Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Titel zegt het al, alles over de carrières.

Zelf een begonnen met NEC. Meteen Platje verkocht, net als Loen en nog iemand. Bajrovic verhuurd, 16 jaar en 61 algemeen dus dat kan wel een hele goede worden. In de spits eentje gehuurd van volgens mij United, ben ook nog bezig met Sterling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titel zegt het al, alles over de carrières.

Zelf een begonnen met NEC. Meteen Platje verkocht, net als Loen en nog iemand. Bajrovic verhuurd, 16 jaar en 61 algemeen dus dat kan wel een hele goede worden. In de spits eentje gehuurd van volgens mij United, ben ook nog bezig met Sterling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met Arsenal, zoals altijd eigenlijk. Toch wel m'n favoriete club.

Arshavin en Squillaci verkocht, omdat ze simpelweg overbodig zijn (geworden).

Damian Martinez (GK), Jenkinson, Miquel, Coquelin, Eastmond en Gnabry verhuurd. Bij mij zouden ze toch niet aan spelen toekomen. Laat ze dan wel ervaring opdoen en ontwikkelen bij wat mindere clubs.

Verder geen spelers gekocht om het realistisch te houden, want in het echt moeten ze het ook doen met de huidige ploeg.

GK: Szczesny (Fabianski/Mannone)

RB: Sagna (Geen directe backup, maar indien nodig Laurent Koscielny)

CB: Koscielny (Mertesacker)

CB: Vermaelen (Djourou)

LB: Gibbs (Andre Santos)

CM: Mikel Arteta (Diaby)

CM: Wilshere (Frimpong)

CAM: Santi Cazorla (Ramsey)

RV: Oxlade Chamberlain (Walcott)

LV: Podolski (Gervinho)

SP: Giroud (Podolski)

Iemand eventueel tips voor aankopen?

Spelers worden wel erg snel beter. Stukken sneller dan in vorige edities.

Klopt, heb nu 3 vriendschappelijke en 3 competitie wedstrijden gespeeld en een verhuurde speler is al +3. Gaat echt keihard. Maar vind ik eigenlijk niet verkeerd hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met Arsenal, zoals altijd eigenlijk. Toch wel m'n favoriete club.

Arshavin en Squillaci verkocht, omdat ze simpelweg overbodig zijn (geworden).

Damian Martinez (GK), Jenkinson, Miquel, Coquelin, Eastmond en Gnabry verhuurd. Bij mij zouden ze toch niet aan spelen toekomen. Laat ze dan wel ervaring opdoen en ontwikkelen bij wat mindere clubs.

Verder geen spelers gekocht om het realistisch te houden, want in het echt moeten ze het ook doen met de huidige ploeg.

GK: Szczesny (Fabianski/Mannone)

RB: Sagna (Geen directe backup, maar indien nodig Laurent Koscielny)

CB: Koscielny (Mertesacker)

CB: Vermaelen (Djourou)

LB: Gibbs (Andre Santos)

CM: Mikel Arteta (Diaby)

CM: Wilshere (Frimpong)

CAM: Santi Cazorla (Ramsey)

RV: Oxlade Chamberlain (Walcott)

LV: Podolski (Gervinho)

SP: Giroud (Podolski)

Iemand eventueel tips voor aankopen?

Klopt, heb nu 3 vriendschappelijke en 3 competitie wedstrijden gespeeld en een verhuurde speler is al +3. Gaat echt keihard. Maar vind ik eigenlijk niet verkeerd hoor.

Franse jongelingen? Heb je er zat van in FIFA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franse jongelingen? Heb je er zat van in FIFA.

Ja klopt.

Zat al te denken aan Kurt Zouma of Yanga-M'biwa voor CB.

En waarschijnlijk ga ik Clyne halen als RB backup

Houd het team wel liefst zo realistisch mogelijk. Dus meer VK/GB'ers en enkele Fransen en misschien een Afrikaantje tussendoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal is tof, ga ik ook nog veel mee spelen :)

Ik ben begonnen met Juventus. Niet eens een hele brede selectie, maar wel toffe spelers. Heb Koscielny en Suarez (Luis) erbij gehaald en ga de rest van het seizoen niemand meer kopen denk ik, tenzij er in de winterstop natuurlijk grof geld gevangen kan worden. Ga niet perse de beste spelers aanschaffen in de komende seizoenen, maar gewoon spelers die ik tof vind (daardoor dus eerdere genoemden ook gekocht). Speel in de standaard 352 formatie, met wel wat tactische aanpassingen;

[center]Buffon

Koscielny Chielinni Barzagli

Pirlo
Pepe/Isla Marchisio Vidal Asamoah

Quigliarella Suarez[/center]

Verder ga ik, merendeels voor mezelf, in Excel eens bijhouden hoe het zit met de ontwikkeling van de spelers. Aan begin van elk seizoen schrijf ik de waardes op, gewoon uit nieuwsgierigheid. Natuurlijk meer voor de jonge(re) spelers, omdat ik al begreep dat dit sterk verbeterd is t.v.v. FIFA '12. Nu pas 1 Duitse VL, die binnen is gekomen via mijn Ass. Manager. Die is 54, niet al te best maar ik kreeg hem er gewoon bij, en ben erg benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf FIFA 13 nog niet, maar is de Career Mode sterk verbeterd?

Ja, ook omdat je nu de schoenen van spelers kan veranderen, geen EA schoentjes meer in mijn team :)

Ik ben begonnen met 1860 Munchen, 2de bundesliga, na een half seizoen sta ik aan de leiding.

Ik heb enkele leuke spelers gehuurd (Sterling,Bittencourt,Kacaniklic,Marc Barta,Pogba)

Voor de rest heb ik Vargas (RB) aangetrokken (Vrije speler) en Maréval (LB-KAA Gent)

[MENTION=17362]Sephiroth[/MENTION] Je hebt pogba toch verhuurd? Ik heb m geleend en hij is in de helft van het seizoen al 76.

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen bij QPR. Na tien minuten brak Taarabt zijn stuitje en was out voor 4 maanden. Toen maar Beckham gehaald voor vier ton. In zijn eerste wedstrijd scheurde hij een liesspier en is ook 3 maanden out. ;c

En voor de aanval heb ik ook Gary Hooper voor negen miljoen gehaald. Toppertje in wording, en hij is ook Engels. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit in de winterstop met Valencia, 2x gelijk gespeeld waarvan 1x gesimuleerd en 2x verloren waarvan 1x gesimuleerd(Falcao raped me, 1-4....). Kreeg 1 januari gelijk een monsterbod op Soldado van de Catalaantjes, 38,5 miljoen bleek echter niet genoeg. Granada ook overgenomen door een olieboer, was akkoord met ze voor 27m voor Canales maar die had geen zin om te vertrekken.

Kwa transfers enkel Adrian en Iturraspe gehaald als vervangers van Jonas(bod was te goed) en Parejo(voor zijn matige prestaties irl;c;c;c).

Link naar opmerking
Deel via andere websites