Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei delichris: Nog 314 dagen en dan begint de Top2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Nog 259 dagen en dan begint de Top2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Op 10-4-2024 om 15:23 zei delichris: Nog 259 dagen en dan begint de Top2000. Spoiler: Bohemian Rhapsody niet op 1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 22 minuten geleden zei Kelvin: Spoiler: Bohemian Rhapsody niet op 1! De nieuwe nummer 1 schijnt al gelekt te zijn... Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Daar is @Beppu blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april @Kyrill ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Ben meer een Anne Fleur Vakantie man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Jongens jongens , waar gaat dit over...... Dit is pas over meer dan 8 maanden, doe effe normaal Zijn toch boeienderende dingen in het leven, dan nu al ''hiermee'' bezig te houden. We zijn toch mannen met een leven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 2 minuten geleden zei Kyrill: We zijn toch mannen met een leven? Jij kent ons ook echt niet he Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Jij kent ons ook echt niet he Karel Je gaat me toch niet vertellen je geen leven buiten de top 2000 hebt? Van @delichris snap ik dit nog wel, maar de rest van jullie? Nu al hiermee bezig, misschien moet ik me ook alvast voor gaan bereiden op pasen van volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 12 minuten geleden zei Kyrill: Je gaat me toch niet vertellen je geen leven buiten de top 2000 hebt? Van @delichris snap ik dit nog wel, maar de rest van jullie? Nu al hiermee bezig, misschien moet ik me ook alvast voor gaan bereiden op pasen van volgend jaar Ik ben anders ook gewoon al weer met carnaval bezig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 2 minuten geleden zei Grote Ree: Ik ben anders ook gewoon al weer met carnaval bezig hoor Top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Zojuist zei Kyrill: Top 2000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Ik heb me strijkers voor oud en nieuw alweer in me schuur leggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 6 minuten geleden zei Arezo: Ik heb me strijkers voor oud en nieuw alweer in me schuur leggen sguur* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 1 minuut geleden zei Tim': sguur* tnx pik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Nog 214 dagen tot de Top2000 oftewel nog zeven maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Poah, vandaag een introrally met 4 van de 5 nummers die een vaste waarde zijn in mijn Top 2000-stemlijst en ik nummer 5 ook zeer kan waarderen. Good stuff! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Nog 100 dagen dan begint de Top2000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Van 29 november tot en met 6 december kan je weer stemmen. Nog 68 dagen en dan begint het weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Nog 50 dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Nog anderhalve week wachten en dan mogen wij stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Delichris laatste weken en dagen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Ik had liever Morad van 22:00 - 0:00 gehad. Presentatieschema van de NPO Radio 2 Top 2000 van 2024: 00.00 – 02.00 uur Desiree van der Heiden 02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens 04.00 – 06.00 uur Jasper de Vries 06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby 08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte 10.00 – 12.00 uur Bart Arens 12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt 14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering 16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild 18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt 20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili 22.00 – 00.00 uur Jeroen van Inkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten