intertoys, nog steeds erg duur voor een spel van 1.5 maand. Maar goedkoper ga je hem niet krijgen denk ik. Enige voordeel is dat de coins van de PS3 meegaan naar de PS4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Staat voor 30eu een aantal keer op marktplaats. Maar je kan idd beter wachten nu denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Haha, wat waardeloos dit :r bf4 via psn store gekocht, gedownload en toen geinstalleerd. Issie blijkbaar nog niet volledig geinstalleerd, want toen ik game opende stond hij op 79%, maar SP kon ik al wel vast spelen. Nu 6 uur verder is de installatie op 83%.....:') ronduit geweldig dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Dat is niet waardeloos. De game zelf is bijna 40 GB, maar hij laat je een deel van de campaign spelen na ong. 6 GB te hebben gedownload. Terwijl je dus de eerste chapter van de campaign kunt spelen, wordt de rest van het spel verder gedownload. Is een feature van de PS4, dat je al kan spelen terwijl het spel gedownload wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Dat is niet waardeloos. De game zelf is bijna 40 GB, maar hij laat je een deel van de campaign spelen na ong. 6 GB te hebben gedownload. Terwijl je dus de eerste chapter van de campaign kunt spelen, wordt de rest van het spel verder gedownload. Is een feature van de PS4, dat je al kan spelen terwijl het spel gedownload wordt. Ah ok, mogen ze wel ergens duidelijk aangeven dan. Nu stond er enkel dat hij aan het installen was, niet dat er ook nog werd gedownload. Heb m op standby laten staan en is iig klaar nu, weet ik dat voor de volgende keer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ah ok, mogen ze wel ergens duidelijk aangeven dan. Nu stond er enkel dat hij aan het installen was, niet dat er ook nog werd gedownload. Heb m op standby laten staan en is iig klaar nu, weet ik dat voor de volgende keer :cab: Rendier, is het een aanrader om van xbox naar playstation over te stappen (belang van andere vrienden die op playstation zitten daargelaten)? Maakte gister een grapje tegen mijn vrouw dat ze wel ff de xbox one mocht geven voor mijn verjaardag. En ze enthousiast reageerde met: ja prima hoor. Je speelt daar toch veel mee, dan loont het wel. Dus ga ook een nieuwe console kopen. Maar neig naar xbox one. Maar zijn er gegronde redenen om over te stappen op de playstation? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Rendier, is het een aanrader om van xbox naar playstation over te stappen (belang van andere vrienden die op playstation zitten daargelaten)? Maakte gister een grapje tegen mijn vrouw dat ze wel ff de xbox one mocht geven voor mijn verjaardag. En ze enthousiast reageerde met: ja prima hoor. Je speelt daar toch veel mee, dan loont het wel. Dus ga ook een nieuwe console kopen. Maar neig naar xbox one. Maar zijn er gegronde redenen om over te stappen op de playstation? Wat ik pluspunten vond van de 360 tov de PS3 waren Xbox Live en de controller. Exclusieve namen kunnen me gestolen worden verder en de specs verschillen toch niet veel. Nu heeft PS4 een betaalde service, PSN, en tot nu toe heb ik nog niks te klagen gehad. Tevens is de controller echt een verademing, daar waar ik eerst echt pessimistisch erover was. De controller van de One is meh, ze hadden eigenlijk niks hoeven aan te passen aan die van de 360. Verder heeft PS4 iets betere specs, maar is Xbox One meer geschikt voor multimedia shit, daarom ruilt mn maat nu ook z'n PS4 in, want apps als Plex kan hij niet gebruiken op de PS4. Zelf hecht ik daar totaal geen waarde aan want als ik series wil kijken sluit ik de laptop wel aan. Verder was het voor mij het belangrijkste dat veel mensen hier overstappen. Op Xbox had je al weinig FIFA spelers, dat zal met de One alleen maar minder zijn en dat is toch de game die ik veruit het meest zal doen. Ik zou dus gewoon zeggen: neem een PS4 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ok bedankt voor de informatie. Nog een vraagje. Kun je met je fifa account van xbox gewoon verder op playstation? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ok bedankt voor de informatie. Nog een vraagje. Kun je met je fifa account van xbox gewoon verder op playstation? Euh, geen idee eigenlijk. Hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Nou omdat je dat fifa niveau opbouwt waar je dan in de catalogus van alles mee kunt kopen. Plus met een account van enkele jaren krijg je meerdere pakjes als je start met fut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Wordt volgens mij niet over gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Okay, dat is voor mij wel een goede reden om naar xbox one te gaan. Want speel eigenlijk alleen fifa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Okay, dat is voor mij wel een goede reden om naar xbox one te gaan. Want speel eigenlijk alleen fifa. Joa moar Gertke, toernooikes en clubkes worden voornamelijk op de PS4 gedaan dan, dat niveau haal je ooit wel weer. ;c Al ben ik al bijna 80 ofzo, wel zonde maarja dikke boeiuh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Koop ik die dingen uit de catalogus toch voor je ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Volgens mij ben ik verslaafd. Heb gister 15u lang BF4 gespeeld en hij staat nu weer aan. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Joa moar Gertke, toernooikes en clubkes worden voornamelijk op de PS4 gedaan dan, dat niveau haal je ooit wel weer. ;c Al ben ik al bijna 80 ofzo, wel zonde maarja dikke boeiuh. Ja zijn er hier op MU zoveel mensen die fifa meer op de PS4 spelen? Had juist het idee dat er meer xbox rakkers waren. @rensationeel. Dat is lievvvv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Nee man Gertje, allemaal PS tegenwoordig! Er zijn er echt veel die overstappen van de Xbox naar de PS4. Ik speel ook bijna alleen maar FIFA, dus ik wacht nog even tot er een mooie deal komt met PS4 + FIFA 15. Trouwens: bij zo'n bundel zit maar 1 controller. Weet iemand of er al goedkope (Chinese) controllers zijn om als 2e controller te dienen voor vrienden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten