Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Daniël en Tania gaan er volgende week ook niet uit. In het eindshot van de preview van de volgende aflevering zag je het scherm op rood springen, waarbij Art duidelijk met een verbeten gezicht naar de andere kant keek. Ook Tim vliegt er denk ik niet uit, vanwege zijn ontspannen houding in dat shot ga ik er van uit dat hij toen al geweest was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vond het een matige aflevering, weinig hints te zien, en vooral weinig spektakel.

Begin wel steeds meer naar carolien te neigen.

Doet altijd zo overdreven opgelucht als ze door is. Terwijl ze daarvoor echt mega ontspannen er uit ziet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de draait ook een beetje kwijt. Tania lijkt me toch niet de mol, maar toch ook wel. Deze aflevering verdiende ze volgens mij het meeste geld. Maar goed de titel 'Anders dan anders' is daar weer wel van op toepassing: De mol verdiende een keer het meeste geld ipv het minste geld. AAAAAAAH.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daniël en Tania gaan er volgende week ook niet uit. In het eindshot van de preview van de volgende aflevering zag je het scherm op rood springen, waarbij Art duidelijk met een verbeten gezicht naar de andere kant keek. Ook Tim vliegt er denk ik niet uit, vanwege zijn ontspannen houding in dat shot ga ik er van uit dat hij toen al geweest was.
Men heeft al meermalen op basis van het 'rodeschermshot' proberen af te leiden wie er wél of níét uitgaat. Volgens mij klopte het nog nooit, al had ik wel dezelfde indruk. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk valt Tania af, dan ben ik ver tevreden.

Dit. Verschrikkelijk irritant mens.

De persoon waar ik me het meest aan irriteer is vaak de mol. Dan hoop ik dat een bepaald iemand er uit ligt, en die blijft er dan maar steeds in... Helaas voor jullie is dat dus Tania. Ben dus bang dat ook dit jaar het geval is... Al mag ze van mij zo snel mogelijk het spel verlaten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paulien of Tanya is dus de mol. Titel van de aflevering is 'Fluister en huiver'. Toen ze vast kwamen te zitten, fluisterden Kees, Tanya en Paulien, Tanya en met name Paulien huiverden ook nog. Daarnaast, wat heeft Paulien nou binnengebracht? Bij die puzzel stond ze ook al te niksen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paulien of Tanya is dus de mol. Titel van de aflevering is 'Fluister en huiver'. Toen ze vast kwamen te zitten, fluisterden Kees, Tanya en Paulien, Tanya en met name Paulien huiverden ook nog. Daarnaast, wat heeft Paulien nou binnengebracht? Bij die puzzel stond ze ook al te niksen :p

Zo ongeveer alle titels slaan op Tania. Bekijk de titels maar eens. terug. Alleen de eerste titel heb ik nog niet tot haar kunnen herleiden...

Huiveren kun je trouwens ook wel bij Zarayda zetten. Wat komt die als een scheitlijster over zet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, waar ik de laatste tijd het idee kreeg dat Tania toch niet de mol zou zij, heb ik vandaag weer meer het idee gekregen dat zij wel de mol is. Tijdens het WIDM-en was zij geen mol. Ik denk dat ze daar expres voor gekozen heeft. Op het moment dat de mollen een slachtoffer gekozen hebben, moet iedereen zijn ogen openen. Op dat moment zag je een keer meteen een shot van Tania, met open ogen. Echt meteen op het moment dat Art het zei. Vervolgens zie je dat Tim zijn ogen pas een paar tellen later open. Echt beduidend wat later. Alsof Tania de ogen toch al open had, als mol zijnde opent ze natuurlijk haar ogen als de mollen mogen kijken, ook al speelt ze dit keer kandidaat. Dat was naar mijn idee heel subtiel in beeld gebracht, waardoor het best eens een aanwijzing kan wezen... Al ben ik toch bang dat ik momenteel iets te veel tunnelvisie heb, waardoor ik in alles een hint wil zien...

De poll is trouwens net teruggebracht naar zes man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Tim weg moet, leuke deelnemer. Ik denk dat we Tania kunnen afschrijven als mol. Als zij echt de mol is zouden ze echt niet uitzenden dat ze vol op Tim zat etc. Bij mij blijft Carolien bovenaan staan.

Of het is ons juist op een dwaalspoor brengen. Sowieso hoor je iedere keer dat vele Tim als hoofdverdachte hadden. Dus dan kan het best dat iemand die op Tim zat, nog steeds door ging. Hoeveel mensen hebben op Dennis gezeten toen die de mol was? Alleen eenmaal iemand in de finale. Zelfs de finalisten zaten niet op de juiste persoon toen ze zelfs de finale bereikte....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim eruit gaat mijn molletje. Jammer dat altijd die overenthousiaste deelnemers eruit gaan.. Tim dit jaar idem voor Joep.. Vorig jaar ging Dio er al snel uit.. Jaar daarvoor Jan Kooiman met zijn tunnelvisie. Zijn wat mij betreft toch de leukere deelnemers van het spel. Zo'n saaie Zaraida en Paulien bahbah..

Ik vind Kees en Daniel echt toffe deelnemers en ik vind Kees toch wat verdachter worden.. Heb het niet echt bijgehouden maar brengt hij veel geld in de pot? Alles wijst naar Tania en daarom verdenk ik haar dus niet.. Zaraida en Paulien kunnen het ook zomaar zijn.

Kortom ik weet het gewoon echt niet meer.. Volgende aflevering dan maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites