Sick Blik Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Zag iemand met een geniaal lijstje. :-D Twarres Wer Bisto Rick Astley Never Gonna Give You Up Rasmsus In The Shadows PSY - Gangnam Style O-Zone - Dragostea Din Tei Marco Borsato - Rood James Blunt - You're Beautiful Hot Butter - Popcorn Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (Kedeng Kedeng) Duck Sauce - Barbra Streisand Youp van 't Hek - Flappie Tina Turner - Private Dancer Stromae - Alors On Danse Swedish House Mafia - Save The World Red Hot Chili Peppers - Tell Me Baby Eigen keuze Darude - Sandstorm Baauer - Harlem Shake K-Liber - Viben DHC - 180CC Captain Ahab - This Music Sucks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Alan Parsons Project - Old And Wise Alan Parsons Project - Turn of a Friendly Card Alice Cooper - Poison Bill Withers - Ain't No Sunshine Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky Foo Fighters - Learn to Fly Johnny Cash - Hurt Lynyrd Skynyrd - Free Bird Journey - Don't Stop Believing Steve Miller Band - Rock 'N Me Stromae - Formidable The Police - Don't Stand So Close To Me The Police - So Lonely The Rolling Stones - Gimme Shelter Lekker opbeurende, positieve muziek dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Als je die andere lijstjes dan ziet, dan komt het moment van de nummers die je vergeten bent. Gimme Shelter van de Stones :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Alan Parsons Project - Old And Wise Alan Parsons Project - Turn of a Friendly Card Alice Cooper - Poison Bill Withers - Ain't No Sunshine Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky Foo Fighters - Learn to Fly Johnny Cash - Hurt Lynyrd Skynyrd - Free Bird Journey - Don't Stop Believing Steve Miller Band - Rock 'N Me Stromae - Formidable The Police - Don't Stand So Close To Me The Police - So Lonely The Rolling Stones - Gimme Shelter Lekker opbeurende, positieve muziek dus. Gaat de hoogste nieuwkomer worden denk ik [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; blijf je toch houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Ik denk happy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Ik denk happy. Die stond er vorig jaar al in ;) Overigens wel heel fijn dat Kerft alweer heeft kunnen aangeven hoe alternatief en elitair zijn muzieksmaak is, was het bijna vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Echt waar joh. :cab: Zal dit jaar dan wel richting de top 50 door stijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Ja vorig jaar al rond de 500e plek, zal inderdaad de top 100 wel halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 (bewerkt) Zonde, het enige wat dat nummer heeft is dat het vrolijk is. Niet dat ik het heel erg vind om naar te luisteren(want het is ontzettend catchy) maar zeker geen top 100 materiaal. Wat mij betreft niet eens top 2000, maar goed ik bepaal niet alleen natuurlijk. Geldt niet alleen voor Happy overigens. Formidable stond er overigens vorig jaar ook al in 24 november 2014 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Net lijstje hoor Baddooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Net lijstje hoor Baddooooooo Dankjewel. Alleen nu zijn die lijstjes zo kut he, constant een "Oh shit die had ik ook erin moeten hebben" gevoel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Haha, had ik hier ook al. Kan echt tig lijsten maken, er is zoveel goede muziek. Ik weet zeker dat ik heel veel goede nummers vergeten ben, omdat ik mijn lijstje allang vol had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Had graag een paar keuzes uit de lijst ingewisseld voor eigen keuzes, maar soit. Dan maar geen Weather to Fly (Elbow) en Betterman (Pearl Jam). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 november 2014 Auteur Share Geplaatst 24 november 2014 The Rolling Stones - Gimme Shelter Led Zeppelin - Stairway To Heaven Pink Floyd - Comfortably Numb Pink Floyd - Wish You Were Here Radiohead - Paranoid Android Neil Young - Old Man James Taylor - Fire And Rain Kylie Minogue & Nick Cave - Where The Wild Roses Grow Guns N' Roses - November Rain Dire Straits - Telegraph Road The Doors - The End Supertramp - School Pearl Jam - Black Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay Lynyrd Skynyrd - Free Bird The Velvet Underground - Heroin Metallica - Nothing Else Matters Michael Jackson - Man In The Mirror The Beach Boys - God Only Knows Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Dankjewel. Alleen nu zijn die lijstjes zo kut he, constant een "Oh shit die had ik ook erin moeten hebben" gevoel Echt prima lijstje, had de helft ook zomaar kunnen hebben. Snap alleen niet wat Bon Jovi erin doet. Hopelijk ben je ontmaagd dat nummer :D, zodat je nog een goede reden hebt. Bijna iedereen hier heeft Pearl Jam met Black in de lijst staan trouwens. In de toekomst mogelijk de nummer 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Echt prima lijstje, had de helft ook zomaar kunnen hebben. Snap alleen niet wat Bon Jovi erin doet. Hopelijk ben je ontmaagd dat nummer :D, zodat je nog een goede reden hebt. Bijna iedereen hier heeft Pearl Jam met Black in de lijst staan trouwens. In de toekomst mogelijk de nummer 1? Haha nee, Living on a Prayer is de 'anthem' van mijn vriendengroep. Standaard keihard brullen als die voorbij komt, vandaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Die stond er vorig jaar al in ;) Overigens wel heel fijn dat Kerft alweer heeft kunnen aangeven hoe alternatief en elitair zijn muzieksmaak is, was het bijna vergeten O daar gaat het helemaal niet om, jammer dat mensen dat verschil niet kunnen zien. Blijft gewoon raar dat sommige genres in de totaliteit niet in de voorselectie gezet worden, wat dachten we van Jazz? Mid jaren 90 tot mid jaren 2000 is ook de complete muziekindustrie genegeerd. Wereldwijd geaccepteerde en bekende bands zoals Arcade Fire worden ook volledig genegeerd, zijn slechts voorbeeldjes. Ondertussen staat er wel Gangnam Style in ofzo, tja. Heeft niks met mijn smaak te maken verder, zou best een prima lijst kunnen maken, maar meer dat hetgeen wat de Top 2000 pretendeert te zijn, ze zichzelf al tegenspreken door het maken van zo'n voorselectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 O daar gaat het helemaal niet om, jammer dat mensen dat verschil niet kunnen zien. Blijft gewoon raar dat sommige genres in de totaliteit niet in de voorselectie gezet worden, wat dachten we van Jazz? Mid jaren 90 tot mid jaren 2000 is ook de complete muziekindustrie genegeerd. Wereldwijd geaccepteerde en bekende bands zoals Arcade Fire worden ook volledig genegeerd, zijn slechts voorbeeldjes. Ondertussen staat er wel Gangnam Style in ofzo, tja. Heeft niks met mijn smaak te maken verder, zou best een prima lijst kunnen maken, maar meer dat hetgeen wat de Top 2000 pretendeert te zijn, ze zichzelf al tegenspreken door het maken van zo'n voorselectie. Radio 2 Top 2000. Dat scheelt nogal hè. Als 3FM dit zou organiseren zou je al een andere voorselectie krijgen. Zonder voorselectie is het maken van een lijst voor veel mensen niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Radio 2 Top 2000. Dat scheelt nogal hè. Als 3FM dit zou organiseren zou je al een andere voorselectie krijgen. Zonder voorselectie is het maken van een lijst voor veel mensen niet te doen. Dat weet ik ook wel, maar dat spreken ze dan wel weer tegen door opeens allemaal popmuziek van de laatste 3 jaar erin te verwerken, al die nummers van Adele, wederom Gangnam Style, etc. Daar kunnen Radio 2 luisteraars niet mee, plus dat de spanwijdte allang niet meer beperkt is tot de oorspronkelijke doelgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Echt prima lijstje, had de helft ook zomaar kunnen hebben. Snap alleen niet wat Bon Jovi erin doet. Hopelijk ben je ontmaagd dat nummer :D, zodat je nog een goede reden hebt. Bijna iedereen hier heeft Pearl Jam met Black in de lijst staan trouwens. In de toekomst mogelijk de nummer 1? Zal indd wel richting de top 10 gaan lijkt mij, en terecht overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 (bewerkt) Dat weet ik ook wel, maar dat spreken ze dan wel weer tegen door opeens allemaal popmuziek van de laatste 3 jaar erin te verwerken, al die nummers van Adele, wederom Gangnam Style, etc. Daar kunnen Radio 2 luisteraars niet mee, plus dat de spanwijdte allang niet meer beperkt is tot de oorspronkelijke doelgroep. Ik denk dat Adele prima bij Radio 2 past, die vliegt zomaar ook niet uit de lijst. Gangnam Style en soortgelijke nummers verdwijnen binnen 2 jaar er wel weer uit. Net als nummers als Blurred Lines, Wake Me Up, Hey Brother of Royals. Die stonden er vorig jaar ook in, puur omdat ze makkelijk in het gehoor hebben en mensen toch op nummers stemmen die op dat moment in de hitlijsten staan. Bijvoorbeeld een Gangnam Style is vorig jaar al 1000 plaatsen gedaald, die zal dit jaar wel rond plek 1700 komen. Zijn we daar over een paar jaar ook weer van af. En qua Jazz en Arcade Fire etc zou je waarschijnlijk gelijk hebben, dat heb ik weinig verstand van. Was wel bedoeld als een plaagstootje die opmerking, maar daar kan jij wel tegen toch ;) Bijna iedereen hier heeft Pearl Jam met Black in de lijst staan trouwens. In de toekomst mogelijk de nummer 1? Daar vind ik nou weer niks aan. Net weer even opgezet maar ik heb er niks mee 24 november 2014 bewerkt door Baddoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Ik denk dat Adele prima bij Radio 2 past, die vliegt zomaar ook niet uit de lijst. Gangnam Style en soortgelijke nummers verdwijnen binnen 2 jaar er wel weer uit. Net als nummers als Blurred Lines, Wake Me Up, Hey Brother of Royals. Die stonden er vorig jaar ook in, puur omdat ze makkelijk in het gehoor hebben en mensen toch op nummers stemmen die op dat moment in de hitlijsten staan. Bijvoorbeeld een Gangnam Style is vorig jaar al 1000 plaatsen gedaald, die zal dit jaar wel rond plek 1700 komen. Zijn we daar over een paar jaar ook weer van af. En qua Jazz en Arcade Fire etc zou je waarschijnlijk gelijk hebben, dat heb ik weinig verstand van. Was wel bedoeld als een plaagstootje die opmerking, maar daar kan jij wel tegen toch ;) Altijd hoor, weet van wie het komt. :D Ga bij nader inzien ook wel even een lijstje maken, want ik ben lijstofiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Daar komt ie, de lijst waarvan ik een jaar nooit gedacht had dat ik hem op deze manier in zou vullen. Al Green - Let's Stay Together Billy Joel - Piano Man Dire Straits - Walf of Life Johnny Cash - Ring of Fire Michael Jackson - Man in the Mirror Otis Redding - (Sittin' on) the Dock of the Bay Prince- Purple Rain Queen - Another One Bites the Dust Buena Vista Social Club - Chan Chan Curtis Mayfield - Move On Up James Brown - I Got You I Feel Good Acda en de Munnik - Het Regent Zonnestralen Elvis Presley - Jailhouse Rock Daft Punk - One More Time Outkast - Hey Ya Vrije keuze Eminem - Lose Yourself De Jeugd van Tegenwoordig - Tante Lien Parov Stelar - Catgroove The Roots - The Seed (2.0) Miles Davis - So What Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten